جهانبخش: آنهایی که به تیم ملی بی مهری کردند به پرچم و مردم خیانت کردند

گروه ورزشی الف،   3970904027

هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه برایتون گفت:من مطمئن هستم یکدلی به تیم ملی بر می‌گردد و فقط امیدوارم آنهایی که بی مهری می‌کنند بدانند به پرچم و تیم ملی ایران خیانت می‌کنند.

علیرضا جهانبخش دو هفته پیش در جریان یکی از دیدارهای برایتون دچار آسیب دیدگی شد و همین مصدومیت باعث شد وی دو دیدار تیم ملی در فیفادی‌ها را از دست بدهد.  این بازیکن در دیدار گذشته تیمش مقابل لستر سیتی به میدان نرفت اما قرار است به زودی به تمرینات این تیم اضافه شود.

جهانبخش در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص آخرین شرایط خود در انگلستان و نحوه آماده‌سازی تیم ملی در راه جام ملت‌های آسیا صحبت‌های زیر را انجام داد:

ابتدا از وضعیت خودت بگو...

شرایطم خوشبختانه خیلی بهتر شده است. چند روزی است که در بیرون از سالن تمرین می‌کنم ولی هنوز به تیم اضافه نشدم. اگر همه چیز خوب باشد از هفته آینده به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌شود. بازی روز گذشته را که از دست دادم ولی تمام تلاشم این است که به بازی هفته آینده برسم.

به نظر شرایط سختی را پشت سر می‌گذاری...

من لحظه‌شماری می‌کردم که زودتر به میادین برگردم. همیشه تلاش می‌کنم از مصدومیت دور باشم ولی این هم جزوی از فوتبال حرفه‌ای است. در این مدت سعی کردم زودتر برگردم.شرایط ریکاوری و بازگشت من به زمین خیلی خوب بوده و امیدوارم این مدت کوتاه را هم پشت سر بگذارم و به تمرینات گروهی اضافه شوم.

با توجه به آسیب دیدگی نتوانستی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنی. بازی‌ها را تماشا کردی؟

بازی اول در تهران را به دلیل اینکه در تمرین بودم فقط توانستم نیمه دوم را تماشا کنم چون روز بازی تمرینم کمی طولانی شد. البته بازی دوم را کامل دیدم. بازی با ونزوئلا خیلی خوب بود و کمی در آن بازی بدشانس بودیم. هر دو حریف تیم های خوبی بودند و بازی با همین تیم ها غنیمت است. خوشبختانه بازی اول را بردیم و در بازی دوم هم مستحق برد بودیم.این بازی ها برای شناسایی نقاط ضعف و قوت است و لذت برگزاری بازی ها این است. اگر قرار باشد همه بازی‌ها را ببریم شاید از هدفمان دور شویم.همین بازی ها خودش نقاط ضعف و قوت را نشان می‌دهد و این خیلی برای ما خوب است.

 به نظر می‌رسد در اردوی بعدی باید شاهد حضورت در قطر باشیم...

مهمترین چیز برای من این است که زودتر برگردم و به امید خدا بتوانم چند بازی برای باشگاهم بازی کنم. من لحظه شماری می‌کنم که به اردو برگردم. تلاشم این است در بهترین فرم به اردوی تیم ملی برسم.

 به مسابقات جام ملت‌ها نزدیک شده‌ایم. شرایط تیم ملی را چطور می‌بینی؟

هر چه به مسابقات نزدیک می‌شویم حال و هوا بیشتر می‌شود. ما به شرایط خوبی نیاز داریم. همه گفتنی‌ها گفته شده و اینکه چه بی مهری‌هایی به تیم ملی شده است. تیمی که در جام جهانی آن همه دل مردم را شاد کرد و مردم در خیابان‌ها شاد شد قطعا به حمایت نیاز دارد. در این شرایط اقتصادی مشخص شده فوتبال چقدر می‌تواند در روحیه اجتماعی مردم تاثیر داشته باشد.متاسفانه مشکلات ایجاد شده از طرف خود مردم نیست ولی برخی افراد جوی را حاکم کردند که بی ملایمتی به تیم ملی ایران زیاد شده است.

آن افراد باید بدانند که به تیم ملی یک کشور خیانت می‌کنند.مردم بدون شک با شعور و فهم هستند و خوب متوجه مسائل می‌شوند. قطعا وقتی باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان بازی می‌کند به عنوان یک تیم ایرانی به آن نگاه می‌شود فارق از هرگونه کل کل و کرکری‌ها.

متاسفانه شرایطی به وجود آمده که بی مهری‌هایی به تیم ملی شده ولی ما می‌دانیم دل میلیون‌ها ایرانی را باید شاد کنیم و امیدوارم شرایط مثبتی برای حضور در جام ملت‌ها داشته باشیم. بازیکنان هم یکدل و یکصدا به دنبال هدفشان می‌شوند و مطمئنا بقیه مسائل حل خواهد شد.من مطمئن هستم یکدلی به تیم ملی بر می‌گردد و فقط امیدوارم آنهایی که بی مهری می‌کنند بدانند به پرچم و تیم ملی ایران خیانت می‌کنند.

و به عنوان سوال آخر فکر می‌کنی با همه این شرایط تیم ملی می‌تواند در جام ملت‌ها موفق شود؟

مطمئنا تلاش ما همین است. از اردوی بعد تمام تمرکز تیم روی همین مساله است. در این چند سال گفته‌ایم تیم اول آسیا بوده ایم و باید نشان بدهیم که مستحق این عنوان هستیم. در این راه کمک‌های مسئولان و دعای مردم هم حتما تاثیر دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  20. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  24. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین