۱۰ خبر پربازدید هفته/ از لزوم پاسخگویی اصلاح‌طلبان درباره عملکرد دولت و عذرخواهی بابت ادعای تقلب در سال ۸۸ تا اعدام سلطان سکه و انتخاب شهردار تهران

گروه سیاسی الف،   3970824065 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

اخبار پربازدید الف در هفته‌ای که گذشت در ادامه آمده است؛ برای مشاهده متن کامل خبر می توان بر روی عنوان خبر کلیک کرد تا در صفحه‌ای آن را مطالعه کرد.

۱۰ خبر پربازدید هفته/ از لزوم پاسخگویی اصلاح‌طلبان درباره عملکرد دولت و عذرخواهی بابت ادعای تقلب در سال ۸۸ تا اعدام سلطان سکه و انتخاب شهردار تهران

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند خواننده سرود «آمریکا، آمریکا، ننگ به نیرنگ تو» ساکن آمریکا است، اما این موضوع چقدر صحت دارد؟

 

۲- ادامه تخریب آیت‌الله یزدی با انتشار تصویری از نوه

چندی پیش و با انتشار نامه اعتراضی آیت‌الله محمد یزدی به آیت‌الله شبیری زنجانی برای دیدار با برخی خواص فتنه ۸۸ موج هجمه اصلاح‌طلبان به آیت‌الله یزدی شروع شد و به نظر می‌رسد همچنان ادامه دارد.

 

۳- سوت و کف به افتخار ظریف

اظهارات اخیر ظریف در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF بلافاصله با عنوان «در ایران پولشویی گسترده انجام می‌شود»! به تیتر اول خبرگزاری‌های آمریکایی و اروپایی و سایت‌های خبری ضدانقلاب تبدیل شد که ‌اشاره به چند نکته و مطالبه پاسخ ایشان ضروریست.

 

۴-  سلطان سکه اعدام شد +  آخرین گفت‌وگوی سلطان سکه

سحرگاه چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ حکم وحید مظلومین (معروف به سلطان سکه) فرزند حبیب‌الله و محمد اسماعیل قاسمی فرزند غلامعلی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه به اعدام محکوم گردیده‌ بودند، به اجرا گذاشته شد.

 

۵- پیروز حناچی شهردار تهران شدتوضیح محسن هاشمی درباره شهردارنشدن آخوندی

اعضای شورای شهر روز یکشنبه عباس آخوندی را با ۱۶ رای و پیروز حناچی را با ۱۱ رای به عنوان دو گزینه نهایی شهرداری تهران انتخاب کردند که در نهایت، عباس آخوندی با ۱۰ رای از رقابت برای دستیابی به کرسی شهرداری تهران بازماند و پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

 

۶- جریان اصلاح طلبی باید پاسخگوی ناکارآمدی دولت کنونی باشد/ گفت‌وگو با محمدرضا تاجیک تئوریسین اصلاح‌طلب

محمدرضا تاجیک که خود از تئوریسین های برجسته جریان اصلاحات محسوب می شود در تمام این سالها با ادبیات سیاسی منحصر به فرد و نقد های صریح اش بارها بر پیکر اصلاحات نواخت و بشارت و انذار به دوستان اصلاح طلب اش را پیشه کرد. از همین رو ما نیز برای بررسی عملکرد دولت و رابطه این روزهای اصلاح طلبان و مسولان اجرایی کشور ساعاتی را میهمان محمد رضا تاجیک شدیم .

 

۷- آقایان! عذرخواهی کنید

بگذارید ملت بیش از این از قضایای سال ۸۸ متضرر نشود. ضرورت عذرخواهی سران اصلاحات به معنی صحیح دانستن عملکرد حاکمیت در تعامل با این جناح چه قبل از ۸۸ و چه پس از آن نیست.

 

۸- افزایش حقوق کارمندان ۲ دستگاه دولتی مجدد به جریان افتاد +سند

بر اساس مصوبه دولت، سازمانهای امور مالیاتی و بهزیستی کشور موظف به رعایت ترتیبات مندرج در مصوبه شورای حقوق و دستمزد شدند.

 

۹- دفاع از توزیع کوپن در واکنش به اتهامات کوپونیسم و کمونیسم/ ۱۷ سیاست و بسته پیشنهادی برای خروج از بحران

احمد توکلی به بیان عوامل موثر بر بحران ارزی اخیر، تبعات، راهکارها و نیز بسته سیاستی که وی برای خروج از بحران ارزی تدوین کرده بود، پرداخت. گفت‌وگویی که با اشاره به برشمردن ۱۰ اثر منفی شوک ارزی و انتقاد از تصمیمات غلط مسئولان در ماه های گذشته شروع می‌شود و در ادامه ضمن تبیین سه راهبرد موثر در مواجهه با شوک ارزی، ۱۷ سیاست برای خروج از بحران را برشمرده است و به انتقادها از راهکارهایش با عنوان کوپونیسم پاسخ داده است.

 

۱۰- تهمت بزرگ وزیر خارجه‌مان به نظام؛ آقای ظریف اگر مدرکی دارید، چرا به قوه قضائیه ارائه نمی‌دهید؟

اظهارات وزیر خارجه در مورد FATF و بیان ادعای «پولشویی گسترده در کشور» به تیتر اول رسانه‌های جهان بخصوص آمریکا و سایت‌های ضدانقلاب تبدیل شد، که این سخنان با واکنش‌های گسترده‌ای از نمایندگان و کارشناسان تا مردم و فضای مجازی مواجه شد، اهم درخواست‌ها از ظریف برای افشای اطلاعاتی است که از پولشویی دارد، البته اگر سند داشته باشد و «حرف باد آورده» نباشد. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین