پازلی که در والیبال به‌هم ریخت!

گروه ورزشی الف،   3970807014 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سعید معروف با ادبیات خاص خودش به رئیس فدراسیون والیبال حمله کرده و واکنش او و دوستانش این شائبه را به وجود می‌‌آورد که پای مسائل دیگری هم در میان بوده و پازلی وجود داشته که اکنون به هم ریخته است.

تسنیم با این مقدمه نوشت: امیر خوش‌خبر، چند روز قبل از سمت خود یعنی سرپرستی تیم ملی والیبال جدا شد. شاید خود خوش‌خبر از نوع کناره‌گیری یا کنار گذاشتنش از مسئولیت سرپرستی تیم ملی آنقدر ناراحت نشد که سعید معروف شد و به تصمیم رئیس فدراسیون، عکس العملی خاص با ادبیاتی کوچه بازاری و زشت نشان داد. عادل غلامی هم معروف را «کاپیتان دوست داشتنی» خواند و از بقیه بازیکنان خواست که علیه ضیایی و به سود معروف با یکدیگر متحد شوند.

احمد ضیایی رئیس کنونی فدراسیون والیبال هم پس از این ماجراها گفت که معروف در نشستی خصوصی از خوش‌خبر به عنوان پدر، خدا و حتی بالاتر از خدا نام برده و کفر گفته است.

از سوی دیگر، فرهاد ظریف، لیبرو پیشین تیم ملی والیبال در یک برنامه تلویزیونی گفت که وجود امیر خوش‌خبر برای عده خاصی از بازیکنان، امتیاز به حساب می‌آمده و به شخصه هیچ پوئنی برای او نداشته است.

محمد موسوی هم ضمن قدردانی از زحمات امیر خوش‌خبر به عنوان پدر تیم ملی و با اشاره به پست اینستاگرامی معروف گفت: در خصوص پست کسی نمی‌توانم نظر دهم، اما در تمام فدراسیون‌ها تغییرات این‌چنینی وجود دارد. امیر خوش‌خبر زحمات بسیاری کشیده و در والیبال ایران تاثیرگذار بود. خوش‌خبر، ضربه‌گیر تیم‌ملی والیبال بود و جایگزینش کار سختی دارد.

سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی البته پیش‌تر در مراسم افتتاحیه المپیک 2016 برای حمایت از خوش‌خبر به بهانه اینکه کت و شلوار اندازه سرپرست پیشین تیم ملی نبود، در مراسم رژه کاروان ایران شرکت نکردند.

قطعا فدراسیون والیبال ضعف‌هایی دارد و به برخی از کارهایی که این فدراسیون انجام داده نقد جدی وارد است. قطعا فدراسیون والیبال هم اشتباه داشته اما موضوع فعلی این است که چرا یک ورزشکار به خودش اجازه می‌دهد با ادبیاتی ناشایست از رئیس فدراسیون انتقاد کند؟ وجود امیر خوش‌خبر چه سودی برای برخی ملی‌پوشان داشته که این طور برای حمایت از او قیام کرده و سایرین را نیز به اتحاد علیه رئیس فدراسیون والیبال دعوت کرده‌اند؟ حمایت تا حدی معقول و منطقی است ولی اینکه به خاطر نرسیدن لباس به سرپرست تیم ملی، قید حضور در مراسم افتتاحیه نخستین المپیک تاریخ والیبال ایران را بزنی، این موضوع را به ذهن می‌رساند که شاید پای مسائل دیگری در میان است. اینکه کاپیتان تیم ملی والیبال با ادبیاتی ناپسند و زشت علیه مافوقش یعنی رئیس فدراسیون موضع بگیرد آن هم به خاطر تغییر سرپرست تیم چه دلیلی دارد؟

در سال‌های گذشته چه در فدراسیون والیبال و تیم ملی گذشته که معروف از تغییر سرپرست اینگونه برآشفته شده است؟ این موضوع در ورزش ایران سابقه نداشته و حتی پس از جدایی افرادی که سال‌ها در یک تیم ورزشی بودند و بازیکنان با تمام وجود آنها را دوست داشتند چنین اتفاقی رخ نداده است.

دلیل عصبانیت معروف‌ و معروف‌ها چیست؟ چه رابطه‌ای بین سعید معروف و حامیان او با خوش‌خبر وجود داشته است؟ چه پازلی در والیبال شکل گرفته بود که اکنون با جدایی سرپرست تیم به هم ریخته و معروف و دوستانش را برآشفته کرده است؟ هر چه بوده پازلی که به هم ریخته باعث شد «بچه معروف» والیبال ماهیتش را با پُستی که در فضای مجازی منتشر کرد، نشان دهد.

دیدگاه کاربران

نصرت۶۱۳۰۴۳۰۸:۲۲:۲۱ ۱۳۹۷/۸/۷
حرف زشت همیشه است حتی اگر در متن همین مقاله به اصطلا ح نصیحت گونه باشد
سروش۶۱۳۶۷۱۱۵:۱۵:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۷
آقای معروف باید هم اینقدر احساس بزرگی کنه وقتی تیم با نظر اون بسته میشه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین