سلطانی فر: پرسپولیس قهرمان می شود

گروه ورزشی الف،   3970808103

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیش بینی من از فینال لیگ قهرمانان آسیا این است که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس پیروز و فاتح لیگ قهرمان آسیا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید میدانی دو ساعته از فرایند آماده سازی ورزشگاه آزادی برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:در این دوره بعد از مدت ها یک تیم ایرانی به فینال راه یافت هر چند که باید از مرحله یک چهارم که برای اولین بار در تاریخ ورزش کشورمان رخ داد هم نام ببرم که همزمان پرسپولیس و استقلال به این مرحله راه پیدا کردند. بعد از موفقیت های خوب ورزش ایران در جام جهانی فوتبال ، بازی های آسیایی ، بازی های پاراآسیایی و المپیک جوانان ، امیدوارم پرسپولیس قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا شود تا به همراه مردم ایران در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیریم.

سلطانی‌فر  با تشکر از مدیریت و کارشناسان شرکت توسعه و مجموعه ورزشی  آزادی تهران ادامه داد: با توجه به امکانات و شرایطی که لازم بود برای بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود و همچنین الزاماتی که AFCقرار داده بود و برخی فضاها ، معابر و تجهیزات اضافه و بازسازی شود ، در بازدید دو ساعته ای که داشتم ، هشتاد درصد آن محقق شده است و در فاصله 12 روزی که تا فینال باقی مانده ، انشاالله بقیه موارد هم که بایستی انجام شود تا دو سه روز زودتر از بازی برگشت فینال ، اقدامات و امکانات لازم هم تامین می شود.

سلطانی‌فر در  ادامه اظهار داشت : انشاالله روز 19 آبان همزمان با آغاز ماه ربیع الاول که با ولادت پیامبر گرامی اسلام همراه است ،  جشن پیروزی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال پیش بینی نتیجه دیدار فینال لیگ قهرمان آسیا اظهار داشت : پیش بینی من این است که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت نماینده ایران پیروز  و فاتح لیگ قهرمان آسیا می شود.

وی ادامه داد: تیم های ایرانی در این دوره به ویژه پرسپولیس نشان داد که تا پایان نود دقیقه تلاش می‌کند و این ظرفیت را دارد که  به امید خدا جام  قهرمانی را کسب کند.

سلطانی‌فر همچنین در خصوص مهمانان خارجی بازی برگشت فینال در ورزشگاه آزادی گفت: بر اساسی اطلاعی که فدراسیون و کنفدراسیون دادند 250  نفر از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ، یوفا و فیفا ، روسای ۲۰ فدراسیون همچنین تعدادی از خبرنگاران خارجی حضور داشته باشند که تدابیر لازم را برای میزبانی و پذیرایی از مهمانان خارجی پیش بینی و اتخاذ کردیم که به امید خدا این میهمانان هم بتوانند در این پیروزی و جشن بزرگ و باشکوه مردم ایران سهیم باشند.

وی درباره حضور مقامات ارشد دولت و دعوت از رییس جمهور و معاون اول و وزرا برای تماشای بازی فینال گفت: این بازی یک اتفاق بسیار خوب ملی برای ورزش و مردم ایران است و تلاش می کنیم مقامات ارشد دولت و کشور برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین