علوی: دشمنان با همه قومیت‌های ایرانی دشمنی دارند

گروه جهان الف،   3970828210

وزیر اطلاعات گفت: دشمنان اسلام و صهیونیست ها با همه قومیت های ما اعم از عرب، لر، ترک و فارس عداوت دارند، از این رو ما باید در مقابل نقشه ها و دسیسه های شیطانی آنها هوشیار باشیم.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی روز دوشنبه در دیدار با مردم مهاباد در تالار وحدت این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت افزود: ما باید اتحاد و برادری و صفوف یکپارچه خود را حفظ کنیم، زیرا قرآن می فرماید برادری و وحدت نعمتی است که هیچ نعمتی با آن برابری نمی کند.

وی ادامه داد: باید وحدت و دوستی را در جامعه گسترش دهیم، چون تاریخ نشان می دهد ملت هایی که دچار تفرقه شوند، محکوم به نابودی هستند.

حجت الاسلام علوی اضافه کرد: احادیث و روایات، مردم را بر دوری از درگیری و اختلاف توصیه می کنند، زیرا ملتی که دچار اختلاف باشد انرژی خود را به جای سازندگی با اختلاف هدر می دهد و هیچ عزتی به دست نمی آورد.

وی یادآور شد: با داشتن محوریت ولایت و قدرشناسی از این نعمت، همه باید زیرسایه و چتر رهبری برای پیشبرد امور کشور و خدمت بهتر به مردم گرد هم آمده و در راه عزت و اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی گام برداریم.

وزیر اطلاعات همچنین با بیان اینکه دین اسلام برای مردم شادی و سرور را می پسندد، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص)‌ می فرمایند، در سرزمینی که امنیت همراه با شادابی و سرور نباشد، خیر و برکت وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام علوی گفت: براساس آموزه های قرآنی وظیفه خود می دانیم به عنوان خدمتگزار برای برقراری امنیت و شادمانی مردم تلاش کنیم تا شاهد لبخند شادی همراه با امنیت بر لب های مردم باشیم.

وی با قدردانی از زحمات مسوولانی که امکانات شادمانی و نشاط را برای مردم فراهم می کنند، به سخنی از پیامبر گرامی اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: آن حضرت فرمودند هر کس دل انسانی را شاد کند دل مرا شاد کرده و هر کس مرا شاد کند، خداوند را شاد کرده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بیان کرد: دولت تدبیر و امید خدمات شایانی در منطقه آذربایجان غربی برجای گذاشته که انتظار داریم در عرصه های مدیریتی نیز دولت از نخبگان اهل سنت و کرد زبان بیشتر بهره مند شود.

جلال محمودزاده، توزیع متوازن ثروت در بخش ها و مناطق مختلف کشور را از برنامه های شاخص دولت دانست و عنوان کرد: شاخص توسعه یافتگی جنوب آذربایجان غربی نسبت به شمال استان کمتر است و این مهم توجه بیشتر مسوولان کشوری را می طلبد.

وی اضافه کرد: معیشت و اشتغال از دغدغه های اصلی مردم منطقه ما است که سبب شده جوانان مستعد در زمینه های ورزشی و علمی به سمت شغل کولبری گرایش پیدا کنند.

محمودزاده با بیان اینکه کولبران به ناچار این شغل را برای امرار معاش خود انتخاب کرده اند، اظهار داشت: انتظار داریم دیگر شاهد اتفاقات تلخی که برای کولبران در مرزها روی می دهد نباشیم.

عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم عنوان کرد: امنیت و آسایش کشور مرهون تلاش ماموران وزارت اطلاعات است که در سایه جمهوری اسلامی نصیب ملت شده است.

وی هفته وحدت را فرصتی مناسب برای نشان دادن همبستگی و اتحاد مردم دانست و افزود: از وزیر اطلاعات به عنوان نماینده رییس جمهوری درخواست داریم تا دوازدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) (به روایت اهل سنت ) را در مناطق اهل سنت تعطیل رسمی اعلام کنند.

در سفر یک روزه رییس جمهوری و هیات همراه به آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و ۲ تن از معاونان وزیر جهادکشاورزی و ورزش و جوانان به مهاباد سفر کرده اند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین