گذشت ۱۰۱ روز از حادثه زیر گرفتن ماموران راهور/ راننده خاطی روانه زندان شد

گروه اجتماعی الف،   3970812018 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زیر گرفتن دو مامور راهور توسط راننده خاطی نیسان خبرساز شد؛ حادثه‌ای که ۱۰۱ روز پیش به وقوع پیوست.

فارس نوشت: همین چند وقت پیش بود که انتشار کلیپی در فضای مجازی دوباره سروصدا به پا کرد، اما این بار با کلیپ‌های قبلی یک تفاوت داشت؛ آن هم تفاوتی بدتر و شاید زننده‌تر؛ چراکه راننده‌ای خاطی بعد از جریمه شدن، تعمداً دو مامور پلیس راهور را زیر می‌گیرد؛ آن هم در روز روشن.

قضیه به اینجا ختم نشد، در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه چشم آسیب دید و دیگری نیز وضعیت جسمی مناسبی ندارد.

این حادثه مربوط به امروز و دیروز نیست؛ بلکه مربوط ۱۰۱ روز پیش است یعنی دوم مرداد ۹۷ که راننده نیسانی پس از جریمه شدن توسط دو مامور راهور بلافاصله دو مامور را زیر می‌گیرد؛ دو ماموری که مانند سایر ماموران پلیس راهور به دور از زن و بچه در جاده‌ها، ‌زمستان و تابستان، در گرما و سرما برای تسهیل در تردد و سلامت من و شما خدمت می‌کنند.

البته درست است که راننده نیسانی که دو مامور راهور را زیر گرفت بلافاصله دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان شد و پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است، اما باید پرسید که چه وضعی در جامعه حکمفرما شده، آیا مردم ما کم طاقت شده‌اند که این‌گونه در برابر قانون قد راست می‌کنند و مامور پلیس را زیر می‌گیرند؟