امرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغ

گروه عکس الف،   3970802127 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

حجت الاسلام علی احمدی نزدیک به ۱۰ سال است که در روستای پیکوه، کار تبلیغ را شروع کرده و به اهالی این روستا خدمت رسانی می کند. در کنار فعالیت های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی، کار کشاورزی و دامداری را نیز وظیفه خود می داند. به همین دلیل از صبح تا شب علاوه بر برنامه های فرهنگی و مذهبی، در نخلستان ها، مزارع و باغات سایر اهالی مشغول به بیل زدن، درو کردن و... است./ عکس ار مهر

امرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغامرار معاش روحانی کشاورز در کنار تبلیغ

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۰۶۷۳۳۱۴:۱۵:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۲
قبل از انقلاب 90 درصد روحانیون همینطور بودن. یا کشاورزی می کردن یا مغازه داشتن و خلاصه برای گذران زندگی یه کار دیگه ای می کردن. الان اگه تو یه گوشه ایران یه روحانی پیدا بشه که کار هم بکنه اینطوری انگشت نما میشه و براش گزارش تهیه می کنن.
ناشناس۶۰۷۰۰۴۱۶:۴۲:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۲
آنها به معنای واقعی کلمه روحانی و آسمانی بودند چون هرگز مزه لذات دنیوی و مادی را نچشیده بودند .
علیجانی۶۰۶۷۵۳۱۴:۲۶:۰۳ ۱۳۹۷/۸/۲
خدا کنه واقعی باشه
ناشناس۶۰۷۰۰۹۱۶:۴۷:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲
چرا واقعی نباشه؟ حق داری شما زیرا چون شما ندیدی باورت نمیشه . خدا میداند روحانیون قبل از انقلاب همه همینطور بودند .
سالم۶۰۶۷۵۶۱۴:۲۹:۰۴ ۱۳۹۷/۸/۲
این روحانی کار غیر عادی انجام نمی دهند , آنهایی که برای تبلیغ و نماز خواندن حقوق میگیرند کار غیر عادی و خلاف شرع انجام میدهند مگر امیرالمومنین علی (ع ) کشاورزی نمیکرد ؟
ناشناس۶۰۶۷۸۳۱۴:۳۹:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۲
احسنت. روحانی باید اینطور باشه
ناشناس۶۰۶۷۹۸۱۴:۴۷:۰۲ ۱۳۹۷/۸/۲
یه امار ارائه کنید از جمعیت چند صد هزار نفری روحانی چند تا از اینا داریم؟
ناشناس۶۰۶۹۸۶۱۶:۲۹:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۲
قابل توجه کسانیکه این لباس را انتخاب نموده اند تا تنها از موقعیت مادی آن بهره ببرند و اگر نارضایتی نیز در مردم از قشر روحانیت وجود دارد برمیگردد به همین طبقه که عرض شد . امام رحمت الله علیه در ص 144 ولایت فقیه خطاب به روحانیت میفرمایند: آخر شما (روحانیت) باید بیدار شوید، به فکر بدبختی های مردم باشید. مباحثه به تنهایی فایده ندارد. به مسائل روز توجه کنید. خودتان را تا این اندازه محمل بار نیاورید.
ناشناس۶۰۷۰۱۶۱۶:۵۰:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۲
لباس روحانیت پوشیدن تا به نان و نوایی رسیدن شده هدف نه به روحانیت رسیدن
ناشناس۶۰۷۰۷۴۱۷:۳۵:۴۰ ۱۳۹۷/۸/۲
روحانی بودن به تنهایی که شغل نیست. هر کسی با هر شغل آبرومندی می تواند روحانی باشد.
ناشناس۶۰۷۰۹۵۱۷:۵۴:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۲
نان حلال خوردن زحمت دارد.
الف ر۶۰۷۱۳۷۱۸:۳۴:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۲
بنده هم با 30سال خدمت با سن پیری دارم کا رگری بنائی میکنم شب هم یک ساعت هم مطالعه میکنم
teddy bear۶۰۷۲۳۴۲۰:۰۰:۳۰ ۱۳۹۷/۸/۲
انقدر ننویسیییییییید , و نگیییییییید باغااااااااااااااااااااااااات !!!!!! باغ واژه ی فارسیه با ات جمع نمیییییییییییییشششششششششه !!
ناشناس۶۰۷۳۵۳۲۲:۰۰:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۲
کجاش عجیبه ؟! عجیب اینه که کارمندان برای امرار معاش مجبورند مسافر کشی و دستشفروشی و ... بکنند .
مهدی 1001۶۰۷۵۱۸۰۱:۳۱:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۳
این شیوه زندگی امامان و بزرگان دین مانند سلمان فارسی است و خوب است همه یاد بگیریم که امرار معاشمان از راه تبلیغ دین راههای مذهبی نباشد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین