گزینه جایگزینی رسول خادم در فدراسیون کشتی

گروه ورزشی الف،   3970906133

اهالی کشتی معتقدند باوجود گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی رسول خادم، سرپرست کنونی فدراسیون شانس بسیار زیادی برای رسیدن به صندلی ریاست دارد.

به گزارش مهر، پس از استعفای رسول خادم و موافقت وزارت ورزش، متولیان امر بلافاصلهحمید بنی تمیم، نایب رئیس خادم را به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی کردند. بدین ترتیب قرار شد بنی تمیم برای سه ماه به عنوان سرپرست به امور جاری فدراسیون رسیدگی و زمینه برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید را نیز مهیا کند.

از ابتدای این تغییرات، نام برخی از چهره های شناخته شده کشتی برای جانشینی رسول خادم مطرح و حتی از امیررضا خادم به عنوان اصلی‌ترین گزینه ریاست فدراسیون یاد شد. به هر حال با گذشت زمان و حضور پر انرژی و بی حاشیه بنی‌تمیم به عنوان سرپرست و عدم واکنش امیررضا خادم به احتمال ریاستش، تمام نگاه ها به سمت بنی تمیم دوخته شد. به ویژه آنکه وی در طول مدت حضورش به عنوان سرپرست، تعامل و هماهنگی چشمگیری را با وزارت ورزش نشان داد و از نگاه آقایان چه چیزی بهتر از آنکه سکان هدایت فدراسیون کشتی به فردی از طیف خودشان واگذار شود.

از آنجایی که گفته می شود سرپرست فدراسیون‌های ورزشی حق ندارند به عنوان نامزد ریاست در مجمع عمومی انتخابات شرکت کنند، برخی از اهالی کشتی احتمال ریاست بنی تمیم را رد کردند، اما اظهارات اخیر رضا لایق دبیر فدراسیون گویای این است که احتمال اجرای هر تبصره و بند و مورد خاصی در قانون ثبت نام نامزدهای انتخابات وجود دارد تا به هر شکل ممکن گزینه مورد نظر وزارت ورزش، جانشین رسول خادم شود.

رضا لایق با تازگی در پاسخ به همین سوال اعلام کرد: «فکر نمی‌کنم طبق اساسنامه فدراسیون کشتی، مشکل و منع قانونی برای حضور سرپرست فدراسیون در انتخابات وجود داشته باشد. به هر حال بنی‌تمیم نیز تابع قانون خواهد بود و بر اساس قانون عمل خواهد کرد.»

این اظهارات به معنای این است که سرپرست کنونی فدراسیون هیچ منعی برای حضور در انتخابات ندارد و می تواند در صورت کاندیداتوری در مجمع، شانس خود را برای کسب کرسی ریاست محک بزند.

جدا از تمایل فراوان مسئولان وزارت ورزش برای انتخاب فردی هم سو و هماهنگ با آنها به عنوان رئیس فدراسیون، اهالی کشتی نیز  انتقادی از انتخاب بنی تمیم ندارند و معتقدند فردی باید سکاندار این رشته شود که از جنس کشتی باشد و در حال حاضر چه گزینه ای بهتر از نایب رئیس پیشین.

فدراسیون کشتی چندی پیش با ارسال نامه ای به وزارت ورزش خواستار تعیین زمان انجام ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون شد تا با توجه به تاکید اعضای مجمع هر چه سریعتر انتخابات برگزار شود. در همین راستا گفته می شود مجمع انتخابات فدراسیون کشتی در همین زمان سه ماهه سرپرستی حمید بنی تمیم برگزار خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین