دایی: مردم را سرگرم نکنید/ فقط به مردم جوابگو هستم

گروه ورزشی الف،   3970804100 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی سایپا با بیان اینکه تیمش دنبال برد در بازی با پرسپولیس است، به حواشی ایجاد شده برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان کرمانشاه واکنش نشان داد و گفت: مردم را با این مسائل سرگرم نکنید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با سایپا که امروز برگزار شد، گفت: بازی سختی با تیمی داریم که هواداران خوبی دارد. این یکی از مهمترین مسابقات ما است. در روزهای گذشته تمرینات خوبی برگزار کردیم و امیدوارم در بازی فردا از فینالیست آسیا امتیاز بگیریم. سعی می کنیم فردا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی سایپا با اشاره به فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا و احتمال محتاط شدن این تیم در بازی فردا، تاکید کرد: پرسپولیس تیمی نیست که حتی اگر به فینال برسد، حریفانش را دست کم بگیرد. آنها با قدرت و انگیزه بیشتری می آیند تا شایستگی خود را نشان بدهند. جز این چیزی از برانکو و شاگردانش توقع ندارم. پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان بزرگی دارد و ما کار سختی داریم.

خبرنگاری از دایی درباره پایین بودن کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی و اینکه چرا سایپا در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس و استقلال میزبانی نمی کند، سئوال کرد که وی گفت: این حرف را قبول دارم ولی باید شرایط را نگاه کنیم. شورای تامین اجازه نداد تیم سایپا در ورزشگاه پاس بازی کند. امکان میزبانی در آزادی را هم نداریم چون هزینه های این ورزشگاه ۴ تا ۵ برابر تختی است.

وی ادامه داد: ضمن اینکه اگر در ورزشگاه آزادی بازی کنیم، هر دو بازی رفت و برگشت، تیم سایپا میهمان می شود!

سرمربی سایپا درباره اینکه چرا سایپا به زمین شهر قدس نمی رود گفت: شورای تامین اجازه نمی دهد به زمین پاس که زمین خودمان است برویم. سال گذشته هم به ورزشگاه تختی رفتیم. خواهشی که از مسئولان تختی دارم این است که زمین را به حال خود واگذار نکنند تا دو بازی انجام شود و اینطرف و آنطرفش را وصله و پینه بزنند.

دایی درباره حواشی کمک هایش به زلزله زدگان کرمانشاه و صحبت های رئیس هلال احمر کرمانشاه تاکید کرد: فکر کنم روابط عمومی هلال احمر جواب داده بود ما از دایی نخواسته بودیم پولهای جمع آوری شده را به حساب هلال احمر واریز کند. ایشان شاید خبر ندارد. من با آقای پیوندی رئیس هلال احمر ایران صحبت کردم. ایشان شخصا به من زنگ زد و پیشنهاد دوستانه ای داد که مبلغ جمع شده را در یک چک بنویسیم و مقابل تلویزیون به هلال احمر بدهیم ولی من قبول نکردم. مردم به من اعتماد کرده اند و باید این پول را آنطور که مردم می خواهند هزینه کنم. خدا را شکر همین اتفاق هم افتاده است.

وی درباره اینکه یکی از مسئولان قوه قضائیه اعلام کرده علی دایی باید از احضار شدنش خوشحال باشد، افزود: یکی از خبرگزاری ها زده بود که قوه قضائیه اعلام کرده که بنده باید از احضارم خوشحال باشم. من همیشه خوشحال می شوم که به مردم پاسخگو باشم. پاسخ دادن به مردم زیباتر است تا به کسانی که هیچ کاری در این راه نکرده اند. مردم کمک کرده اند و مردم پول ریخته اند. هر کدام از آقایان اگر ۵ هزار تومان داده باشند، فیشش را نشان بدهند تا پولشان را بدهیم. آنقدر شفاف کار کرده ایم که نیازی به این چیزها نبوده است.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: آنها می خواهند بعضی مسائل را ماست مالی کنند. اگر مردم بخواهند به مردم پاسخ می دهم. چون می خواهند صورت مسئله را پاک کنند این مسائل را مطرح می کنند. خوشحال می شوم به تمام این مسائل که در مملکت اتفاق می افتد، از همه موسسات مالی و اعتباری بازخواست کنند. نگذارند بعد از اینکه این موسسات رفتند، شکایت مردم بیاید. از خدایم است به همه چیز مثل این موضوع می رسیدند. ما خودمان را سلبریتی نمی دانیم اما به قول آنها که می گویند سلبریتی ها پول جمع کرده اند باید بگویم مگر چقدر پول جمع شده است؟ آدم خنده اش می گیرد. فکر نکنم ۱۷ تا ۱۸ میلیارد پول جمع شده باشد. آیا برای این مصیبت پول زیاد است؟ برای پولی که از مملکت خارج شده است، پول زیادی است؟ اصلا خنده دار است. مردم را با این مسائل سرگرم نکنیم.

دایی تاکید کرد: مردم اصلا چنین چیزهایی را دوست ندارند. این کارها نتیجه عکس می دهد. نه تنها در زلزله، بلکه در زندگی خودمان آماده جوابگویی به همه را داریم. اینکه پولمان را از کجا آورده ایم و کجا هزینه می کنیم. هر موقع اعلام کنند، نفر اول هستم که آمادگی دارم و جواب می دهم. من از این چیزها نمی ترسم. ما اینجا نیستیم که درد و فشار مردم را حس کنیم. اگر خودمان را جای مردم کرمانشاه یا مردم دیگری که مصیبت دیده اند می گذاشتیم، این حرفها را نمی زدیم. همه باید به مردم خدمت کنیم. خدمت کردن به مردم چیزی نیست که خدا به همه بدهد. خدمت کردن به مردم لیاقت می خواهد. سعی می کنیم هرطوری هست با تمام وجودمان به مردم خدمت کنیم. مطمئن باشید این مسائل نه تنها ما را دلسرد نمی کند که اراده ما را بیشتر می کند تا اگر کاری از دستمان بر می آید، برای عزیزانمان انجام بدهیم.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی با پرسپولیس هم یادآور شد: چند بازیکن مصدوم داریم که به بازی فردا نمی رسند. سعی می کنیم از بازیکنان جوان در طول فصل بیشتر استفاده کنیم. چند بازیکن خوبمان را در این دو سه هفته کامل در اختیار نداشتیم. ان شاءالله فردا با همین بضاعت بازی خوبی انجام بدهیم.

دیدگاه کاربران

محمد۶۰۹۰۱۷۲۰:۲۰:۰۴ ۱۳۹۷/۸/۴
خوب بسه اینقدر صحبت کردی، حالا بگو با پولها چیکار کردی؟
ناشناس۶۰۹۰۶۱۲۱:۰۳:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۴
آفرین علی آقا
ناشناس۶۰۹۰۶۴۲۱:۰۷:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۴
باید ببینیم چی شده که عده ای جرات می کنن در برابر قانون بایستن
ناشناس۶۰۹۰۸۲۲۱:۲۶:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۴
بابا ملت میگه ما دوست داریم پولمان را بدهیم به دایی، این کجاش غیر قانونی است؟
ناشناس۶۰۹۰۹۸۲۱:۳۷:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۴
آقای دایی هر قدر جمع کردی بین خانواده های مثلاً یک روستایی توزیع کن و سند بزن اگر به هر دلیل این امانت ما را به مردم نرسانی و به دست کسانی دیگر بسپاری، خیانت در امانت است.
ناشناس۶۰۹۱۸۰۲۳:۴۸:۵۲ ۱۳۹۷/۸/۴
من یکی از مردم هستم بگو با پولا چی کار کردی؟
محمد۶۰۹۱۹۸۰۰:۲۰:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۵
دقیقا حرف درست را میزند. ببنید چرا مردم به نهاد های دولتی کمک نکردن و به آقای دایی کمک ها رو رسوندن تا توزیع کند.... ریشه یابی اعتماد
ناشناس۶۰۹۲۷۹۰۳:۵۴:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۵
ایول!
ناشناس۶۰۹۲۸۵۰۴:۳۲:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۵
درود بر اسطوره ایران علی دایی.
ناشناس۶۰۹۶۰۲۱۱:۱۳:۱۰ ۱۳۹۷/۸/۵
با پولا چیکار کردی؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    12. کمی دیر نیست؟

    13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

    24. اسراییل چه باید بکند؟ 

    25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

    آخرین عناوین