واعظی: مردم را نسبت به آینده نااُمید نکنیم

گروه سیاسی الف،   3970828049 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت با همه توان در راستای عمل به تعهدات و پاسخ به مطالبات به حق مردم تلاش می‌کند، گفت: نباید اجازه دهیم یاس و ناامیدی که هدف اصلی دشمنان در ایجاد جنگ اقتصادی، علیه ملت ایران است، در جامعه گسترش پیدا کند.

واعظی: مردم را نسبت به آینده نااُمید نکنیم

به گزارش الف، محمود واعظی شامگاه یکشنبه در جریان سفر به استان آذربایجان غربی  و در دیدار با نخبگان و فعالان سیاسی این استان، با بیان اینکه این نشست‌ها موجب نزدیکی بیشتر میان افکار و نظرات بوده و همواره بر تشکیل این جلسات اصرار داشته‌ایم، گفت: تنوع افکار با وجود اینکه ممکن است نسبت به یکدیگر انتقاد وجود داشته باشد، موجب انتخاب‌های بهتر خواهد بود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه نشست با فعالان سیاسی استان‌ها، همواره در برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور بوده و مباحث مطرح شده به اطلاع رئیس جمهور می‌رسد، اظهار داشت: باید همواره صداقت و نجابت را با رفتار و کنش سیاسی توامان داشته باشیم.

دکتر واعظی تاکید کرد: دمکراسی بدون اخلاق و رفتار دمکراتیک جلوه‌گر نخواهد شد و هم‌اندیشی بیشتر می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف‌مان کمک کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: امروز امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه است و بی‌تردید امنیت پایدار موجب توسعه پایدار برای هر استانی از جمله آذربایجان غربی خواهد بود.

دکتر واعظی  با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد، ظرفیت‌های بالا و مرزی بودن استان آذربایجان غربی مزیتی مناسب برای رشد و توسعه این استان در بخش‌های مختلف به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: باید از توسعه سرمایه‌گذاری و فعالیت بخش خصوصی در این استان حمایت کنیم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بخش خصوصی مطمئن باشد، دولت می‌خواهد با جدیت از بنگاه‌داری دست برداشته و هرگز رقیب بخش خصوصی نیست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، اظهار داشت: باید در ارایه نظرات، بیان مطالبات و انتقادات، شرایط کشور و مقتضیات و الزامات را در نظر بگیریم.

دکتر واعظی افزود: شاید تاکنون هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر و امید با این میزان از انتقادپذیری و طرفداری از تنوع و تکثر افکار نبوده است، اما با این حال رئیس جمهور به هیچ عنوان از وعده‌هایی که به مردم داده، عقب‌نشینی نکرده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: ممکن است برخی از وعده‌ها به دلیل بعضی از موانع به خوبی اجرا نشده باشد، اما مطمئناً اگر این وعده‌ها به خوبی به  سرانجام نرسیده بخاطر آن بوده که تحقق آنها از سوی قوه مجریه به تنهایی امکان‌پذیر نبوده است.

دکتر واعظی با بیان اینکه نباید برای تحقق وعده‌ها آرامش جامعه را مختل کرد، گفت: دکتر روحانی همواره دو هدف تحقق وعده‌ها و حفظ آرامش جامعه را در تصمیم‌گیری‌ها دنبال کرده است، اما متاسفانه برخی ناخواسته در مقابل دولت قرار گرفته و دولت را در عمل به وعده‌ها ناتوان جلوه می‌دهند که این می‌تواند موجب ناامیدی مردم شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه نباید با برخی مواضع مردم را نسبت به آینده ناامید کنیم و ایجاد ناامیدی موجب کم‌رنگ شدن مشارکت مردم در اداره جامعه خواهد شد، افزود: باید سرمایه اجتماعی به یک ثروت در جامعه تبدیل شود.

دکتر واعظی با اشاره به ضرورت توجه و برآورده کردن مطالبات مردم که اغلب غیرسیاسی بوده و در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، اظهار داشت: امروز شرایط منطقه و جهان، فضای کشور را به سمت خاصی سوق داده و روی کار آمدن یک دولت عجیب در آمریکا، دنیا را دچار شگفتی کرده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز دولت آمریکا به بدترین شکل، در مقابل دولت و ملت ایران قرار گرفته و می‌خواهد با استفاده از یک حکومت در منطقه که به دست جوانی بی‌تجربه اداره می‌شود، معادلات منطقه‌ای را در اختیار داشته باشد، افزود: از سویی دیگر علیرغم پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی، تا چندی قبل برخی هنوز از پای ننشسته‌ بودند و فعالیت‌های سیاسی مربوط به دوران انتخابات را دنبال می‌کردند.

دکتر واعظی با اشاره به اینکه امروز در شرایط اقتصادی خاصی قرار داریم و راهکارها باید براساس شرایط و مقتضیات زمان در نظر گرفته شود، ‌گفت:‌ دولت اولویت خود را بر ساماندهی زندگی و معیشت مردم قرار داده و از این‌رو تمامی برنامه‌ریزی اقتصادی کشور، بر این اساس انجام می‌َشود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز دشمن برای شکست ملت ایران از همه ابزارهای خود استفاده می‌کند، خاطر نشان کرد: ما باید براساس واقعیت‌های روز و همکاری همه آحاد جامعه کشور را اداره کنیم.

دکتر واعظی با اشاره به اینکه دولت معتقد به استفاده از پتانسیل و توانمندی همه گروه‌ها، افراد و دستگاه‌ها، حتی رقبای خود است تا بتواند از همه ظرفیت‌های کشور برای ساماندهی امور، بهره‌مند باشد، اظهار داشت: در این راستا دولت در انتخاب مدیران هرگز نگاه قومیتی و جنسیتی نداشته بلکه معیار، شایستگی، توانمندی و کارآمدی افراد است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: همه باید به دنبال ریشه‌کن کردن فساد و از بین بردن تبعیض در جامعه باشیم.

در این نشست نخبگان و فعالان سیاسی استان آذربایجان غربی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسایل و موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور پرداختند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۴۱۴۲۰۰۸:۲۷:۵۸ ۱۳۹۷/۸/۲۸
فقط تیتر خبر رو خوندم و متوجه شدم که حتی ارزش خوندن هم نداره چون این آقا هم اومده مثل بقیه یه شعاری بده و بدین ترتیب وظیفه خدمتگذاری به ملت رو به انجام برسونه .
رضا۶۴۱۴۳۴۰۸:۴۱:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۲۸
آقا ناامید نشید این یک دستوره که آقای واعظی داده
teddy bear۶۴۱۸۱۰۱۲:۱۲:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۲۸
بگید کتبآ بنویسه و بخشنامه کنه وگرنه من نا امید میشم
ناشناس۶۴۱۴۳۶۰۸:۴۱:۵۶ ۱۳۹۷/۸/۲۸
سخنگو انتخاب شد و حالا هر روز باید حرفه‌ای اینو بشنویم. سخنگو نمی‌خواستیم گفتیم که....
ناشناس۶۴۱۴۶۷۰۹:۰۲:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۲۸
مو هاشو کجا رنگ میکنه
پرتو۶۴۱۸۲۲۱۲:۱۶:۱۶ ۱۳۹۷/۸/۲۸
سلمونی.
ناشناس۶۴۱۵۰۰۰۹:۲۵:۲۵ ۱۳۹۷/۸/۲۸
مردم ما ناامید نیستند امیدشان به خداست که انشائلله بتوانند بدترین عاقبت را برای ظالمین ستمگر و دروغگو رقم بزنند. انشالله
ناشناس۶۴۱۹۲۱۱۲:۵۴:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۲۸
خدا برای هیچ ملتی معجزه نکرده، خودمون باید دست بزاریم روی زانوهامون و بایستیم.
میلاد حمیدی۶۴۱۵۰۵۰۹:۲۷:۲۳ ۱۳۹۷/۸/۲۸
آقای واعظی تو کشور ما گرونی بیداد میکنه و همین الان ما تو نیازهای اولیه موندیم و مردم در رنج و محرومیت هستن بعد شما از آینده صحبت میکنی؟ آینده ای که امروز آینده ی دیروزه و در اشل بالاتر آینده ی فردا هم مثل همین امروز از دید مردم به فنا رفته. مردم از شما مسئولین آینده نمیخوان فقط میخوان لطفا دیگه کاری نکنید نمیخوایم لطف شما مسئولین شامل حال ما بشه.
ناشناس۶۴۱۵۰۸۰۹:۲۸:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۲۸
جناب واعظی این دولت کلیدی شما سر تا پا ناامیدی است . منظور شما چه کسانی هستند خودتان متولی یاس و ناامیدی هستید .
ناشناس۶۴۱۵۵۰۰۹:۵۲:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۲۸
وقتی اسلاحتلبا می شن معلم اخلاق یعنی رسیدن به بن بست
ناشناس۶۴۲۲۱۷۱۵:۰۷:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۲۸
خدا بهت شفا بده استاد اخلاق
ناشناس۶۴۱۵۵۵۰۹:۵۴:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۲۸
اقای واعظی یادتان هست صحبت های ارباب و همفکرانت در زمان مذاکرات وطن فروشی: خزانه خالی شرایط ته دره .......
ناشناس۶۴۱۵۸۴۱۰:۱۱:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۲۸
با حقوق دریافتی شما بله امنیت هست اما برای من که بیکارم و هرینه زندگی و تامین داروی همسرم نابودم کرد امنیت فرق میکنه معنیش
ناشناس۶۴۱۵۹۲۱۰:۱۴:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۲۸
مگه شما آینده ای هم برای مردم گذاشتید؟؟؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس۶۴۱۷۳۷۱۱:۳۹:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲۸
جناب آقای واعظی اجاره خانه شما که علی وار زندگی میکنید و بخاطر امام علی انقلاب کردید ماهی چنده و هر چنذ سال یک بار اسباب کشی میکنید؟تا حالا زن صاحبخانه به خانمت توهین کرده؟
ناشناس۶۴۱۸۹۲۱۲:۴۵:۲۳ ۱۳۹۷/۸/۲۸
امید ؟؟؟؟ امید وقتی معنی داره که راه دیگه ای داشته باشی . وقتی مجبوری امید داشته باشیم یا نه فرقی نمیکنه . شدیم مثل غریقی که فقط داره دست و پا میزنه که غرق نشه .
ناشناس۶۴۱۹۱۷۱۲:۵۳:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۲۸
با سیاست گذاری جنابعالی و آقای نوبخت مردم بدبخت شدند هنوز انتظار دارید امیدوار هم باشند ؟!!! امیدوار به چی به ادامه سیاست ها شماها و آقای رئیس جمهور !!!
علی یانگ۶۴۱۹۸۳۱۳:۱۹:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲۸
مردم تنها چیزی که از شما میخان اینه که یه ذره به روی مبارک بیارید و خجالت بکشید.راستی همه مشکلات هم تقصیر امریکا هست و شما کاملا بی گناهید.
ناشناس۶۴۲۱۱۷۱۴:۱۹:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۲۸
بزودی، روزی رو می بینیم که این آقایون در دادگاه باید جواب بدن
ناشناس۶۴۲۱۵۵۱۴:۴۰:۵۲ ۱۳۹۷/۸/۲۸
چقدر هم که مردم را امیدوار کردید!!!
ناشناس۶۴۲۳۰۸۱۶:۰۴:۴۳ ۱۳۹۷/۸/۲۸
بزک نمیر بهار میاد دلاری صد هزار میاد !!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین