پروین: پرسپولیس بهترین بازیکنان و مربی را دارد

گروه ورزشی الف،   3970801076

«علی پروین» سرمربی اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین بازیکنان را در کنار یک مربی بزرگ و با دانش در اختیار دارد و از صمیم قلب آرزو می کنم فردا این تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود.

«علی پروین» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره دیدار فردا بین تیم های پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بیان این مطلب افزود: پرسپولیس در دوحه و برابر تیم قدرتمند و خوب السد به یک برد ارزشمند رسید و توانست قدم بزرگی برای رسیدن به فینال بزرگ ترین و معتبرترین تورنمنت باشگاهی آسیا بر دارد اما این پایان کار نیست.

وی افزود: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که عجیب است. پرسپولیسی ها نباید تصور کنند از الان فینالیست شده اند که این غرور برای آنها بزرگ ترین تهدید و خطر محسوب می شود.

پروین با ابراز ناراحتی از سخنان افرادی که می گویند «پرسپولیس بازیکن ندارد»، تصریح کرد: این صحبت ها برای خراب کردن روحیه پرسپولیس مطرح می شود. پرسپولیس بهترین بازیکنان را در کنار یک مربی بزرگ و با دانش در اختیار دارد و من به عنوان یک پرسپولیسی به این تیم افتخار می کنم، هرچند قبول دارم نیمکت پرسپولیس نسبت به بازیکنان ثابتش ضعیف تر است.

** انتقاد سلطان از تشکیل کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا
وی با بیان این که نباید با تشکیل کمیته برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا تمرکز مربیان و بازیکنان پرسپولیس را بر هم زد خاطر نشان ساخت: از 10 روز قبل کمیته برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا درست شده که به نظر من کار درستی نیست. این اتفاقات باعث می شود تمرکز تیم به هم بریزد، ضمن این که هنوز تا فینال نیمی از راه باقی مانده است و باید بعد از برتری در بازی برگشت مقابل السد این مسائل مطرح شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به سخنان برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اینکه بازی برگشت با السد مهم ترین بازی 10 سال اخیر سرخپوشان است، افزود: بازی برگشت با السد قطر خود یک فینال بزرگ محسوب می شود و همه باید دست به دست هم بدهند تا پرسپولیس از این مصاف بگذرد.
پروین درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس باید مراقب دو ستاره بزرگ السد در بازی برگشت باشند، گفت: السد یک تیم کاملا حرفه ای است که بازیکنان شناخته شده ای در ترکیب خود دارد. «ژاوی» و «گابی» فوتبالیست های شناخته شده ای در فوتبال جهان هستند و نباید تحت هیچ شرایطی از آنها غافل شد. این نفرات می توانند در یک لحظه غفلت کار را تمام کنند.

وی تصریح کرد: السد برای موفقیت در آسیا میلیون ها دلار هزینه کرده است و اصلا نمی خواهد به فینال نرسد. آنها برای جبران شکست بازی رفت، در بازی فردا تلاش زیادی می کنند و دست به هرکاری می زنند و پرسپولیسی ها نباید اجازه کوچک ترین فضایی را به این تیم بدهند.
سرمربی اسبق تیم ملی گفت: مربیان و بازیکنان متعصب و با غیرت پرسپولیس ثابت کردند همیشه پول در فوتبال حرف نمی زند و تا این جای کار به واسطه عرق و تعصب به تیم محبوبشان در لیگ قهرمانان آسیا پیش آمده اند و جلوی تیم هایی که هزینه های نجومی انجام داده بودند به برتری رسیده و برای پرسپولیس افتخار آفرینی کرده اند که امیدوارم این مهم به قهرمانی منجر شود.

** نباید اجازه کوچک ترین فضاسازی را به السد داد
پروین در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس باید در بازی برگشت مقابل السد قطر با چه روشی بازی کند، گفت: به طور حتم برانکو تدابیر خاص و خوبی را برای این جدال خواهد داشت اما به نظر من پرسپولیس بسته بازی کند و از محوطه جریمه السد پرسینگ را در دستور کار قرار دهد. السدی ها نباید اجازه کوچک ترین فضاسازی را در اختیار داشته باشند ضمن این در ضد حملات خطرناک هستند.

وی در پایان اظهار داشت: بازی پرسپولیس و السد یک بازی ویژه برای فوتبال ایران است و از صمیم قلب آرزو می کنم پرسپولیس با حمایت تمامی هوادارانش که فردا ورزشگاه آزادی را به رنگ سرخ در می آورند، به برتری رسیده و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود.

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر قرار است فردا (سه شنبه) اول آبان ماه و از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان ایران به پایان رسیده و سرخپوشان پایتخت تنها 90 دقیقه با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین