راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان و طنین‌انداز شدن فریاد «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من‌الذله»/ آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن/ مخالفت راهپیمایان با تکرار هر نوع مذاکره با شیطان

گروه سیاسی الف،   3970813039 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان از دقایقی پیش در سراسر کشور با شعار «هیهات من‌الذله» با حضور گسترده آحاد مردم آغاز شد.

 راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان و طنین‌انداز شدن فریاد «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من‌الذله»/ آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن/ مخالفت راهپیمایان با تکرار هر نوع مذاکره با شیطان

به گزارش الف، راهپیمایی سراسری و عظیم 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" از دقایقی پیش در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده آحاد ملت ایران آغاز شد،مراسم محوری در تهران نیز در مقابل لانه جاسوسی آمریکا، با سخنرانی سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه برگزار خواهد شد.

قرائت بیانیه های دانشجویی و دانش‌آموزی و همچنین مداحی، از دیگر بخش های مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا است و از ساعت ۱۰:۳۰ صبح هم فرمانده کل سپاه پاسداران سخنرانی خواهد کرد.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

  •  بیشتر بخوانید

چرا روز ۱۳ آبان مهم است؟

داوری در باره تصرف سفارت آمریکا در ایران

روزی که امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامید/ تنها نامه بدون «بسم‌الله» از امام

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

مردم، دانشجویان و دانش آموزان تهران نیز ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان راهپیمایی گسترده خود را از دقایقی پیش با حضور در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز کرده و ضمن سردادن شعارهای «مـرگ بـر امریـکا» ، «مـرگ بـر انگلیـس» ، «مـرگ براسـرائیل»، «مرگ بر استکبار» و « هیـهـات منـا الـذلـه » آمده‌اند تا یک بار دیگر صدای خود را به گوش جهانیان برسانند.

حضور دانشجویان خارجی در راهپیمایی ۱۳ آبان

جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکارد هایی که بر روی آن شعار مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و هیهات مناالذله درج شده در دست دارند .

در این راهپیمایی  علاوه بر دانشجویان ایرانی، تعدادی از دانشجویان خارجی که در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل هستند ، نیز  حضور دارند .

حضور نمادهای عروسکی نتانیاهو، ملک سلمان و ترامپ در راهپیمایی ۱۳ آبان
13 آبان
قرائت بیانیه دانش‌آموزی در مراسم 13 آبان 

نماینده تشکل‌های دانش آموزی بیانیه دانش‌آموزی مراسم راهپیمایی 13 آبان را در مراسم راهپیمایی در تهران قرائت کرد که در آن آمده است: حالا روز13 آبان است روزی که بیان گر حوادث مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی کشورم است. این روز نقش ویژه ای در شکست توطئه های آمریکای جنایتکار علیه جمهوری اسلامی دارد تا جائیکه عظمت این روز چنان ترسی بر پیکر زخم خورده استکبار انداخته که تمام اقدامات ظالمانه و خباثت آمیزش علیه ملت شریف ایران اسلامی را به امروز گره زده است، ولی به گفته آقا و رهبرم این بار هم سیلی محکم دیگری از ملت ایران خواهد خورد.

اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب بزرگ ایران اسلامی هستیم می توان بدون اغراق گفت آمریکا و ایادی خبیـثـش به اذن ا... روز به روز منزوی تر شده و هرچه در آستین داشته را رو کرده اند، از نقش مستقیم در کـودتای 28 مـرداد و کودتای نـوژه، حـمله طبس، همکاری با رژیم دیکتاتوری پهلوی و جـنگ تـحمیلی8ساله و حمایت همه جانبه از صـدام، حمایت از مـنافقین و عـاملیـن17هـزار تـرور، حـمله مـوشکی نـاو ویـنسـنس به پـرواز655 و مـتلاشی کردن هـواپـیمای مـسافـربری ایـران، تـهاجـم گسـترده فـرهنگی، اعـتقادی و عهدشکنی در انـظار جـهانیان و در نهایت توهین و تحریم های ظالمانه علیه ملت شریف ایران و موارد زیاد دیگری، همگی نمونه های نا بخشودنی از رفتار استکبار جهانخوار بر علیه کشورم است که همه اینها در کنار تمامی توطئه هاو فریبکاریها،چپاول وکـشتار  و استعمار و استثمار ملتها، بخشی از دلایل ایستادگی ملت مان برفریاد دشمن کُش' مرگ برآمریکا ' است.(متن کامل را ایجا بخوانید)

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان حضور دادستان کل کشور در راهپیمایی 13 آبان (عکس از الف)

 

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

حضور وزیر آموزش و پرورش در راهپیمایی 13 آبان (عکس از الف)

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

محسنی اژه‌ای: ان‌شاءالله مردم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: حقیقتا امروز اگر نگوییم حضور مردم بی‌نظیر است، این حضور کم نظیر است و حضور پرشورتری را نسبت به مراسم ۱۳ آبان سال‌های گذشته شاهدیم؛ چه از لحاظ کمیت و چه از لحاظ کیفیت. شور و احساس مردم امسال نسبت به سال‌های پیش قابل مقایسه نیست و بحمدالله آن چیزی که امروز می‌بینیم مردم، زن و مرد، پیر و جوان از قبل از ساعت اعلام شده رسمی در خیابان‌ها حضور داشتند.

وی افزود: دشمن قصد دارد با عملیات روانی روحیه مردم را تضعیف کند؛ ولی کورخوانده است.  این تحریم‌ها که آمریکا حرفش را می‌زند، چیز جدیدی نیست؛ البته ممکن است مشکلاتی را بوجود بیاورد؛ اما این مشکلات را مردم تبدیل به فرصت خواهند کرد و انشاءالله مردم با حضور خود این توطئه را از بین خواهند برد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ان‌شاءالله اقدامات ترامپ هم مثل دولتمردان گذشته آمریکا با شکست مواجه می‌شود و مردم عزیز ما با بصیرت و استقامت خود این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد. تحریم‌های جدید سبب خواهد شد که استقلال کامل ما در زمینه‌هایی که تا امروز قدری وابستگی داشتیم نیز حاصل شود.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

احمد خاتمی: امروز آمریکا 40 برابر از گذشته ضعیف تر شده است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آمریکا 40 برابر از گذشته ضعیف تر شده به طوری که در عرصه سیاسی و نرم افزاری و در سخت افزاری دارد قدرت خود را از دست می‌دهد و سربازان آمریکا فراوان خودکشی می‌کنند و در عرصه اقتصادی 800 میلیارد دلار کسری بودجه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی در جمع راهپیمایان کرمانی به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تشکر از اجتماع بسیار باشکوه مردم کرمان اظهار کرد: مردم و مسوولان با حضور خود این همایش ملی را تبدیل به وحدت و صفای ملی کردند.آمریکا 65 سال است در کشور ما جنایت می کند. از کودتای 28 مرداد 32 تا امروز مدام علیه این مردم در حال جنایت است.

نمایش ماکت موشک ذوالفقار در راهپیمایی 13 آبان

 

*آقای ترامپ هرگز ایران را تهدید نکن/ اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید عمر انقلاب به ۴۰ سال نمی‌رسید

سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم 13 آبان در تهران، گفت: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی با روزهای سرنوشت سازی همراه بوده است، از جمله 13 آبان، سوم خرداد، 12 فروردین، 22 بهمن و دیگر روزهایی که پیروزی‌های بزرگی به نفع انقلاب اسلامی و ملت ایران رقم خورده است.

وی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند بدون تردید انقلاب اسلامی عمر ۴۰ ساله نمی کرد و در همان دهه اول انقلاب، عمر انقلاب تمام می‌شد، افزود: در 13 آبان 3 حادثه تاریخی رخ داده که نشان دهنده قداست و اهمیت این روز است.

فرمانده سپاه تصریح کرد: ما در 13 آبان سال 1358 که در آن روز دولتی لیبرال و موقت سر کار بود و با ارتباط هایی که پشت صحنه با آنها گرفته بودند، مشغول توطئه برای به انحراف کشاندن انقلاب اسلامی بودند. جوانان، تحمل دیدن چنین حرکت خطرناک و منحرف کننده انقلاب را نداشتند و با حرکت خودجوش مردمی، توسط دانشجویان تصمیم گرفته شد، که لانه جاسوسی تسخیر شود. (اینجا را بخوانید)

*پاسخ دانش‌آموزان تورقوزآباد به نتانیاهو

دانش‌آموزان تورقوزآباد  علاوه بر حضور در این راهپیمایی غرفه‌ای را نیز برپا کرده‌اند که در آن دانش‌آموزان در قالب شرکت در مسابقه دارت ، تیرهایی را به صورت نتانیاهو پرتاب می‌کردند.

همچنین در این غرفه عکسی از سخنرانی سال جاری  نتانیاهو در مجمع عمومی  سازمان ملل متحد به نمایش گذاشته شده است او در این سخنرانی مدعی شده بود که ایران در ساختمانی در مقابل یک قالیشویی  در منطقه تورقوز آباد تهران  به فعالیت‌های  سری هسته‌ای خارج از نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مشغول بوده است . ادعایی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد توجه قرار نگرفت.

13 آبان

*چه کسی جرات داشت قبل از تسخیر لانه جاسوسی بگوید بالای چشم آمریکا ابرو است

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس نیز در مراسم ۱۳ آبان در جمع راهپیمایان اصفهانی، اظهار کرد: امروز پس از ۴۰ سال شما ملت ایران این‌گونه با شکوه و با مشت گره کرده در مراسم روز ۱۳ آبان حضور پیدا کردید و همان‌گونه که امام راحل و رهبری اعلام کردند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این سخن پس از ۴۰ سال به‌خوبی روشن شده است. علی‌رغم همه توطئه‌های آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود علیه نظام اسلامی امروز ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: چه کسی جرات داشت قبل از تسخیر لانه جاسوسی بگوید بالای چشم آمریکا ابرو است، اما امروز دولت‌های دوست آمریکا هم با او همراه نیستند. از ابتدای انقلاب تحریم بوده‌ایم، تحریم‌های ایران برای ما فرصت است، تحریم‌ها موجب شد تا ما تولیدات بومی داشته باشیم. تحریم‌ها باعث شد که فرزندان انقلاب به فکر تولید سلاح و موشک‌ها باشند. ملت ما باید از تحریم‌ها فرصت درست کند، رهبری بارها گفتند که فریب دشمن و گروه ۱+۵ را نخورید.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان
*مخالفت راهپیمایان با تکرار هر نوع مذاکره با شیطان/ استکبارستیزی هرگز محدود به زمان خاصی نبوده و نیست

قطعنامه هشت بندی تظاهرات سراسری مردم متدین و همیشه در صحنه ایران اسلامی به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در پایان مراسم قرائت شد.

در این قطعنامه آمده است: استکبارستیزی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلاب اسلامی و نزاع بین اسلام و کفر است که هرگز محدود به زمان خاصی نبوده و نیست لذا کماکان با عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود، این مبارزه مقدس را تا نابودی کامل نظام سلطه و خوی استکباری دولت سلطه‌جو و استعمارگر آمریکا به عنوان کامل‌ترین مصداق استکبار ادامه خواهیم داد.

خروج عهدشکنانه آمریکا از برجام و تشدید سیاست‌های خصمانه سردمداران جنایت‌پیشه ام‌الفساد قرن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تحمیل جنگ خاص از نوع روانی ـ رسانه‌ای، اقتصادی و عملی علیه ملت، بار دیگر دشمن شماره یک و غیرقابل اعتماد بودن طاغوت اعظم، آمریکای پلید را اثبات نمود که در همین رابطه با تبعیت از مواضع حکیمانه مقتدای عظیم‌الشان عزیزتر از جانمان، مخالفت قاطع خود با تکرار هر نوع مذاکره و در هر موضوع با رژیم عهدشکن و شیطان صفت آمریکا را اعلام می‌داریم.(اینجا را بخوانید)

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۲۱۰۸۷۱۰:۴۶:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۱۳
عجب فیلم هندی است خیلی جالب است این عروسک ها هم خوب درست کردی فردا نظر تماشاگران جهان بابت این فیلم میشنویم
ناشناس۶۲۱۳۰۸۱۲:۱۲:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۱۳
حمله به سفارت خانه ها در هر جا و هر موقعیتی محکوم هست .
ناشناس۶۲۱۶۸۹۱۴:۵۰:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۱۳
عصبانی هستی مزدورخان؟
بیگی29۶۲۲۱۸۰۱۹:۴۰:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۱۳
باشعار،مرگ بر آمریکا نمیشود.اگر علم فرا گرفتی و توانستی گرهی از نیاز های کشور راباز کنی آنوقت میشود.اگرهر فرد بجای شعار،فقط یک گره را باز کند کشور نیازی به شرق و غرب نخواهد داشت .
ناشناس۶۲۲۷۰۰۰۸:۴۲:۳۷ ۱۳۹۷/۸/۱۴
تاریخ قضاوت خواهد کرد که مزدوران و خیانتکاران با این آب و خاک چه کسانی هستند !
ناشناس۶۲۱۰۸۹۱۰:۴۶:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۱۳
مرگ بر عامریکا
ناشناس۶۲۱۱۰۰۱۰:۵۴:۱۵ ۱۳۹۷/۸/۱۳
چرا باید عروسک حیوانات را نماد یک کشور قرار دهیم ؟
ناشناس۶۲۱۱۴۱۱۱:۱۱:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۱۳
تا چشم تو در بیاد.
زينب۶۲۱۲۲۰۱۱:۴۳:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۱۳
ازنظرمن دولت آمریکا خبیث ترین دولت دنیاست چرا که ثابت کردند به هیچ معاهده ای پایبند نیستند چطورکودکان بی گناه یمنی کشته میشن وآب ازآب تکان نمیخوره اگه همین خاشقچی رو ایران میکشت چه جنجالی برعلیه ما راه مینداختند ومیخوان به زوربرکل دنیا حکومت کنن یه کم تعقل همراه با تفکر خوبه انسان برای خوردن وخوابیدن خلقت نشده
زينب۶۲۱۶۷۹۱۴:۴۳:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۱۳
درجواب اینهایی که لایک منفی دادن میگم که متاسفم درزمان حسین بن علی هم همین افراد دین به دنیا فروش بودن که حسین ع را تنها گذاشتن واینچنین فاجعه ای رو رقم زدن نمیخوام قیاس مع الفارغ کنم ولی اگه آمریکا خوب بود که اینهمه به ملت ایران تحریم وبدبختی را تحمیل نمیکرد الان فشارتحریم ها روملت هست یا دولت
بهزاد۶۲۲۱۲۴۱۸:۵۴:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۱۳
ارزشی جان قیاس مع الفارق.
ناشناس۶۲۲۱۳۶۱۹:۰۳:۳۵ ۱۳۹۷/۸/۱۳
از قضا بسیاری از کسانی که امروز انقلابی شده اند زمان جنگ کمتر به جبهه میرفتن ...حالا هم اگه جنگ بشه میرن اون بالا به بقیه میگن لنگش کن
ناشناس۶۲۲۶۴۴۰۷:۵۷:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۱۴
اگه آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی بده پس بچه های این شازده های تازه به دوران رسیده اونجا غیر از ولگردی غلطی میکنن .......؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۶۲۱۶۹۲۱۴:۵۱:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۱۳
حق با شماست متاسفانه به حیوانات توهین شده
ناشناس۶۲۲۲۸۶۲۱:۰۱:۴۰ ۱۳۹۷/۸/۱۳
عجب نکته جالبی
ناشناس۶۲۱۱۴۲۱۱:۱۱:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۱۳
مرگ بر سازشکار
ناشناس۶۲۱۲۳۶۱۱:۴۹:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۱۳
ببینم پسرم شما سهمیه ای هستی؟
نجیب۶۲۱۳۴۵۱۲:۲۳:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۱۳
تهمت بزن تا در قعر جهنم بیشتر فرو بروی. از نظر شما هر کسی از روی دیانت و صداقت و خداترسی و ظلم ستیزی صحبت بکنه سهمیه ای هست.
ناشناس۶۲۱۴۴۸۱۳:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۸/۱۳
بله سهمیه پدر هیئت علمی ام هر چه خارج رفته بلوک شرقی را وارد دانشگاه کردن از تورقوز اباد
ناشناس۶۲۱۴۹۲۱۳:۱۴:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۱۳
شما چی ؟ احیانا آمریکا نیستی؟
ناشناس۶۲۱۵۲۸۱۳:۲۸:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۱۳
من سهمیه ای هستم ولی شهدا واسه آسایش ورفاه ودین مردم جون دادند نه درعذاب بودن ملت.
ناشناس۶۲۲۳۴۴۲۲:۰۱:۳۰ ۱۳۹۷/۸/۱۳
میشه رفاه مردم را تعریف کنی؟ نکنه همین اوضاع معیشت رفاه میدانید؟ نکنه بیکاری جوانان را رفاه میدانید؟
ناشناس۶۲۱۶۶۴۱۴:۳۵:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۱۳
شما اسرائیلی هستی؟
ناشناس۶۲۱۸۰۲۱۵:۲۶:۰۷ ۱۳۹۷/۸/۱۳
سهمیه ای بودن بهتر از مزدوری چون تو بودنه
نجم۶۲۱۵۴۴۱۳:۳۳:۲۳ ۱۳۹۷/۸/۱۳
الان یعنی دیگه امریکا مرد.یا میخاد بمیره.به نظر من بدو بیرا گفتن بعضی وقتا خوبه ولی نه همیشه.بهتره بریم مهارت یاد بگیریم و به داشته هامون اضافه کنیم تا چشمشون در بیاد.این کارا همش از آثار بیکاری هستش.ختم کلام
ناشناس۶۲۱۵۴۹۱۳:۳۳:۵۹ ۱۳۹۷/۸/۱۳
مرگ بر آمریکا گفتن برای مردم هست و گرین کارت گرفتن آمریکا برای مسعولین !
كي به كيه۶۲۱۷۲۰۱۵:۰۴:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۱۳
دوستان ، هموطنان عزیز با صدای بلند فریاد بزنید مرگ بر امریکا چرا که امریکا با ملت مشکل دارد نه با دولت پس بگویید مرگ بر امریکا
ناشناس۶۲۲۰۴۳۱۷:۴۸:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۱۳
چرا عکس پسر خانم ابتکار که مادرش از در و دیوار سفارت بالا رفته رو نمیذارین؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

    22. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

    23. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    24. یک سیلی برای تنبیه

    25. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

    آخرین عناوین