فراخوان جمع آوری و ثبت اطلاعات مالباختگان پروژه پردیسبان

گروه اجتماعی الف،   3970823186

پروژه پردیسبان ایرانیان در احداث برج کاسپین آبیک قزوین ابتدا توسط شرکت ایستا بهارستان نور شرق در سال 1392 معرفی و تبلیغ گردید. این شرکت پس از بهره مندی از حمایت های مقامات و مسوولین محلی در قالب مصاحبه و تشویق به سرمایه گذاری و استفاده از ابزار تبلیغاتی فراگیر و ملی به شکل اغوا کننده ای اعتماد عمومی را جلب نمود به گونه ای که ایشان با توجه به حجم و نوع تبلیغات هیچ گونه احتمال خلافی را نسبت به اعتبار اصل موضوع نمی دادند.

این شرکت با قیمت سازی مصنوعی در خصوص سهام خود و با اعلام پی در پی افزایش آن زمینه را برای جذب سرمایه گذاران بیشتر فراهم نمود. همزمان با واسطه گری انجام گرفته توسط عده ای دیگر دامنه فعالیت این شرکت از تهران و شهرهای مجاور به استان خراسان و شهر مشهد هم رسید. این اقدام توسط عده ای انجام گرفت که ادعای نمایندگی شرکت اصلی را داشتند، ادعایی که در مراحل بعدی تکذیب گردید.

پس از دو سال فعالیت این شرکت و با رشد کاذب قیمت سهام آن به ناگاه متوقف گردید و دفاتر آن در سراسر کشور تعطیل و جمع آوری شد. همزمان شکایات سرمایه گذاران که هم اکنون خود را مالباخته می دیدند در دادگاه ها ثبت گردید. امری که هم اکنون بعد از طی شدن سالیان به نتیجه جالب توجهی نرسیده و حتی توسط برخی مسوولین افعال ارتکابی صبغه جرم هم ندارد.

سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت در راستای احقاق حقوق عامه و یاری حقوق ملت، در حرکت مستقلی که در این خصوص آغاز نموده است اعلام می دارد که چنانچه شما از مالباختگان این پروژه هستید با ثبت اطلاعاتان در کانال تلگرامی زیر زمینه جمع آوری اطلاعات و اقدام مقتضی را فراهم نمایید.

https://t.me/didebanpardisban