سعیدی به الف خبر داد؛ مهلت 2 ماهه به دانشگاه آزادی برای پاسخ به سوالات هیئت تحقیق و تفحص

گروه سیاسی الف،   3970814179

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس با اشاره تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی از مهلت 2 ماهه به این دانشگاه برای پاسخ به سوالات هیئت تحقیق و تفحص خبر داد.

فاطمه سعیدی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به آخرین وضعیت تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد هم اکنون در دستو کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار دارد.

وی با اشاره به حضور مهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون افزود: هفته گذشته نمایندگان متقاضی این تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، در نشست با رئیس دانشگاه آزاد شرکت کرده و محورهای تحقیق و تفحص مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بعد از طرح سوالات و توضیحات رئیس دانشگاه آزاد، مهلت 2 ماهه به رئیس دانشگاه آزاد داده شد تا گزارشی در پاسخ به سوالات نمایندگان و محورهای تحقیق و تفحص ارائه کند.

سعیدی با بیان اینکه مهلت تا اوائل دی ماه است، افزود: نحوه مدیریت دانشگاه آزاد، برگزاری آزمونها و حرف و حدیث ها در این زمینه، اخراج هیئت علمی ها، گزینش اساتید، عزل و نصب ها و... از جمله محورهای این تحقیق و تفحص است.

وی تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بعد از ارائه گزارش از سوی مسئولین دانشگاه آزاد، مجددا جلسه ای با محوریت بررسی این تحقیق و تفحص برگزار و در خصوص این موضوع تصمیم گیری می کند.

خبرنگار: یوسف اسدی