آموزش دکوراسیون داخلی

گزارش بازرگانی،   3970823104

حس و حال خوب با دکوراسیون داخلی

خیلی وقت ‌ها شده است که به محیطی رفته اید که به نظرتان پر از انرژی مثبت و حس خوب بوده است . حالا این فضا می‌تواند ، یک کافه ،‌ رستوران ، فروشگاه یا حتی خانه یکی از دوستان یا فامیل هایتان باشد . شاید احساس کرده اید که همه چیز در آن فضا به هم می آید و آن مجموعه توانسته حال خوبی در شما ایجاد کند. اما ممکن است بعد از مدتی که در آن فضا نشستید و دقیق بررسیش کردید متوجه بشوید که خیلی هم جای بزرگی نبوده و چیزهایی که برای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته ، متریال گران قیمتی نبوده است . حتما پیش خودتان گفته اید که دوست ما چه سلیقه‌ای دارد که توانسته این چنین فضا سازی را انجام دهد و کلی حس و حال خوب با دکوراسیون داخلی برای خودش و مهمون هایش بسازد. فکر بعدی که به ذهن آدم خطور می‌کند این است که چطور خودش می‌تواند با استفاده از دنیای رنگ و چیدمان، یک فضای دوست‌ داشتنیی شخصی برای خودش درست کند؟ آیا می‌شود که این کار را از جایی یاد گرفت یا چیزی کاملا ذاتی هست؟ جواب سوال این است که طراحی دکوراسیون داخلی همان چیزی است که باید دنبالش باشید.

کسانی که آموزش دکوراسیون داخلی را گذرانده اند می‌توانند با توجه به روحیات و سلیقه‌ی آدمهایی که می‌خواهند از فضا استفاده کنند بهترین طراحی را داشته باشند. این کار هم شامل بعضی تغییرات جزئی فضا میشود و هم شامل رنگ و چیدمان المان‌هایی با کاربردهای متفاوت که قرار است در فضا قرار بگیرند.

می‌توان گفت تمامی رستوران ‌ها، کافه ‌ها، هتل‌ ها،‌ موزه ها  و در یک کلام تمام محیط های عمومی، یک طراح دکوراسیون داخلی را برای دلنشین‌تر کردن محیط‌شان به کار گرفته اند. جای دیگری که میتوان رد پای طراحی دکوراسیون داخلی را مشاهده کرد، فیلم‌ها و نمایشنامه ها هستند که فردی با عنوان طراح صحنه تا حدود خیلی زیادی کار طراح ‌های دکوراسیون داخلی را انجام میدهد.

دانستن طراحی دکوراسیون داخلی تا چه اندازه میتواند مفید باشد؟

شاید شما هم جزو کسانی باشید که هزینه‌های زیادی را صرف خرید لوازم خانه می‌کنند ولی در نهایت آن چیزی که مورد دلخواهشان هست به دست نمی آورند. به همین دلیل است که بعد از مدتی بدنبال جایی برای قرار دادن وسائل قدیمی‌تر می‌گردید و دوباره فضای منزل را با وسائل جدید پر می‌کنید و این سیکل معیوب به همین صورت ادامه پیدا می‌کند. یا ممکن است یک مدل چیدمان و ترکیب رنگ را جایی ببینید و بپسندید و بعد از صرف هزینه ی زیادی که همان ترکیب را برای خودتان ایجاد کردید، احساس کنید که حس خوب اولیه را از آن نمی‌گیرید و انگار از همان ابتدا زیاد هم با روحیات و انتظاراتتان از فضا همخوانی نداشته. یادگیری اصولی و علمی دکوراسیون داخلی باعث می‌شود در قدم اول شما بتوانید محیط‌های اطراف خودتان را، مثل منزل و محل کار با توجه به سلیقه و نیازهایتان دلنشین کنید و حتی به دوستان و خانواده تان هم در این زمینه کمک کنید. برای انجام این‌کار نیاز به هزینه زیادی نیست، می‌توانید با ایجاد تغییرات کوچک مثل تغییر دادن رنگ یک صندلی قدیمی، قرار دادن چند مدل گل و گیاه و یا تعویض رومیزیه میز آشپزخانه، رنگ و حس به آن فضا اضافه کنید. اگر صاحب کسب و کاری هستید،‌ یا می‌خواهید در آینده آن را ایجاد کنید مطمئن باشید که با آموختن هنر طراحی دکوراسیون داخلی می‌توانید حس خیلی بهتری را به مشتری‌هایتان منتقل کنید و این حس خوب تاثیر مستقیم خودش را بر روی فروش و افزایش درآمد شما می‌گذارد و همچنین کارکنانتان هم از کار کردن در آن محیط حس بهتری به دست می آورند.

یکی دیگر از مزیت‌های یادگیری طراحی دکوراسیون داخلی فرصت‌های شغلی‌ هست که پیش روی شما باز می‌کند. خیلی از افراد هستند که برای دکور کردن فضای منزلشان به خدمات شما نیاز دارند و شما می‌توانید از این طریق کسب درآمد کنید. علاوه بر این بعد از آنکه در این کار خبره شدید و توانستید با نشان دادن هنرتان نظر دیگران را جلب کنید پروژه هایی برای طراحی دکوراسیون فروشگاه‌ها،‌ کافه‌ها، رستوران‌ها و ... به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید ازآن کسب درآمد کنید.

در ادامه مسیر شما باید با مطالعه و کسب تجربه بیشتر، سبک مخصوص به خودتان را پیدا کنید و با استفاده از منابعی که شما را در ساختن یک برند شخصی یا تجاری کمک می‌کند درآمد بیشتری را کسب کنید. طبیعی هست که خلاقیت و سلیقه شخصیتان نقش خیلی مهمی را برای رسیدن به این هدف بازی می‌کند. به عنوان مثال طراح هایی هستند که متریال اصلیشان برای دکوراسیون فضا، چوب و فلز هست و ترکیب‌هایی که از این دو می‌سازن را هیچ جای دیگری نمیتوان پیدا کرد.

چرا باید کلاس های پویا اندیش را انتخاب کنیم؟

اگر عضوی از خانواده پویا اندیش باشید می‌توانید با شرکت در نمایشگاه ها و گالری های موسسه، هنر خودتان را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی به نمایش بگذارید و از این طریق می توانید پروژه بگیرید. ما خودمان برگزاری این رویداد‌ها را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

بعد از اینکه کلاس های آموزش دکوراسیون داخلی پویا اندیش را گذراندید ما به شما مدرک معتبر می‌دهیم که می ‌توانید آن را به صورت قضایی ترجمه کنید و به کارفرماهای داخلی و حتی خارجی ارائه‌اش بدهید.
همچنین شما کنار آموزش دوره های طراحی دکوراسیون داخلی ، نرم افزارهای ویژه آن مثل اتوکد و تری دی مکس را نیز خواهید گذراند . یعنی دوره ها بصورت جامع ارائه می گردد .

 علاوه بر این ما  با برگزاری ورکشاپ های تخصصی دکوراسیون داخلی اتفاقات جدید و اطلاعات مرتبط با این هنر را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهیم. معرفی فرصت های شغلی و بازار کار همیشه پای ثابت کارگاه های ما بوده است.

امیدوارهستیم توانسته باشیم اطلاعاتی را که می خواهید در این نوشته پیدا کنید .

 اگر تمایل داشتید می توانید در این دوره ثبت نام کنید و یا اگر فکر می‌کنید نیاز به مشاوره بیشتری دارید با شماره های ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ –  ۰۲۱با ما تماس بگیرید. اگر کمکی از دست مان بر بیاید خوشحال می‌شویم در خدمتتان باشیم.  وب سایت تصویرگران پویا اندش را هم حتما ببینید :

https://pouyaandish.com

 همیشه موفق باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین