ولخرجی عجیب شاهزاده بحرینی برای دیدار با ستاره‌های بالیوود

گروه جهان الف،   3970824063

یکی از اعضای پولدار خاندان سلطنتی بحرین که پذیرفته بود برای دیدار با ۲۶ ستاره سینمای هند ۳۵ میلیون دلار بپردازد، متهم به زیر پا گذاشتن مفاد قرارداد شده است.

همشهری آنلاین: گاردین اعلام کرده است: شیخ حمد عیسی علی الخلیفه که از خویشان نزدیک پادشاه میلیاردر بحرین و برادرزاده (یا خواهرزاده) معاون نخست‌وزیر این کشور است، با یک واسطه مصری توافق کرده بود به ازای دیدار با هر ستاره بالیوود ۱.۵ میلیون دلار هزینه کند. او که فقط سه میلیون دلار به حساب طرف مصری واریز کرده، حالا باید در دادگاهی در لندن پاسخگوی خلف وعده خود باشد.

احمد عادل عبدالله احمد مدعی است شیخ حمد مفاد قرارداد را زیر پا گذاشته و باید علاوه بر عمل کردن به تمام بندهای آن، حدود ۲۱ میلیون دلار هم خسارت بدهد. ظاهرا شاهزاده بحرینی عشقی دیوانه‌وار به ستاره‌های سینمای هند از جمله آیشواریا رای (بانوی شایسته جهان در ۱۹۹۴، فوق‌ستاره بالیوود و عروس خانواده آمیتاب باچان) و آنیل کاپور (ستاره «میلیونر زاغه‌نشین») دارد اما به گفته خودش «قرار بود برای هر دیدار بین ۳۰ تا ۵۰ هزار دلار» هزینه کند.

انتظار می‌رود این عرب پولدار روز پنجشنبه به دادگاهی در لندن برود و درباره مفاد قرارداد و همین‌طور عشق دیوانه‌وار خود به ستاره‌های بالیوود توضیح بدهد. گفته می‌شود شیخ حمد پذیرفته بود به ازای هر دیدار ۱۵ دقیقه‌ای با بازیگران سرشناس سینمای هند حدود ۱.۵ میلیون دلار هزینه کند که به این ترتیب، هر دقیقه هم‌صحبتی شاهزاده بحرینی با ستاره‌های رویایی خود برایش ۱۰۰ هزار دلار آب می‌خورد.

واسطه مصری در دادخواستی که به دادگاه لندن ارائه کرده چنین آورده است: «تمام جزئیات قرارهای ما در چند تماس تلفنی و دیدار در ویلای شخصی شیخ حمد در لندن ثبت و ضبط شده است. از شواهد و قرائن چنین برمی‌آمد که او دوست دارد بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه با هر ستاره بالیوودی دیدار کند و قرارها می‌توانست طولانی‌تر هم باشد به این شرط که مهمانان سرشناس مشکلی با حضور بیشتر در محل قرار نداشته باشند.»

شیخ حمد در مجموع توانسته با چهار ستاره سینمای هند دیدار کند؛ شاهرخ‌خان که رسانه‌ها او را سلطان بالیوود می‌شناسند، آدیتیا روی کاپور، سلمان‌خان و رانویر سینگ. شیخ بحرینی ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ برای دیدن شاهرخ‌خان به هتلی پنج‌ستاره در بمبئی رفته و ۴۰۰ هزار دلار پول نقد هم با خود برده بود. او دو روز بعد باقیمانده مبلغ توافق‌شده را در یک کیف سامسونایت پرداخت کرده که ۶۰۰ هزار پوند و ۲۵۰ هزار دلار پول نقد در آن بوده است.

شاهزاده بحرینی پس از چهار دیدار خود به این نتیجه رسید که هزینه‌های این قرارها بیش از برآورده ابتدایی است. طرف مصری ناچار بود برای هر دیدار نیمی از طبقه ۱۵ هتل سنت‌رجیس بمبئی را اجاره کند که شامل حدود ۱۰ تا ۱۱ اتاق می‌شد. ضمن اینکه شیخ حمد هدیه‌های بسیار گرانقیمت و اشرافی به مهمانان می‌داد که گفته می‌شود شخصا از نمایندگی هرودز (شرکت پخش و فروش کالاهای بسیار لوکس) تهیه کرده بود.

از آنجا که از همه دیدارهای شیخ حمد با ستاره‌های بالیوود عکس و فیلم تهیه شده، به نظر می‌رسد این شاهزاده بحرینی باید بسیار بیش از برآورد خود در دادگاه هزینه کند و البته آرزوی دیدار با آیشواریا رای را برای همیشه در دل خود نگه دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین