فرمانده ناجا: اگر دستی برای ایجاد کوچک‌ترین ناامنی در کشور بالا رود، سالم پایین نخواهد آمد

گروه اجتماعی الف،   3970905071 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی تامین کننده امنیت همه جانبه مردم است، گفت: اگر کسی برای مردم رجز خوانی کرد و دست خود را برای ایجاد کوچک‌ترین ناامنی بالا برد شاهد برخورد بسیاری جدی نیروی انتظامی خواهد بود و دست وی سالم پایین نخواهد آمد.

فرمانده ناجا: اگر دستی برای ایجاد کوچک‌ترین ناامنی در کشور بالا رود، سالم پایین نخواهد آمد

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری شامگاه یکشنبه در چهارمین روز از کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن فلاورجان اظهار داشت: شهدا جایگاه ویژه‌ای نزد پروردگار دارند و شفیع خانواده و دوستان خود در روز قیامت نیز خواهند بود، امشب نیز یقین بدانید افرادی که در این مجلس حضور دارند به دعوت شهدا به این مکان آمده‌اند.

اصفهان سهم بزرگی در دوران دفاع مقدس داشته است

وی با بیان اینکه استان اصفهان سهم بزرگی در دفاع مقدس دارد و ۲۳ هزار شهید  تقدیم انقلاب و نظام کرده است، افزود: در این میان یک هزار و ۴۰۰ شهید تنها از یک شهرستان استان اصفهان (فلاورجان) تقدیم انقلاب شده است که نشان از انقلابی‌گری و آمادگی مردم این استان برای جان‌فشانی در راه ارزش‌های دین و انقلاب دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به فرمان امام خمینی (ره) ابراز داشت: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است که به فرمان امام خمینی (ره) پس از انقلاب تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این نهاد در تمام مراحل پیروزی انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی و پس از آن که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد حضوری مستمر و فعال در تمامی عرصه‌های عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی، نظامی داشته است.

رمز پیروزی رزمندگان ما در جبهه‌های دفاع از حق، ایمان راسخ به یاری خداوند بود

سردار اشتری با بیان اینکه رمز پیروزی رزمندگان ما در جبهه‌های دفاع از حق ایمان راسخ به یاری پروردگار بوده است، تاکید کرد: رزمندگان ما با الگوگرفتن از واقعه عاشورا به واقع در بسیاری از جبهه‌ها عاشورایی عمل کردند و جز راه ولایت و اطاعت از ولایت فقیه، گام در مسیر دیگری ننهادند و این نیز یکی از رمزهای پیروزی آنها در برابر جبهه باطل بود.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در دوران جنگ تحمیلی به دلیل حمایت اکثریت کشورهای جهان تا بن دندان مسلح شده بود، رزمندگان ما با کمترین سلاح و تجهیزات تنها با توکل به خداوند و با برنامه‌ریزی صحیح و هوشمندانه از بسیاری از عملیات‌ها با موفقیت عبور کردند و پیروزی‌های بسیاری را برای جبهه اسلام رقم زدند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پیام شهدای انقلاب و دفاع مقدس برای ما  ایستادگی در برابر طاغوت و ظلم و استکبار است، گفت: شهدا این پیام را در جهان نیز گسترش دادند به نوعی که امروز ایستادگی در برابر زورگویی با توکل به خداوند رمز مقاومت در تمامی کشورهای اسلامی از یمن، لبنان، فلسطین است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نام ایران در جهان با صفت‌هایی مانند امنیت، اقتدار، پیشرفت و قدرت به واسطه خون شهدا می‌درخشد، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین هر سال نشان می‌دهد هنوز روحیه مردم ما حماسی و عاشورایی است و اگر تمام دنیا در برابر کشور ما بایستد مردم با تمام وجود از دین و نظام حمایت خواهند کرد.

سردار اشتری با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه که اسرائیل ۳۳ روز در مقابل لبنان تحمیل کرد و امروز تنها دو روز در مقابل مردم غزه توانست مقاومت کند و این به برکت مقاومت و دوران دفاع مقدس و شهداست، گفت: با فداکاری شهدایی مانند طهرانی مقدم امروز برترین قدرت موشکی در منطقه را داریم و تمامی این پیشرفت ها در عرصه‌های علمی و نظامی از روحیه جهادی همانند شهدای دفاع مقدس نشات گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان ما کم از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس ندارد، تصریح کرد: یقین داریم که امروز مردم و به ویژه جوانان ما در صورت نیاز، گوش به فرمان ولایت بیشتر از دوران دفاع مقدس به دفاع همه جانبه از دین و نظام برخواهند خواست.

نیروی انتظامی حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس و امنیت مردم است، گفت: نیروی انتظامی حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که بیش از هشت هزار شهید از این تعداد در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی همکاری مردم با نیروی انتظامی را مناسب ارزیابی کرد و ابراز داشت: ما درصد کمی از تعدی به حقوق دیگران را توسط مردم شاهد هستیم، اندک تعدی گران به حقوق مردم نیز  بدانند که نیروی انتظامی با اقتدار با هر فردی که امنیت مردم را به خطر بیاندازد برخورد می‌کنند.

اگر دستی برای ایجاد کوچک‌ترین ناامنی در کشور بالا  رود، سالم پایین نخواهد آمد

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی تامین کننده امنیت همه جانبه مردم است، گفت: اگر کسی برای مردم رجز خوانی کرد و دست خود را برای ایجاد کوچک‌ترین ناامنی بالا برد شاهد برخورد بسیاری جدی نیروی انتظامی خواهد بود و دست وی سالم پایین نخواهد آمد.

وی به راهپیمایی ۱۳ آبان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: دشمنان انتظار داشتند که روز ۱۳ آبان در کشور هرج و مرج برپا شود اما بصیرت مردم انقلابی ایران و حضور بی نظیر مردم در این راهپیمایی، یاس آمریکا و ایادی استکبار را رقم زد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یقین داریم که با حرکت در مسیر ولایت فقیه انقلاب ما از هر آسیبی در امان خواهد بود، تصریح کرد: ملت ایران همچون ۴۰ سال گذشته مدافع نظام و انقلاب هستند و این را در دفاع همه جانبه آنها در همه شرایط سخت کشور و تحریم‌های اقتصادی از اسلام و نظام جمهوری اسلامی شاهد بودیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۵۰۱۳۱۱۰:۰۱:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۵
امنیت اقتصادی به ویژه کاهش ارزش ریال نزدیک است به سونامی در عرض چند ماه دارایی مردم یک چهارم شده،
ناشناس۶۵۰۱۳۵۱۰:۰۳:۱۶ ۱۳۹۷/۹/۵
اشتری جان مردم گرسنه هستن
ناشناس۶۵۰۱۶۱۱۰:۱۱:۵۴ ۱۳۹۷/۹/۵
کاش دستی که واسه اختلاس بلند میشه هم قطع میشد نه فقط دست کارگر گرسنه که برای اعتراض-و نه نا امنی- بالا میره.
شهر سکوت۶۵۰۲۲۶۱۰:۴۰:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۵
مهم امنیته که قراره به هر طریقی ایجاد بشه یعنی کسی دیگه پیگیر حق و حقوقش نشه واقعا که !!!!!!!
ناشناس۶۵۰۲۳۷۱۰:۴۶:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۵
امنیت ابعاد مختلف دارد که همه ی آنها به امنیت سیاسی وابسته است هر قدر یک جامعه امنیت سیاسی بیشتر برای مردم قائل شود از تمام جهات پیشرفت می‌کند که نمونه ی بارز آن خاورمیانه است در مقایسه با اروپا.
ناشناس۶۵۰۲۵۹۱۰:۵۴:۱۰ ۱۳۹۷/۹/۵
سردار شمشیرتو برای اونایی بلند که مردمو به روز سیاه نشانده اند از نظر اقتصادی، مردم گرسنه هستند
ناشناس۶۵۰۵۶۸۱۲:۴۹:۱۹ ۱۳۹۷/۹/۵
باید قبل از استخدام تست قانون اساسی گرفت که حرف های ضد قانون نزنند چون حقوقشان را ملت میدهند و هیچ موقع نباید بر علیه مردم حرف زد
ناشناس۶۵۰۲۹۷۱۱:۰۵:۱۴ ۱۳۹۷/۹/۵
سردار هم خیلی بهتر بود این چنین جمله چند پهلویی را در این شرایط مطرح نمی کرد .
ناشناس۶۵۰۷۴۲۱۳:۵۸:۱۵ ۱۳۹۷/۹/۵
سردار فیش حقوقی ات کو؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین