مجری «دستپخت»: از مردم عذرخواهی می‌کنیم

گروه اجتماعی الف،   3970829226 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سیدوحید حسینی، تهیه‌کننده و مجری برنامه «دستپخت» با قبول این‌که لحن بدی در برنامه داشته است، می‌گوید از مردم عذرخواهی می‌کند. او بر این باور است که می‌خواهد صداقت را در راستای تبلیغ سبک زندگی ایرانی و اسلامی در برنامه رواج دهد.

به گزارش خبرآنلاین، از یکی دو روز پیش ویدئویی از برنامه تلویزیونی «دستپخت» در فضای مجازی پخش شد، ویدئویی که کارشناسان آشپزی برنامه به دلیل بد بودن دستپخت شرکت‌کننده با لحنی تند با او صحبت می‌کنند و انتقاد از او عملا توهین به شخصیت او منجر می‌شود.

اهم اظهارات تهیه‌کننده و مجری «دسپخت»:

* «آن چیزی که این روز‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک دقیقه از ۲۵۰۰ دقیقه از یک برنامه پربیننده و محبوب است. اینکه همین یک دقیقه برنامه را اصطلاحا پیراهن عثمان کنند و فحاشی و بی‌تربیتی کنند به نظر من اصلا روش درستی نیست.

* موضوعی که تلقی مردم از توهین به این خانم است از نظر ما نه اینکه بگوییم این لحن خوب است، نه اینکه بگوییم تاییدش می‌کنیم، اینطور نیست، اما یک مقدار، چون مردم جزئی از کل را می‌بینند و برخی موارد نادیده گرفته شده است، واکنش‌هایشان متفاوت است.»

* «ما ایرانی‌ها یک عادتی داریم، در روی همدیگر با هم خوش و بش و تعریف و تمجید می‌کنیم، اما پشت سر هم بد هم را می‌گوییم. چرا تمرین نکنیم که روبروی هم نکات بد را به هم یادآوری کنیم. ما صداقت را در برنامه ترویج می‌کنیم که اتفاقا یک فرهنگ ایرانی و اسلامی است.»

* «ما تلاش می‌کنیم این لحن را دیگر در برنامه نداشته باشیم. روش‌مان را تغییر نمی‌دهیم، اما با این لحن ادامه نمی‌دهیم و حتما آن را مودب‌تر می‌کنیم تا نه به رسانه توهین شود، نه تلویزیون و نه به هر کدام از هموطنان و عزیزان شرکت‌کننده در برنامه.»

* «خدشه را باید تعریف کرد، همین خانم شرکت‌کننده الان در این مجموعه آموزش می‌بینند و کار می‌کنند، از اساتید یاد می‌گیرند؛ کاری که باید برای آن ۳۰-۴۰ میلیون هزینه کند. البته ما نمی‌گوییم، چون پول نمی‌گیریم هر چیزی که دلمان می‌خواهد را می‌توانیم بگوییم، اینطور نیست، ولی معتقدم خدشه این نیست.

* وقتی من مجری یا کارشناس مدام جوانب احتیاط را رعایت می‌کنم، پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. ما نمی‌خواهیم بگوییم پیشرفت با بد لحنی باشد و مخالف این هستیم، در برنامه چهارشنبه این هفته هم حتما از مردم عذرخواهی خواهیم کرد.

* اینقدر برنامه ما محبوب هست که من عذرخواهی کنم. اما نکته‌ای که وجود دارد این است ما این بچه‌ها را به صورت رایگان در این برنامه تربیت می‌کنیم و آموزش آشپزی به آن‌ها می‌دهیم تا آشپز‌های متخصصی شوند. تلاش ما در برنامه این است که آشپزی جدی گرفته شود.»

* «البته امیدوارم هیچ کدام از این حرف‌ها حمل بر این نشود که ما بگوییم آن لحن خوب است، آن لحن بد بود و تکلیف‌مان را با آن روشن کردیم و قرار بر عذرخواهی هم شد.»

دیدگاه کاربران

پیراسته فر۶۴۴۴۳۹۰۶:۳۵:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۳۰
آقای مجری سلام کارتون وبرنامه تون خیلی خوب است واما این کارتون خیلی زشت بود،که همکارتون درجلوی میلیونهابیننده به یک خانم بگوید:این آشپزیت اشغال بود!..افتضاح بود..بایداین دستپختت راتوی اشغالی بریزیم...وچندباربا لحن تحقیرآمیز تو چشمش نگاه کردین-جلوی همکارانش-،اینگونه تحقیرش کردید! تاحدی که خودشما ناراحت شدید،ولی متاسفانه بجای اینکه همکارت را تذکربدهید ،یجورایی این حقارت رامدیریت بکنید،خطاب به آن خانم گفتید:من حاضربودم صدامتیازازدست بدهم تااین حرفونشنوم! بنظرمن که آن گوینده جمله توهین آمیز، لیافت حضور دررسانه ملی راندارد،بایدعذرآن آشپز بی ادب راخواست.
ناشناس۶۴۴۴۴۵۰۶:۴۸:۵۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
تاسف باید خورد برای صدا و سیما چنین انسانهای بی نزاکت و فاقد استانداردهای رفتار ی در شان یک انسان را اجازه اجرای برنامه می دهند
ناشناس۶۴۴۴۵۶۰۷:۱۶:۰۷ ۱۳۹۷/۸/۳۰
جالبه که حتی موقع عذرخواهی هم پررویی میکنید و طلبکارید ،واقعا" من اگه جای آن خانم بودم در همان برنانه بد جوابتان را میدادم
ناشناس۶۴۴۴۷۷۰۷:۵۲:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۳۰
خودش هم نفهمید بالاخره با این قطعه منتشر شده چندچنده!!!....مرد باش بگو اشتباه کردم..معذرت میخوام....بیخودی با روده درازی موضوع رو نپیچون...فلسفه تدریس نمیکنی که....میخوای آشپزی رو ترویج کنی همین..
ناشناس۶۴۴۵۰۵۰۸:۱۸:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۳۰
این نحوه پاسخ مچری خود ادبیات عجیبی دارد هم یک نکته را بیان می کند و در دنباله جمله هم تردید خود را نسبت به ان مورد بیان می کند .
محمد۶۴۴۵۱۳۰۸:۲۵:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
الان این کجاش معذرت خواهی بود تازه طلبکارم شده
هاشمی۶۴۴۵۲۱۰۸:۳۰:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۳۰
افرین . عالی بود توضیح شما
از آشپزهای قابل تبریزی۶۴۴۵۲۹۰۸:۳۸:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۳۰
بنده یکی از خانمهایی بودم که فکر میکنم حدود ۳ سال پیش فرزند کوچکم رو پیش مادرم گذاشته بودم و پس از قبولی در تست اولیه آشپزی به ادامه روند معمول شرایط مسابقه وارد شدم ولی متاسفانه وقتی به سوله ی مکان ضبط مسابقه که خودم رو به زحمت به اونجا رسونده بودم، رسیدم پس از شاید دو سه تا پرسش خیلی خیلی خیلی کوتاه که نه مهارت آشپزی من رو نشون میداد و نه سایر موارد.... با لحن تند و به دور از احترام یکی از مسئولان برنامه مواجه شدم و با بی ادبی من رو رد کردند و ... هیچ وقت اون برخورد و اون آقای مسئول در برنامه رو فراموش نمیکنم و از اون به بعد هر وقت دسپخت رو نشون میداد کانال رو عوض میکردم که اصلا چهره هاشونو نبینم. ولی واقعا ناراحت و تاسف و از ته دل بابت اون رفتار نادرستشون شدم و دلم خیلی شکست و راضی نیستم پولی که از بیت المال به ساخت اون برنامه ها هزینه میشه. جزییات بیشتر رو به خدا واگذار کردم‌.
ناشناس۶۴۴۵۳۴۰۸:۴۵:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۳۰
برو بچه پرو رو. بی ادب، گساخ
Rem۶۴۴۶۴۲۰۹:۵۸:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۳۰
دلیل نمیشه که غروریک خانم رو جلوی ۸۰میلیون له بکنین توخودت مگه کی هستی
ناشناس۶۴۴۶۶۰۱۰:۰۷:۰۵ ۱۳۹۷/۸/۳۰
آفرین که ایراد خود را قبول داری
ناشناس۶۴۴۷۵۱۱۱:۱۸:۵۰ ۱۳۹۷/۸/۳۰
از اون خانم محترم عذرخواهی نکرد هیچ! منت هم سرش گذاشت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین