واکنش گل‌محمدی بعد از باخت به سپاهان

گروه ورزشی الف،   3970909102

سرمربی تیم فوتبال پدیده، گفت:ما مقابل سپاهان شکست خوردیم، اما به دلیل عملکردمان خوب مان از این باخت ناراحت نیستم.

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان، گفـت: بازی خیلی زیبایی را مشاهده کردیم. بازی شرایط خوبی داشت.

وی افزود: به قلعه‌نویی و تیمش تبریک می‌گویم. بازی را باختیم اما همه اذعان دارند که حق ما باخت نبود. بازی قابل قبولی را در هر دو نیمه مشاهده کردیم. مقابل تیمی بازی کردیم که از فرصت‌ها خوب بهره می‌برد. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و تلاش زیادی کردند. آنها توانستند در حد یک تیم قهرمان تلاش کنند. در فوتبال گاهی این شرایط به وجود می‌آید که همه جوره از حریف بهتر هستید اما نتیجه نمی‌گیرید. از باخت به خاطر فوتبال خوبی که بازی کردیم ناراحت نیستم. جا دارد از هوادارانمان که از این راه دور برای حمایت ما آمدند تشکر می‌کنم. دوست داشتیم با کسب امتیاز آنها را خوشحال کنیم اما به بازیکنان و فوتبال مشهد به خاطر تیم خوب و نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم تبریک‌ می‌گویم.

سرمربی پدیده در مورد اینکه آیا بار روانی از دست دادن صدر را می‌توانند کنترل کنند، اظهار داشت: دنبال اینکه حتما قهرمان شویم نیستیم و اصلا‌ تیم را برای قهرمانی نبستیم. در تدارک زمین تمرین و تهیه توپ هم ماندیم. دنبال بازی خوب و فوتبال قوی هستیم. می‌خواهیم پیشرفت کنیم و به فکر مدعی بودن نیستیم. بازیکنان ما خیلی خوب پیشرفت کردند. بار روانی برای قهرمانی روی دوش ما نیست. الان از لحاظ امتیاز برابر با تیم صدر نشین هستیم و دو بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم. نمی‌خواهم به بازیکنان تیم فشار بیاورم ما فقط به دنبال فوتبال خوب و پیشرفت هستیم.

وی در مورد اینکه چرا روی به بازی مستقیم آوردند، گفت:‌ ما در 15 دقیقه آخر شیوه بازی را عوض کردیم و بازی مستقیم انجام دادیم. قبل از این اتفاق و بعد از تغییر سیستم فرصت ایجاد کردیم. در هر دو شیوه خوب کار کردیم.

گل‌محمدی در ادامه در مورد اینکه قبل از بازی گفته بود از حضور هواداران خوشحال می‌شود و امروز جو را چطور دیدید، گفت: به یک نکته مثبت اشاره کردید. حضور هواداران سپاهان به جذابیت بازی افزود. دوست دارم در تمام مسابقات لیگ این جو را مشاهده کنیم. برای هواداران و برای اینکه از فوتبال لذت ببرند فوتبال بازی می‌کنیم. هر چه تعداد هواداران بیشتر شود به سود فوتبال ایران است. امروز ورزشگاه پر از جمعیت و هواداران پر شور سپاهان را دیدیم که فقط به تشویق تیم خودی پرداختند. باید از همه آنها تشکر کنم.

سرمربی پدیده در مورد عملکرد داور در این بازی، گفت: از داوری سوپرایز شدم. داور خیلی خوب و عالی قضاوت کرد و به زیبایی بازی افزود. فکر نمی‌کنم داور اشتباهی داشته باشد و از او بابت این قضاوت تشکر می‌کنم.

گل محمدی در مورد اینکه چه انتظاری از تیمش دارد و شرایط سپاهان را در ادامه لیگ چطور ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: هنوزی برای پیش بینی در مورد اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود زود است. هنوز به نیم فصل لیگ برتر هم نرسیدیم. تیم مشکلات امکاناتی و ... دارد. اگر حمایت شویم می‌توانیم مسیر را بهتر دنبال کنیم و خودمان را بالا نگه داریم اما اگر غیر از این باشد به مشکل می‌خوریم و اتفاق خوبی که در فوتبال مشهد رخ داده از بین می‌رود. برای امیر قلعه‌نویی و سپاهان هم آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که امسال این تیم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین