گاف جدید بی‌بی‌سی درباره معوقات پرداخت شده کارگران هفت‌تپه+ فیلم

گروه اجتماعی الف،   3970903025 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

دروغ‌پردازی کارشناس شبکه بی‌بی‌سی فارسی درباره حقوق‌های پرداخت شده کارگران هفت تپه بار دیگر منجر به رسوایی این شبکه سلطنتی انگلیس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرها و گزارش‌های جهت‍دار شبکه بی‌بی‌سی فارسی علیه کشورمان روزبه‌روز ابعاد جدیدتری به خود می‌گیرد. این بار نیز کارشناس این شبکه سلطنتی دست به دامان دروغ دیگری درباره حقوق‌های پرداخت شده کارگران هفت تپه شد، به طوریکه رسوایی بدی را برای این شبکه به بار آورد.

این کارشناس برنامه به دروغ از زبان یکی از کارگران نیشکر هفت تپه می‌گوید که با کارت عابر بانک خود که حاصل معوقات پرداختی‌اش بوده، به خرید رفته و از آنجا که به بانک بدهی داشته است، کارت بانکی‌ش را از او گرفته‌اند. این در حالی است که در کشورمان هیچگاه به دلیل بدهی بانکی، کارت عابر توسط فروشگاه از شهروندان گرفته نمی‌شود، این تنها نتیجه دروغ‌گویی این شبکه سودجو است که سابقه‌ای طولانی در تحریف واقعیات دارد.

گفتنی است، با پیگیری‌های انجام شده یک ماه از مطالبات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه شوش شامل ۸۰ میلیارد ریال، پرداخت و به حساب آنها واریز شده که هیچگونه مشکل و خللی در روند استفاده کارگران از این مبلغ وجود ندارد.

 در ادامه ویدئوی این بخش از برنامه شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی را مشاهده می‌کنید.