آخرین مهلت تکمیل ظرفیت پیام نور در کنکور ۹۷

گروه اجتماعی الف،   3970810122

مهلت تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی کنکور ۹۷ در مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور ۱۵ آبان پایان می یابد.

به گزارش فارس، با توجه به درخواست دانشگاه پیام‌نور مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۷ و با توجه به موافقت دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای رشته‌های این دانشگاه تکمیل ظرفیت انجام می‌گیرد.

داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور (اعم از داوطلبانی که در کنکور ۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند) به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان مرکز/ واحد آموزشی و کدرشته مندرج در سایت سازمان سنجش و پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مراجعه کنند.

داوطلبان می‌توانند با مشخص کردن رشته و مرکز/ واحد آموزشی مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده و با توجه به موارد مربوط تا ۱۵ آبان ۹۷ به مرکز/ واحد آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

تمامی متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مرکز/ واحد آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

هر داوطلب منحصراً می‌توانند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود؛ در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو موسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نمی‌شود.

تمامی متقاضیان «مرد» باید در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ (مرحله شهریور ماه) قرار گرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مراکز/واحدهای آموزشی ثبت‌نام کنند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.

تمامی پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید آن را در زمان ثبتنام به دانشگاه ارائه دهند.

تمامی پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مرکز/ واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین