درددل‌های دختر و همسر شهید نورخدا موسوی

گروه اجتماعی الف،   3970817149 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

«بهار بودی و درخت سروقامت، خزان به ریشه‌ات دمید و در نگاه تو نماند ردپایی از بهار و من کنار تخت سال‌های بی‌قراری‌ات به امید دوباره ایستادن تو در کنارم چه کودکانه پیر شدم پدر نازنینم...»

به گزارش ایسنا، سیده زهرا موسوی، دختر شهید سیدنورخدا موسوی که در پی عوارض جانبازی، دیروز به درجه شهادت نائل شد، در ادامه بیان درد بی‌پایان دلش می‌گوید: به کدامین گناه کشته شدی بابا؟ به کدامین‌گناه سرت را هدف گرفتند؟ به کدامین گناه تمام هوش و حواست را گرفتند؟ به کدامین‌گناه صدا و لبخندت را از من گرفتند؟ می‌دانستند زهرایی در خانه داری که منتظرت است؟

آهی می‌کشم به وسعت ۱۰ سال‌ که سال‌هاست دلم را به همین قصه‌ها خوش کرده‌ بودم، کاش می‌ماندی و با رفتنت نور دل دخترت را خاموش نمی‌کردی ای نور خدا...

دوست دارم آنقدر بگویم که قدری از غصه‌هایم را بکاهم بابای مهربانم، در این سال‌ها بزرگ شده و قد کشیدم اما آرزوهایم آرزوهایی کودکانه ماند.

بابا خواب تو چشمان مرا بی‌تاب کرده‌است. حال که دیگر لبخندت نیست و دیگر وجودت را ندارم دنیا برایم معنایی ندارد. دل پردردم را خود تسلی می‌دهم و روزی را به یاد می‌آورم که عمه‌ام زینب در خرابه‌های شام دل پردردی داشت اما با صلابت و دلی خون دیگران را دلداری می‌داد... آری من دختر زینبم، دختری از تبار رقیه و زینب و سکینه.

دختری که اگر مجالی پیدا کند سفره دل پردردش را برای پدر نداشته‌اش باز می کند اما افسوس...

سردار سرافرازم می‌دانم تو از دل پر درد و دلتنگی‌های زهرایت خبر داری اما نوری شدی به وسعت نورخدا..

کبوتر زمینی‌ام آسمانی شد

چه سخت و دردناک است از دست دادن عشقی که سال‌هاست بر بالینش می نشستم و با نگاه به صورت معصومش لحظه به لحظه مجنون‌تر می‌شدم و به انتخاب خود افتخار می‌کردم...

دلم پردرد است و بی‌تاب، نگاه به تخت خالی‌اش دلم را ریش می‌کند... چقدر بودنش را کم دارم. کبوتر زمینی‌ام بالاخره آسمانی شد.

همچنین کبری حافظی همسر شهید سیدنور خدا موسوی با بیان خواب خود به ایسنا می‌گوید: شبی، سید حال بدی داشت و من در کنار تخت او نشسته بودم و قرآن می خواندم، لحظه‌ای دلم غصه‌دار شد و از وضعیت خود و همسرم شاکی شدم و آنقدر گریه کردم که در کنار تخت همسرم به خواب رفتم.

در خواب سید را بسیار خوشحال و شاداب دیدم که با لباسی سفید مرا نگاه می‌کند. صورت زیبایش خندان بود، از او پرسیدم که چه زمانی این عشق‌بازی به پایان می‌رسد و او خندید و گفت زمانی که دست تو را در دست عمه‌ام زینب (س) بگذارم.

او در عالم رویا فهرستی به من نشان داد که اسامی‌ای در آن نوشته شده بود و اسم من در آن فهرست بود، او گفت که این اسامی بهشتیان است، فهرستی که نام اولش، نام فاطمه زهرا (س) بود.

هنگامی که از خواب بیدار شدم خدا را به خاطر وجود برکت و نعمتی چون سیدنورخدا شکر کردم و برایم همین کافی بود که صدای نفس‌های مرد خانه‌ام و پدر فرزندانم را بشنوم و به هرم نفس‌هایش تکیه کنم.

ای نورخدا بعد از ۱۰ سال عشق‌بازی با خدایت در بالین چه مظلومانه رفتی. کاش می ماندی و همدم شب‌های تنهایی محمد می شدی و ای کاش می ماندی و زهرایت را در لباس بخت می‌دیدی...

شهادتت مبارک کبوتر آسمانی‌ام

سیدنورخدا موسوی ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان، مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و به کما رفت. جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی که به شهید زنده کشور مشهور بود ۱۰ سال در کما به‌سر می‌برد تا اینکه در شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) آسمانی شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۲۷۴۰۷۰۰:۳۶:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۱۸
سلام و درود خدا بر شهدای راه حق ، گواریاتان باد تهنیت «سلام علیکم بما صبرتم»
ناشناس۶۲۷۴۲۰۰۰:۵۸:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۱۸
دست بوستم به مولا کبوتر بهشتی
ناشناس۶۲۷۶۹۳۱۳:۳۰:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۱۸
دستتان را می بوسم و خدا صبر و اجرتان را زیاد کند.
ناشناس۶۲۷۸۱۴۱۶:۵۲:۴۸ ۱۳۹۷/۸/۱۸
نور خدا موسوی را فیلمهای قبلش را دیدم جوان رشیدی بود اما مانده ام چرا عکسهای با دهان کج وماوج از او اینقدر منتشر میشود این بنده خدا همیشه خوش تیپ و اراسته بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین