بهتاش فریبا: ۴-۵ بازیکن تیم ملی در حد خودشان نیستند

گروه ورزشی الف،   3970830045

کارشناس فوتبال ایران گفت: بین فوتبالی‌ها باید آشتی برقرار شود و تاکنون در این پنجاه سال ندیده‌ام که برای بازی تیم ملی ۲۵۰۰ نفر به ورزشگاه بروند.

به گزارش فارس، بهتاش فریبا در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل ونزوئلا گفت: حقیقتاً دلم برای تیم ملی می‌سوزد چون شرایط تیم‌هایی که با ما می‌خواهند بازی کنند از نظر فنی خیلی پایین است و این تیم‌ها مشکلی برای تیم ملی کشورمان به وجود نمی‌آورند و شما دیدید ونزوئلا فشاری نیاورد و موقعیتی به آن شکل خلق نکرد که بگوییم آنها خوب بودند یا ضعف‌های ما نشان داده شود.

وی افزود: نیمه اول واقعاً کسل‌کننده بود و چند بازیکن ما اصلاً در شرایط خوبی قرار نداشتند. نمی‌خواهم اسم بیاوریم ولی ۴-۵ بازیکن شرایط خوبی نداشتند و در حد و اندازه خوشان نیستند. شاید فشار در تمرینات زیاد بود و یا مسائل دیگری هست. ولی به نظر من برخی‌ها در حد و اندازه خودشان نبودند.

بازیکن سابق تیم ملی تاکید کرد: کی‌روش همیشه یک روشی دارد که قبل از تورنمنت‌ها تیمش را به رقبا نشان نمی‌دهد چون طبعاً حریفان یکدیگر را آنالیز می‌کنند. شاید در بازی شب گذشته هم هدف کی‌روش همین بود اما در مجموع بازی قشنگی ندیدیم و اگر تیم ملی با این شرایط وارد بازی‌های جام ملت‌ها شود کار سخت می‌شود. در مرحله اول تیم‌ها گردن‌کلفت نیستند ولی در مرحله دوم کار سخت است.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد کی‌روش قصد دارد روش بازی تیمش را عوض کند، گفت: مربیان در ابتدا تیم‌های حریف‌شان را می‌بینند که سبک بازی تیم خودشان را عوض می‌کنند. وقتی شما مقابل اسپانیا با آن سیستم بازی می‌کنید طبیعتاً با یمن نمی‌توانید همان سیستم را اجرا کنید. شاید این یک تمرین بوده که با تعداد نفرات بیشتری از لحاظ هجوم مقابل ونزوئلا بازی کند و به قول قدیمی‌ها شاید وقتی از عادت خارج شدیم بازی خوب از آب در نیامد.

فریبا در خصوص اینکه آیا از این تیم می‌شود انتظار قهرمانی داشت، گفت: ما باید قهرمان شویم. شکی نیست اگر بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند توانایی قهرمانی را داریم ولی اگر بعد از ۴۲ سال قهرمانی می‌خواهیم باید بهتر عمل کنیم. ضمن آنکه بازی‌های تدارکاتی اساس فوتبال است. زمانی که ما می‌خواستیم به جام جهانی برویم با یوگسلاوی آن زمان که نفرات بسیار خوبی داشت و فرانسه و ولز بازی کردیم اما الان به خاطر تحریم‌ها کمی دست فدراسیون بسته است.

مربی سابق استقلال در خصوص خواسته کارلوس کی‌روش مبنی براینکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال فضای به وجود آمده در ایران را تلطیف کنند، گفت: از اتفاقات چند هفته اخیر کاملاً باخبر هستم. اما باید همه چیز را به دو جهت نگاه کرد اول باید دید کدام گروه طرف مقابل را تحریم کرد. این اول رسانه‌ها بودند که تیم ملی را تحریم کردند یا تیم ملی بود که رسانه‌ها را تحریم کرد. این نکته مهمی است ولی من حرف کی‌روش را قبول دارم چون به خاطر منافع فوتبال ایران و اینکه تیم ما بعد از ۴۲ سال به دنبال قهرمانی آسیا است باید فضا تلطیف شود.

وی در پایان گفت: من خودم در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بازی کرده‌ام و می‌دانم که چقدر کار در این مسابقات سخت است. همدلی خیلی مهم است و متولیان امر باید راهی پیدا کنند که فوتبال ما ضرر نکند. من به شخص کاری ندارم ولی معتقدم کاری از دست پیشکسوتان بر نمی‌آید. بین فوتبالی‌ها باید آشتی برقرار شود و تاکنون در این پنجاه سال ندیده‌ام که برای بازی تیم ملی ۲۵۰۰ نفر به ورزشگاه بروند. در نهایت باید اتفاقی بیافتد که به سود تیم ملی ایران و مردم کشورمان باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین