تورهای لاکچری آسیا که در پاییز دیدنی‌ترند

گزارش بازرگانی،   3970806151

فصل پاییز، انتخاب مناسبی است برای تماشای کشورهای ناشناخته‌ای که می توانید در آب و هوای معتدل و گرم و ملایم آنها حسابی گشت و گذار کنید.

باید بررسی کوتاه بر روی برنامه های سفر انجام دهید و سپس بهترین مقصد را برای بهترین خاطرات پاییزی‌تان انتخاب کنید.

 

تور بالی؛ اقامت در ویلاهای  رویایی اختصاصی 

 

 

سفر با تور بالی ، به شما این امکان را می دهد که در پاییز طلایی به منطقه‌ای با هوایی گرم و معتدل با ساحل‌های شنی طلایی بروید و در آبی دریا حسابی آب‌تنی کنید. در حقیقت شما باید برای یک سفر لوکس ولاکچری برنامه‌ریزی و در بهترین و زیباترین هتل‌های ساحلی اقامت کنید و از بهترین امکانات بهره ببرید.

در بالی علاوه بر هتل، اقامتگاه و ویلاهای اختصاصی ساحلی، مناطق اختصاصی پیش‌بینی شده است که به زوج‌های جوان برای ماه‌عسلی جذاب و خاطره انگیز پیشنهاد می شود این ویلاهای صخره‌ای در این جزیره حال خوبی به شما می دهد؛ با آشپز و خدمتکار اختصاصی در اختیار هر آنچه را که می خواهید برای شما می‌آید و در تراسی مجلل که لم داده‌اید و به دریای آبی بیکران خیره شده‌اید از آنها می‌خورید و می‌نوشید و لذت می‌برید.

اگر هم از آن بلندی خسته شوید به ساحل اختصاصی تان می روید و ساعت‌ها بر روی ماسه‌های طلایی و درخشان همراه با همسرتان قدیم می زنید واز تعطیلات لذت می برید.

رفتن به بالی ویزا میخواهد و برای همین باید در اولین فرصت با کارشناس های آژانس هماهنگ کنید و با ارایه مدارک برای تعطیلات پیش رو برنامه ریزی کنید.

البته نگران نباشید، اگر هنوز هم برنامه‌ی تعطیلات خود رانمی‌دانید و امکان مرخصی گرفتنتان نیست، می توانید با بررسی برنامه‌های کاری‌تان و سپس تور لحظه آخری بالی  در وب سایت مقتدر سیر با قیمتی مناسب‌تری به این جزیره‌ی رویایی بروید و خاطره ای بی نظیر برای خانواده‌تان بسازید.

 

تور ویتنام؛ آرامش در ساحل های تماشایی آسیایی

 

انتخاب تور ویتنام ، یعنی برنامه‌ریزی برای استراحت و اقامت در دنیای مدرن و کلاسیک آسیای شرقی. ویتنام کشوری ساحلی است که  با برنامه‌های تفریحی و گشت و گذارهای دریایی، بهشتی از تفریح‌ها وسرگرمی های ساحلی را به روی شما باز می کند. اگر مشتاق به تجربه‌ی سفری لوکس و ویژه هستید، حتما انتخاب مناسبی داشته‌اید و به‌خوبی و با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانید در بهترین هتل‌ها ساحلی بمانید و از منظرههای تماشایی آنهالذت ببرید.

ویتنام کشوری است که به تازگی درهای خود را برای گردشگران باز کرده و در فصل پاییز انبوهی از مسافران را میزبانی می کند برای همین استانداردهای بالا و خدمات ویژه‌‌ی گردشگری در اینجا انتخاب اول توریست‌های اروپایی است و ساحل‌های مشهور ویتنام جذابی و پر از توریست است. اقامت در بهترین هتل‌های ساحلی به مسافران این فرصت را می دهد که در آرامش استراحت و از خدمات ماساژ و یا بازی‌های آبی در ساحل های اختصاصی لذت ببرند

وقتی کهازخوشی و خوشگذرانی لبریز شدند، به سراغ قدیمی‌ترین بازار ویتنام بروند و تلاطم و تغییرات اقتصادی و سیاسی همه‌ی این سالها را در آن ببنیند واتفاقا بهترین و مناسب ترین خریدها را هم از آن داشته باشند

سوغاتی‌های خاص و جذابی از این کشور بخرید. در این بازار فروشنده های محلی رامی بینید که با مهربانی به شما ساخته‌های دست را می فروشند و تلاش می کنند با شما معاشرت خاطره‌انگیزیداشته باشند . خریدتان که تمام شد، حتما از گوشه‌های زیبا و معماری‌های قدیمی این نماد اقتصادی ویتنام عکاسی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

بعد ازتماشای نمادهای تاریخی و معماری وفرهنگی این کشور، خیلی ساده می‌توانید به ساحل‌های آوام بروید و بهتنهایی قایق سواری کنید و در اعماق دریا در زیر آفتاب ساعت‌ها فقط آرامش داشته باشید.

برای رسیدن به ویتنام لازم استکه مدارک خود را به کارشناس های مقتدر سیر ارایه دهید تا ویزای ورود به این کشور اخذ شود. البتهاگر الان فرصتکافی برای اقامت یک‌هفته ای خوب ندارید،می توانید برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی کنید و با قیمتی متفاوت‌تر مسافر تور ویتنام نوروز 98 شوید.

 

تور فیلیپین؛ سفر به ناشناخته ترین طبیعت آتش‌فشانی

 

 

 

تماشایی‌های قاره‌ی آسیا تمام نشدنی است شاید تاکنون باورتان نشده باشد که هرآنچه وقت گشت و گذار در این قاره بگذارید باز هم کم است. جذابیت صنعت توریسم در کشورها، باعث شده کههمهدر هرکجایی از دنیا به فکر جذاب گردشگر هستند وبرای آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

فیلیپین، یکی از همین کشورهاست که با این سیاست برای ورود توریست‌ها جذابیت ایجاد کرد و حالا همه شیفته ی طبیعت زیبا و ماجراجویی های بی نظیر این منطقه شده‌اند!

 

پاییز فصل مناسبی برای این سفر است شما می‌توانید با یک برنامه‌ریزی دقیق، ناشناخته‌ای در آسیا را به چشم ببینید که تا همیشه خاطرات آن ازذهنتان فراموش نشود. کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر می‌توانند به شما برای گرفتن ویزای فلیپین کمک کنند و به سادگی شما را مسافر این سرزمین کنند

البته نگران نباشید اگر در این فصل امکان سفر به فیلیپین را نیافتید، می‌توانید با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر برای تعطیلات عید برنامه‌ریزی کنید و خاطره‌انگیزترین نوروز را در آلبوم خود ثبت کنید. برای این تصمیم کافی است با تور فیلیپین نوروز 98 همراه شوید.

فراموش نکنید؛ مانیل یکی از مهم‌ترین شهرهای این کشور است که باقیمانده از بقایای استعمار اسپانیا است. معماری جامانده از آن روزگار به خوبی در همه‌ جای شهر خودنمایی می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما با راهنمای فارسی زبان آژانس مقتدر سیر همراه شوید و زمانی را برای تماشای اینترامورس، قدیمی‌ترین محله‌ی شهر بگذرانید و از گذشته‌ی این شهر بیشتر بدانید. سفر به فیلیپین فقط به این نقطه خلاصه نمی‌شود و اگر به ماجراجویی و هیجان علاقمند هستید، اینجا گزینه‌ی خوبی است.

 

کارت پستال طبیعت دیدنی است و همیشه برای استراحت کردن در آب و هوای معتدل و گرم، تور فیلیپین انتخاب مناسبی است.

 

 

منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین