تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیونی برای جوانان استان تهران

گروه اقتصادی الف،   3970830137

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران موضوع اعطای تسهیلات ۴ درصدی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کسب و کار جوانان از سوی صندوق کارآفرینی امید در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش فارس، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران که به ریاست شکراله حسن بیگی سرپرست استانداری تهران برگزار شد گفت: در سال ۹۷، تعداد ۶ خانه جوانان در سطح شهرستان‌های استان تهران احداث می‌شود و تاکنون سه خانه جوان طی ۶ ماه نخست سال با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی احداث شده است.

وی افزود: شهرداری‌ها اختصاص یکهزار متر زمین برای ساخت خانه جوان در شهرستان‌ها را مورد نظر قرار دهند و نیاز به همکاری فرمانداران برای واگذاری زمین‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به دریافت تسهیلات ۴ درصدی اشتغال جوانان از صندوق کارآفرینی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و با اعتبار کلی ۶ میلیارد تومان گفت: با شناسه دار شدن سمن‌ها هماهنگی دریافت تسهیلات تقویت می‌شود.

به گفته گل محمدی همه دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها واجدین شرایط و شخصیت‌های حقیقی را می‌توانند معرفی کنند، و سال گذشته استان تهران برخوردار شناخته شده بود، اما امسال این حق از دست رفته محقق شد.