قتل تصادفی شریک جرم با اسلحه کمری

گروه حوادث الف،   3970908101

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف یک پرونده جنایت در جریان رسیدگی به پرونده سرقت‌های مسلحانه گوشی های تلفن همراه خبر داد.

قتل تصادفی شریک جرم با اسلحه کمری

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت سه بامداد، 27 آبان ماه امسال طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پزشکی اعلام شد که فردی در خیابان باقرخان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که در ادامه عوامل پلیس و  تیم اورژانس در محل حاضر شده و مشخص شد مرد جوانی از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته که بلافاصله به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل و اقدامات درمانی درباره وی انجام شد، اما در ساعت پنج همان روز به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد که فرد مصدوم به علت شدت جراحت فوت کرده است که در همین راستا پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل شده و برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم در مرحله اول تحقیقات خود با شناسایی هویت مقتول به نام سعید 25 ساله به محل سکونت وی در شهرستان اسلامشهر رفته و در تحقیقات از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند که سعید در ساعت23 بیست و ششم آبان ماه به همراه یکی از دوستانش به نام مراد 34 ساله از منزل خارج شده و پس از آن بازگشتی به خانه نداشته و پاسخگوی تماس‌های اعضای خانواده نیز نبوده است.

دستگیری مراد در دستور کار کارآگاهان اداره قرار داشت که مشخص شد مراد در پرونده سرقت مسلحانه گوشی‌های تلفن همراه - که خبر مربوطه به آن در پیش از این منتشر شده بود - توسط اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شده و در حال حاضر در اختیار اداره یکم قرار دارد. در ادامه رسیدگی به پرونده قتل عمـد با شلیک گلوله ، مراد در اختیار اداره دهم پلیس قرار گرفت و درحالی که در اظهارات اولیه منکر ارتکاب جنایت و مدعی شده بود که پس از مصرف شیشه به همراه سعید از خانه پدرش خارج شده و اطلاعی از وی ندارد؛ اما در تحقیقات بعدی مشخص شد که گوشی تلفن همراه به دست آمده از مراد در زمان دستگیری در واقع متعلق به سعید است.

در همین راستا یکبار دیگر تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و این بار در حالیکه مراد چاره ای جز اعتراف و بیان حققت نداشت ، صراحتا عنوان کرد که سعید با شلیک گلوله اسلحه کمری وی به قتل رسیده است. او در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: پس از مصرف شیشه به همراه سعید از خانه پدرش خارج شدیم.  به پیشنهاد سعید با ماشین شخصی من ، برای سرقت و زورگیری به منطقه شمال و شمال غرب تهران در مناطق شهران و شهرک قدس آمدیم و سعید رانندگی می‌کرد و من نیز کنار او نشسته بودم. در یک لحظه اسلحه را از زیر صندلی شاگرد راننده خارج کردم که ناگهان تیری از اسلحه شلیک شد و در حالیکه سعید در حال رانندگی بود، تیر به پهلوی راست او اصابت کرد. سعید را به مقابل بیمارستان رساندم و طی تماس با اورژانس اعلام کردم که شخصی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در فاصله 100 متری از در اصلی بیمارستان روی زمین افتاده است سعید را از ماشین خارج کرده و روی زمین قرار دادم و خودم با کمی فاصله منتظر آمدن اورژانس ایستادم تا اینکه اورژانس در محل حاضر شد و او را به بیمارستان منتقل کردند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهم در دو پرونده جداگانه قتل عمد و سرقت مسلحانه در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است و متهم با صدور قرار بازداشت موقت صادره از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    آخرین عناوین