با این قطار 2 ساعته از تهران به اصفهان می روید

گروه اجتماعی الف،   3970905201 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گفت: پروژه راه آهن تهران قم اصفهان بیش از 400 کیلومتر دارد که با راه‌اندازی آن با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت، زمان سفر بین تهران تا اصفهان به 2 ساعت کاهش می‌یابد و می‌تواند گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را به اصفهان جذب کند.

به گزارش فارس، حیدر قاسمی پیش از ظهر امروز در بیست و دومین اجلاس مجمع منطقه‌ای راه‌آهن اظهار کرد: با کشورهای دوست و همکار مانند ترکیه، عراق، سوریه، افغانستان و فرانسه مراودات خوبی داریم و اخیراً نیز با منطقه نورماندی فرانسه تفاهم‌نامه دانشگاهی منعقد کردیم و امید است این همکاری‌ها ادامه یابد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران_قم_اصفهان را یکی از این پروژه‌ها دانست و تاکید کرد: این پروژه طول بیش از 400 کیلومتر دارد که با راه‌اندازی آن با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت، زمان سفر بین تهران تا اصفهان به 2 ساعت کاهش می‌یابد و می‌تواند گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را به اصفهان جذب کند.

قاسمی با بیان این که اصفهان سومین شهر پهناور و در جمعیت ایران پس از تهران و مشهد و صد و شصت و پنجمین شهر پرجمعیت جهان و هجدهمین شهر پرجمعیت و کلان‌شهر خاورمیانه است، بیان کرد: اصفهان از قرن ۱۱ تا ۱۸ میلادی پایتخت ایران بوده است.

وی عنوان کرد: استان اصفهان به عنوان قطب گردشگری کشور دارای بیش از ۲۲ هزار اثر تاریخی است که هزار و ۸۵۰ مورد آن ثبت ملی و ۷ مورد آن مانند میدان نقش‌جهان، مسجد جامع اصفهان، باغ فین کاشان و سه قنات به ثبت جهانی رسیده و برخی دیگر به عنوان میراث تاریخی در یونسکو ثبت شده است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان این که اصفهان به داشتن معماری زیبا، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصربه‌فرد معروف است، تصریح کرد: صنایع بزرگی چون ذوب‌آهن، فولاد مبارکه، پالایشگاه و همچنین کارخانه‌هایی مانند صنایع سرامیک‌سازی در اصفهان قرار دارند.

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌ها و فشارها همچنان با پشتکار هرچه بیشتر برای ساخت و پیشرفت ایران تلاش می‌کنیم از همین رو پروژه‌های متعددی برای توسعه شبکه حمل‌ونقلی نیز در دست داریم.

دیدگاه کاربران

زارع۶۵۱۵۶۱۰۰:۲۲:۲۴ ۱۳۹۷/۹/۶
کی؟
اكبر۶۵۱۶۳۳۰۴:۱۸:۲۱ ۱۳۹۷/۹/۶
قراربود توهمات مدیران در اخبار جایی نداشته باشد. طرحی که نه بار است و نه به دار، نه بودجه ای دارد و نه نقشه عملیاتی و اجرایی، نه زمانبندی دارد و نه عزمی برای انجام بهتر است در حوزه اداری وزارت راه بماند تا انشاالله بموقعش شروع به اجرا شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین