تورهای ارزان قیمت آسیایی

گزارش بازرگانی،   3970823141

شاید به نظرتان زود بیاید که از الان به فکر سفر نوروزی خود باشید. اما بهتر است که برنامه ریزی خود را برای داشتن یک سفر رویایی آغاز کنید زیرا می توانید انواع آفر های ارزان قیمت برای تور تایلند را در سایت ما پیدا کنید. همراه ما باشید تا برای شما یک راهنمای کامل جهت خرید تور تایلند آن هم با ارزان ترین قیمت ارائه دهیم.

تایلند یکی از دیدنی ترین و پر جاذبه ترین کشور های شرق آسیا می باشد که هم اکنون نیز توانسته است تعداد زیادی گردشگر را هر ساله به خود جذب نماید. شما باید در سفر به این کشور با تور تایلند ابتدا با نکات مهم این سفر و همچنین جاذبه های گردشگری این کشور آشنا شوید. تایلند دارای شهر های مهم پوکت، بانکوک و پاتایا می باشد. این شهر ها از مهم ترین نقاط جذب گردشگر در این کشور می باشند که قصد داریم تور های ارزان قیمت به مقصد هر یک را معرفی کنیم.

قیمت تور تایلند نوروز 98

شما وقتی می خواهید یک تور تایلند خریداری کنید. ابتدا باید به نکاتی مهم درباره نوع پرواز و نوع هتل در تور تایلند توجه نمایید. تمام این موارد می توانند در قیمت تور تایلند تاثیر گذار باشند. همچنین تعداد روز های اقامت شما در این کشور نیز بر قیمت تور تاثیرگذار می باشد. قیمت انواع تور های تایلند در سایت های مختلف قیمت های متنوعی نیز می باشد پس سعی کنید از یک سایت معتبر خرید کنید تا بهترین و ارزان ترین قیمت تور تایلند را در مقابل بهترین کیفیت آن پرداخت نمایید.

جاذبه های گردشگری در تور تایلند

یکی از بهترین قسمت های سفر با تور تایلند می تواند بازدید از جاذبه های طبیعی و همچنین گردشگری تایلند  باشد. شما می توانید در هر یک از شهر های معروف این کشور جاذبه های فوق العاده ای را مشاهده کنید. یکی از بهترین آن ها می تواند سواحل فوق العاده این کشور باشد پیشنهاد می کنیم در تور تایلند حتما به سراغ امتحان کردن انواع ورزش های آبی در این کشور بروید. برای نمونه می توانید یک روز فوق العاده را در پوکت به غواصی زیر آب بپردازید. و یا می توانید از قایق سواری، موج سواری و جت اسکی نیز لذت ببرید. همچنین بازار خرید و مراکز تجاری در تایلند هم بسیار زیاد هستند و می توانند تجربه یک سفر فوق العاده و به یاد ماندنی را با تور تایلند برای شما به ارمغان بیاورند.

تور ارزان پاتایا نوروز 98

اگر قصد دارید تا در نوروز 98 با بهترین تور تایلند به یکی از شهر های معروف این کشور سفر کنید. پاتایا می تواند یک گزینه خوب برای این سفر باشد. شما می توانید در این شهر با جاذبه های فوق العاده ای مواجه شوید که برای شما یک سفر خاطره انگیز را رقم خواهند زد. البته نکته مهم هم این است که بهترین تور تایلند پاتایا را خریداری نمایید. معمولا نزدیک به سال جدید آفر های مختلفی برای خرید تور تایلند وجود خواهد داشت که ممکن است سبب گیج شدن شما برای انتخاب شود. شما می توانید به سادگی از قبل با بررسی های دقیق یک تور تایلند پاتایا عالی خریداری کنید.

اگر می خواهید در نوروز 98 به پاتایا با تور تایلند سفر کنید باید بدانید که یک هوای ملایم و مطبوع را تجربه خواهید کرد که به دلیل اقلیم گرمسیری این شهر می توانید از سفر خود لذت ببرید پس نگران آب و هوا نباشید.

جاذبه های گردشگری در تور تایلند پاتایا

شما می توانید در سفر به این شهر از جاذبه های گردشگری فوق العاده آن نظیر تور های دوچرخه سواریRBB  لذت ببرید. شما می توانید با شرکت در این تور ها به سادگی با کمک یک راهنما به نقاط مختلفی از شهر پاتایا بروید. همچنین پیشنهاد می کنیم در تور تایلند پاتایا به سراغ بازدید از روستای فیل ها نیز بروید. در این روستای زیبا شما می توانید با فیل ها ارتباط برقرار کنید و حتی آموزش کامل سوار شدن به آن ها را نیز ببینید و تجربه یک فیل سواری را نیز در تور تایلند پاتایا خود ثبت نمایید.

در پاتایا می توانید به سراغ بازدید از مجسمه بودای بزرگ در این شهر بروید. حتما بعد از آن نیز سری به معبد وات فرا یایی بزنید و از مجسمه بزرگ و طلایی بودا که 12 متر ارتفاع دارد نیز دیدن کنید.

از دیگر جاذبه های گردشگری مهم در پاتایا که حتما توصیه می کنیم در تور تایلند به آن ها سری بزنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مینی سیام
  • باغ نانگ نوچ
  • پناهگاه مذهبی حقیقت
  • موزه ریپلی
  • موزه بطری های شیشه ای

نکات مهم در تور تایلند پاتایا نوروز 98

سعی کنید قبل از خرید تور؛ تخفیفات لازم را انجام دهید و از سایتی معتبر که تجربه کافی در زمینه فروش تور های تایلند را دارد اقدام به خرید نمایید.

در پاتایا می توانید با مذاهب بودایی رو به رو شوید پس به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان اقدام به تمسخر و یا شوخی با نماد های این مذهب نداشت باشید، زیرا تایلندی ها برای دین و آیین خود احترام زیادی قائل هستند.

در سفر با تور تایلند پاتایا حتما سعی کنید یک تور با مدت زمان بیشتر خریداری کنید تا بتوانید از تمام جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید و وقت کم نیاورید.

تور ارزان مالزی نوروز 98

اگر این بار قصد دارید تا در تور مالزی به شهر کوالالامپور پایتخت این کشور برای گذراندن تعطیلات خود سفر کنید. پیشنهاد می کنیم از آفر های ارزان قیمت سایت ما برای تور مالزی نوروز 98 استفاده نمایید. می توانید در نوروز امسال به کوالالامپور؛ یکی از زیباترین شهر های مالزی سفر کنید و خاطره ای خوش داشته باشید. ابتدا لازم است تا به نکات مهم در تور مالزی و همچنین جاذبه های گردشگری کولالامپور اشاره کنیم با ما همراه ما باشید.

قیمت تور مالزی نوروز 98

با اطمینان می توانیم بگوییم که اگر می خواهید از سفر خود لذت ببرید و در عین حال هزینه ارزانی را نیز برای آن پرداخت کنید از سایت ما اقدام به خرید تور مالزی نمایید. می توانید پیشنهاد های فوق العاده ما را در سایت مشاهده کنید. همچنین می توانید با بررسی دقیق هر کدام به آسانی انتخاب کنید که کدام تور در چه تاریخ و یا چه مدت زمانی می تواند برای ما مناسب باشد. به خاطر نیز داشته باشید ما برای تور های ارزان قیمت خود تضمین قیمتی استثنایی در مقابل کیفیتی عالی را قرار داده ایم  و  می توانید به سادگی اقدام به تهیه تور مالزی از ما کنید.

امکانات تور ارزان بانکوک

شما با خرید تور تایلند بانکوک از سایت ما می توانید از امکاناتی نظیر پرواز درجه یک، هتل های شیک و مناسب (البته نوع هتل و تعداد ستاره های آن کمی در قیمت نهایی تور تاثیرگذار می باشند) و همچنین راهنما یا تور لیدر بهره مند شوید.

جاذبه های گردشگری بانکوک

شما در بانکوک می توانید به کاخ سلطنتی این کشور که محل رسمی زندگی پادشاه تایلند می باشد سفر کنید و سری به آن بزنید. یکی از دلیل های شهرت تایلند بازار های شناور آن می باشند. پیشنهاد می کنیم در سفر با تور تایلند حتما به این بازار های شناور نیز سری بزنید. از دیگر جاذبه های گردشگری مهم در بانکوک می توان به: آیوتایا، موزه ملی بانکوک؛ معبد وات آرون، کاخ سوان پاکاد و بازار چاتوچاک اشاره نمود.

تور ارزان سامویی نوروز 98

از دیگر مقاصد گردشگری که می توانید در تور تایلند نوروز 98 داشته باشید سامویی می باشد. اگر قصد دارید به یک جزیره فوق العاده زیبا و آرام با آب و هوایی دلنشین سفر کنید پیشنهاد ما سفر به سامویی با تور تایلند نوروز 98 می باشد. می توانید در سایت ما ارزان ترین تور تایلند سامویی را پیدا کنید و یک سفر فوق العاده را به مقصد این جزیره تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری سامویی

اگر قصد شما برای خرید تور تایلند سامویی قطعی است پس بهتر است بیشتر نیز با جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید. می توانید به سواحل بسیار زیبای این جزیره برای گذراندن تعطیلات خود بروید. این جزیره دارای سواحل زیادی می باشد. برای نمونه ساحل چاونگ که یکی از محبوب ترین و زیباترین سواحل سامویی می باشد می تواند یک گزینه خوب برای سفر باشد. همچنین می توانید از دیگر سواحل سامویی نظیر: ساحل لامای، ساحل منام، ساحل بودای بزرگ و ساحل باپت استفاده کنید.

پیشنهاد ما این است که حتما به سراغ غواصی و شنا در آب های زیبای این جزیره بروید. در جزیره سامویی همچنین می توانید با انواع حیوانات نیز در روستا های آن مواجه شوید. برای نمونه روستای میمون ها، روستای کروکودیل ها و روستای فیل ها در این جزیره جزو بهترین جاذبه های گردشگری در تور تایلند سامویی می باشد.

نکات مهم در تور تایلند نوروز 98

به خاطر داشته باشید که مردم بومی تایلند مردمانی مذهبی می باشند پس سعی کنید با یک پوشش ساده و مناسب در این کشور تردد کنید.

همیشه مراقب وسایل با ارزش و همچنین کیف پول خود باشید.

مردم تایلند به مهمان نوازی و خوش رفتاری معروف هستند پس سعی کنید با لبخند از آن ها چیزی بخواهید.

امیدواریم توانسته باشیم بهترین پیشنهاد ها را برای گذراندن تعطیلات نوروزی به شما عزیزان ارائه داده باشیم.

کشور ترکیه را می توان به عنوان یکی از مقصد های محبوب ایرانیان برای سفر و گردش دانست. به همین دلیل تور ترکیه را می توان یکی از پر درخواست ترین تورها در آستانه عید نوروز 98 نامید. تور ترکیه دارای جذابیت های خاصی می باشد. لذا افراد می توانند با استفاده از تور ترکیه از شهرهای زیبا و دیدنی آن بازدید نمایند. تور ترکیه می تواند به تمام شهرها و یا فقط یک شهر صورت گیرد. ما نیز در این متن تور ترکیه و سفر به مهمترین شهرهای آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.  

تور ترکیه ارزان در آستانه نوروز 98

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین تورهایی که در آستانه نوروز 98 مورد استفاده قرار می گیرد، تور ترکیه می باشد. لذا خدمات و هزینه های تور ترکیه می تواند، در جذب افراد تاثیر گذار باشد. با توجه به ازدحام بالای مسافران برای سفر به تور ترکیه در آستانه سال نو، تعداد آژانس های هواپیمایی که خدمات این تور را با یک سری از تخفیف ها ارائه می دهند، کم می باشد. لذا افراد برای دریافت تور ترکیه به صورت ارزان باید گوش به زنگ باشند تا در صورت اعلام تخفیفات بر روی این تور به سرعت آن را انتخاب کرده و برای سفر به این کشور و بازدید از جاذبه های گردشگری آن اقدام نمایند. در کل می توان گفت تور ترکیه می تواند بهترین تور برای افراد به حساب آید و چنانچه این تور با یک سری از تخفیفات ارائه شود می تواند لذت بخش تر هم باشد.

خدمات تور ترکیه برای نوروز 98

کشور ترکیه از لحاظ خدمات رفاهی و آسایشی با توجه به میزان گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند، در رتبه خوبی می باشد. از این خدمات می توان به اسکان در هتل های مختلف، بسته به نوع بودجه افراد، استفاده از رستوران های مختلف برای تهیه وعده های غذایی، حمل و نقل آسان درون شهری و کشوری و مواردی از این قبیل اشاره کرد. گفتنی افرادی که قصد دارند سفر به تور ترکیه را به صورت ارزان استفاده کنند، می توانند از انتخاب آپشن های پر هزینه ای که بر روی تور ترکیه ارائه می شود، صرف نظر نمایند. در کل می توان گفت در تور ترکیه می توان از خدمات مختلف آن استفاده کرد که با توجه به بودجه مالی این افراد نوع این خدمات متفاوت می باشد.

نکات مهم در مورد تور ترکیه نوروز 98

افرادی که قصد استفاده از تور ترکیه را دارند، سعی کنند که از یک آژانس هواپیمایی مناسب استفاده نمایند. با توجه به درخواست بالای مسافران برای دریافت تور ترکیه، این تور در راستای کاری اکثر آژانس های مسافرتی می باشد. لذا سعی کنید از تورهایی که دارای تورلیدر ها مجرب می باشد، استفاده کنید؛ این افراد می توانند در معرفی مکان های دیدنی مختلف و کمتر دیده شده ترکیه شما را همراهی نمایید. اگر قصد دارید تور ترکیه را به صورت ارزان تر دریافت نمایید، سعی کنید یک شهر ترکیه را انتخاب کرده و چند روزی در آن بمانید.

تور ترکیه ارزان و سفر به شهر استانبول در آستانه نوروز 98

شهر استانبول به عنوان یکی از شهرهای پر توریست ترکیه محسوب می شود. تور ترکیه و سفر به شهر استانبول می تواند بهترین سفر در آستانه عید نوروز ۹۸ محسوب شود. تور استانبول به عنوان یک تور ترکیه ای می تواند یکی از ارزان ترین تورها در آستانه عید نوروز ۹۸ محسوب شود. شهر استانبول دارای جاذبه های بسیار دیدنی و زیبایی می باشد که می توان از آنها بازدید کرد و لذت برد. اگر قصد استفاده یکی از تورهای ترکیه ای را دارید، تور استانبول مورد توصیه ما می باشد. لذا شما در هنگام این تور علاوه بر بازدید از جاذبه های مختلف این کشور یک سفر خارجی ارزان را نسبت به سایر تورها تجربه خواهید کرد.

خدمات تور ترکیه ای استانبول برای نوروز 98

شهر استانبول به عنوان پایتخت و یکی از شهرهای مهم ترکیه از خدمات خوبی بهره مند می باشد. می توان گفت بهترین هتل هایی که در کشور ترکیه وجود دارند، در شهر استانبول واقع شده اند. گفتنی است خدماتی که در تور استانبول به مسافران ارائه می شود، با توجه به نوع بودجه مسافر و نوع ارائه دهنده تور متفاوت می باشد. لذا بعضی از خدمات همچون محل اسکان، خورد و خوراک، حمل و نقل در این تور ضروری می باشد. اما افراد می توانند با چشم پوشی از یک سری خدمات هزینه بر، سفری ارزان تر به این تور ترکیه ای داشته باشند.

نکات مهم در مورد تور ترکیه شهر استانبول نوروز 98

با توجه به اینکه تور ترکیه ای استانبول مورد توجه بسیاری از افراد می باشد و نظر به اینکه آژانس های مسافرتی مختلفی این تور را ارائه می دهند، باید به ارائه دهنده تور، توجه بسیاری نمود. لذا صرفاً چون فلان تور، خدمات و تور استانبول را نسبت به سایر آژانس ها ارزان تر ارائه می دهد، آن را انتخاب نکنید و در انتخاب آن کمی پرس و جو نمایید. سعی کنید از تورلیدر ها برای بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر استانبول استفاده نمایید. استانبول جاذبه های بسیاری برای افراد را دارا می باشد و لذا افراد می توانند با یک زمان بندی مناسب تمامی این جاذبه ها را مورد بازدید قرار دهند.   

تور ترکیه ارزان و سفر به شهر آنتالیا در آستانه نوروز 98

یکی دیگر از شهرهایی که می توان در کشور ترکیه به آن سفر کرد و چند روز را در آن ماند، شهر آنتالیا می باشد. تور آنتالیا را می توان به عنوان یکی از تورهای پر درخواست، در میان ایرانیان دانست. لذا افراد می توانند با استفاده از این تور در آستانه نوروز 98 استارت خوبی برای شروع سال داشته باشند. چنانچه قصد دارید، تور آنتالیا را ارزان تر دریافت نمایید، بهتر است که با یک گشت و گذار در میان آژانس های ارائه دهنده تور ترکیه ای آنتالیا، یکی از آنها را انتخاب کرده و علاوه بر سفری خاطره ساز یک سفر ارزان را داشته باشید.

خدمات تور ترکیه آنتالیا برای نوروز 98

از خدماتی که در تور آنتالیا به افراد ارائه می شود، می توان به اسکان در هتل های بی نظیر این شهر، استفاده از خدمات خورد و خوراک، پرواز رفت و برگشت به این شهر، استفاده از تور لیدر ها و غیره اشاره کرد. گفتنی است با توجه به اینکه تور ترکیه ای آنتالیا در ایام عید نوروز 98 از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، هزینه های این خدمات در مقایسه با سایر فصل ها کمی بالاتر می باشد. لذا افراد می توانند با انتخاب یک ارائه دهنده تور کار بلد این خدمات را ارزان تر دریافت نمایند.

نکات مهم در مورد تور ترکیه آنتالیا نوروز 98

در انتخاب آژانس های هواپیمایی و مسافرتی برای رفتن به تور آنتالیا توجه لازم را داشته باشید. در این شهر جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری وجود دارد؛ لذا برای دیدن این جاذبه ها یک زمانبندی درست داشته باشید که بتوانید همگی این جاذبه ها را مورد بازدید قرار دهید. گفتنی است تور آنتالیا نسبت به سایر تورهای خارجی و اروپایی ارزان تر می باشد. چنانچه قصد دارید با کمترین بودجه خود به این تور بروید، می توانید از یک سری آپشن هایی که در صورت نبود، هیچ گونه اتفاقی نخواهد افتاد، چشم پوشی نمایید.

تور ترکیه ارزان و سفر به کوشی آداسی در آستانه نوروز 98

یکی دیگر از تورهای ترکیه ای که مورد توجه بسیاری از افراد در آستانه عید نوروز قرار می گیرد، تور کوشی آداسی می باشد. افراد می توانند با استفاده از این تور نوروز 98 سال خود را با یک سفر پر خاطره شروع نمایند. این تور توسط بسیاری از آژانس های مختلف مسافرتی ارائه می شود. بعضی از آژانس ها برای یک بازه زمانی کوتاه قبل از عید نوروز 98 یک سری از تخفیف ها را بر روی تور کوشی آداسی ارائه می دهند. لذا افراد  باید برای بهره مند شدن از این تخفیفات و رفتن به سفری ارزان قیمت، گوش به زنگ باشند.  

خدمات تور ترکیه کوشی آداسی برای نوروز 98

در این تور با توجه استقبال بیش از اندازه مردم در آستانه نوروز، خدمات مختلفی ارائه می شود. بهره مندی از این خدمات با توجه به بودجه ای که افراد برای این تور ترکیه ای کوشی آداسی در نظر گرفته اند متفاوت می باشد. افراد می توانند برای آنکه سفری ارزان به کوشی آداسی را دریافت نمایند، از برخی خدمات آن چشم پوشی نمایند. گفتنی است با توجه به اینکه این شهر یکی از شهرهای مهم از لحاظ گردشگری محسوب می شود، خدمات خوبی در این آن قرار دارد و افراد می توانند از آن بهره مند شوند.

نکات مهم در مورد تور کوشی آداسی نوروز 98

زمان بندی در این سفر بسیار مهم می باشد. لذا افراد می توانند با استفاده از تور لیدر ها و برنامه ریزان تور به خوبی تمام نقاط این شهر را مورد بازدید قرار دهند. چنانچه قصد سفری خاطره انگیز و ارزان را دارید، توصیه ما این است که حتما سفر به شهر کوشی آداسی را مورد توجه قرار دهند. در پایان می توان گفت تمام تورهای ترکیه ای نسبت به سایر تورهای اروپایی و آسیایی از کیفیت بالا و قیمت پایین تر بهره مند می باشند و بهترین گزینه برای نوروز 98 محسوب می شوند.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین