آقای آخوندی کارنامه ۵ ساله وزارت خود را منتشر کنید/ عملکرد وزیر پرحاشیه؛ از هواپیماهای برجامی و مسکن اجتماعی تا اظهارنظرهای سیاسی/ آیا وزیر روحانی به خیابان بهشت می‌رود؟

گروه اقتصادی الف،   3970728200 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

با استعفای دیروز آخوندی، منطقی آن است وزیر پرحاشیه راه و شهرسازی بعد از گذشت ۵سال از زمان پذیرش منصب وزارت، کارنامه خود را در دو حوزه تحت هدایت خود منتشر کند، این موضوع زمانی اهمیت دو چندان می‌یابد که نام ایشان به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران مطرح است.

آقای آخوندی کارنامه ۵ ساله وزارت خود را منتشر کنید/ عملکرد وزیر پرحاشیه؛ از هواپیماهای برجامی و مسکن اجتماعی تا اظهارنظرهای سیاسی/ آیا وزیر روحانی به خیابان بهشت می‌رود؟

به گزارش الف، بالاخره بعد از مدت‌ها گمانه زنی درباره کناره گیری عباس آخوندی از وزرات راه و شهرسازی، دیروز استعفانامه وی توسط خودش رسانه‌ای شد. وزیری که دو بار از مجلس رای اعتماد گرفت و یک بار در مجلس نهم و دو بار در مجلس دهم استیضاح شد، اما هر بار در سمت خود ابقا شد.

نکته جالب این است آخوندی در متن استعفا نامه خود عنوان می‌کند سال گذشته سه بار از رئیس جمهور تقاضای کناره گیری کرده که ماندگاری وی در منصبش نشان دهنده این است با کناررفتن وی مخالفت شده است.

  • بیشتر بخوانید

بازخوانی کارنامه عباس آخوندی؛ متخصص ایجاد تورم و رکود

چرا آخوندی استعفا کرد؟

حال مشخص نیست چرا رئیس جمهور سه بار با درخواست فردی که خواهان کناره گیری از دولت بوده، مخالفت کرده است. بالطبع فردی که این همه تاکید بر کناره گیری از منصب خود را دارد و رغبتی به ادامه ندارد، هرگز نمی‌تواند هدایت یک وزارتخانه را به نحو مطلوب برعهده داشته باشد. این در حالی است که در هفته‌های اخیر نیز بحث استیضاح آخوندی دوباره در مجلس مطرح شده بود، اما وی از حضور در جلسات کمیسیون عمران اجتناب می‌کرد.

رئیس جمهور استعفای آخوندی را عصر روز شنبه پذیرفت، اما خود وی منتظر پذیرش آن نمانده بود و در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی فرودگاه امام اعلام کرده بود امروز (یعنی دیروز) آخرین روز کاری اش است.

به نظر می‌رسد از همین وقایعی که در چند خط فوق به آنها اشاره شد می‌توان حدس زد وزارت راه و شهرسازی چگونه هدایت می‌شده است؛ به خصوص این که در تمامی این سال ها وزیر به جای این که سر و سامانی به حوزه راه و مسکن دهد، بیشتر به فکر موضع گیری‌های سیاسی بود.

این رویه در ماه‌های اخیر به شدت تقویت شده بود و وزیر مستعفی راه درباره مسائل روز و بحث‌های سیاسی بیشتر اظهارنظر می‌کرد اما درباره دو حوزه راه و مسکن اظهارنظر جدی توام با عمل صورت نگرفت و به سیاق  سال‌های گذشته گویی این دو حوزه به حال خود رها شده بود.

نکته جالب این است آخوندی در استعفانامه خود نوشته است: «با سیاست حداکثری دخالت دولت در بازار و روش‌های سامان دهی امور اقتصادی به لحاظ شرایط موجود موجود کشور امکان هماهنگی ندارم.» مشخص نیست دقیقاً منظور و مراد آخوندی از «سیاست حداکثری دخالت دولت» چیست؟ و آیا این ترفندی برای شانه خالی کردن از وظیفه و سلب مسئولیت است یا خیر؟ اما اصل ۳۱ قانون به صراحت اشاره دارد که  مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است، دولت موظف است با رعایت اولویت برای آن ها که نیازمندتر هستند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.

بر این اساس باید گفت وزیری که به این اصل قانون اساسی اعتقادی ندارد، چگونه سکان وزارتخانه‌ای که مرتبط با تامین مسکن است را برعهده گرفته بود.

این در حالی است که در طول سال های گذشته با این که آخوندی بارها و بارها از مسکن مهر دولت نهم و دهم انتقاد کرده بود (که حتما ایراداتی نیز داشته است) اما از آن جا که به تعهد حاکمیت تبدیل شده بود، حتماً می‌باید این پروژه تکمیل و به مردم  تحویل داده می‌شد؛ از سوی دیگر بعد از گذشت پنج سال از مطرح شدن طرح مسکن اجتماعی از سوی آخوندی در سال ۱۳۹۲ دقیقاً مشخص نشد این طرح چه دستاورد و خروجی داشته و تا چه اندازه به خانه دار شدن مردم کمک کرده است!؟؛ عباس آخوندی که مسکن مهر را مزخرف خواند و در عین حال یک آجر هم روی پروژه مسکن اجتماعی نگذاشت.

در ماه‌های اخیر نیز بر اساس آمار و با تورم ۷۰ درصدی قیمت مسکن رکود سرسام آوری بر بازار حاکم شده بود و معاملات انجام شده نسبت به سال های گذشته افت فاحشی داشته بود.

حوزه راه نیز در ماه‌های اخیر شاهد رشد لجام گسیخته قیمت بلیت‌های هواپیمایی بود که تدبیر خاصی در این باره صورت نگرفت. قراردادهای پسابرجامی خرید هواپیما نیز که بعد از خروج آمریکا از توافق هسته ای عملاً لغو شد؛ همچنین حرف و حدیث هایی درباره سازگاری سازگاری هواپیماهای خریداری شده با اقلیم ایران مطرح بوده است.

در این بین نوع رفتار آخوندی با خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز منتقدان بسیاری داشت؛ وزیر چندان تمایلی به پاسخگویی نداشت. اما منطقی آن است اگر جناب وزیر به عملکرد خود اطمینان دارد کارنامه خود را بعد از گذشت پنج سال از زمان پذیرش تصدی منتشر کند تا افکار عمومی و رسانه‌ها درباره عملکرد وی قضاوت دقیق تری داشته باشند. به خصوص اینکه زمزمه‌هایی مطرح است که آخوندی یکی از گزینه های سکان هدایت شهرداری تهران است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۰۱۹۹۱۱۱:۳۶:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۲۹
برای یک بساز و بفروش شهردار تهران شدن آرزوست !
ناشناس۶۰۲۰۹۷۱۲:۴۳:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲۹
ورود به این بهشت برای امثال ایشون باعث پایمال شدن بیشتر حقوق شهروندان.و خسران دنیا و آخرتش میشه. بهترین جا در گوشه ای از منزل برای همیشه است
ناشناس۶۰۳۴۳۰۱۰:۳۸:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۳۰
کارنامه: -8- -7- -3- -1- منفعت طلبی 100000000000000000000000000000000000000000
ناشناس۶۰۲۰۲۸۱۱:۵۴:۲۶ ۱۳۹۷/۷/۲۹
اگر آخوندی شهردار تهران شود فاجعه است
ناشناس۶۰۲۴۸۲۱۶:۰۴:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۲۹
خدا کنه که بشه شما ها حقتونه
ناشناس۶۰۳۱۸۰۰۷:۴۷:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۳۰
چراااا؟؟؟؟؟؟ مگه ما همه انسان نیستیم؟؟؟
رضا۶۰۲۰۴۱۱۲:۰۱:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۲۹
دکتر آخوندی تمام تلاش خود را کرد که امور را اصلاح کند اینکه خروج امریکا از برجام مانع اجرای قرار دادهای فروش هواپیما به ایران شد هیچ ربطی به ایشان ندارد لااقل ایشان تلاش خود را کرد که به جای ارابه های مرگ 40 ساله هواپیمای نو مثل همه کشورهای متمدن خریداری کند حال آنکه عده ای عوام فریب اصل نیاز ایران به هواپیما را زیر سوال می بردند و لا بد انتظار داشتند مردم در این عصربا شتر مسافرت کنند چون هواپیما ویژه اغنیاست .مشگل مسکن هم بسیار پیچیده تر از آن است که توسط یک وزارت خانه حل شود و ریشه در اقتصاد و مدیریت کل کشور دارد همه فاکتورهایی همچون توزیع و امایش جمعیت در سرزمین،توزیع ثروت در بین مردم،رشد نقدینگی و تورم،ناکارامدی و فساد سیستم بانکی و ...این مشگل را بوجود آورده اند و عمده ریشه این مشگل خارج از این بخش است لذا ایشان جز اینکه کجی هایی مثل ساخت مسکن بی کیفیت و بلا استفاده در مکان های نامناسب را در مان کند و به افزایش و بهبود پرداخت وام مسکن توجه کند کار بیشتری نمی توانست بکند.ایشان بهترین وزیر کابینه بود و امید است در هر کجا که هست موفق باشد.
ناشناس۶۰۲۹۹۱۲۲:۲۱:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۲۹
عقل سالم که نباشه، آدم هر حرفی میزنه
ناشناس۶۰۳۰۰۵۲۲:۳۱:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۲۹
دکتر ؟ تو بهش دکترا دادی ؟
ناشناس۶۰۳۱۲۲۰۱:۵۹:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۳۰
راست میگی تقصیر منه که مسکن 130 درصد گران شده
ناشناس۶۰۳۱۹۴۰۷:۵۹:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۳۰
اتفاقا بدترین وزیربیعرضه بود
ناشناس۶۰۲۰۵۵۱۲:۱۲:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۲۹
آیا وزیر روحانی به بهشت می رود ؟ ! ... قسمتی از تیتر !! چرا نرود برادر ؟!! ... اگر وزیر باشد حتماً به بهشت می رود !! ... یعنی به بهشت رفته است !... اگر به بهشت نرفته بود که دیگه وزیر نبود !! ... عین این بنده !! ....اصلاً تمام وزرا و رئیس دولت همه در بهشت اند !! ... فعلاً که همه شان در بهشت اند و انشاءالله تعالی که در عالم باقی هم در بهشت باشند !! -- میگم محمد آقا قیمت اجناس خیلی بالا رفته ، میدونی یک پفک نا قابل چند برابر .. ؟!! -- میدونم برادر ! ... خیلی خوب هم میدونم !! اما بازار نمی روم !! بازار با این قیمتها برام شده جهنم !! کاری هم داشته باشم از پشت بازار رد می شم تا چشام به بازار نیفته !! آخه بازار کاری ندارم !! مگه این حقوق ناقابل تا دهم برج بیشتر میکشه ؟ ! ... ها ؟ ... شما بگو ؟!
ناشناس۶۰۳۰۰۶۲۲:۳۲:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۲۹
وزرای روحانی هرجایی برن ، به " بهشت " نمیرن
ناشناس۶۰۲۰۷۰۱۲:۱۸:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۹
آیا وزیر روحانی به خیابان بهشت میرود ؟!! خیابان بهشت برای جناب وزیر و دیگر وزرا بازار برای حقوق ثابت ها !! ... مگه نه تصدقتم ؟!!
ناشناس۶۰۲۰۷۱۱۲:۱۹:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۲۹
ایشون از سال 1361 که معاون سیاسی وزیر کشور بوده سابقه کار داره و تا کنون میشه 36 سال سابقه و بازنشسته باید محسوب بشه.با قانونن منع کار بازنشسته ها ایشون نمیتونن بر مسند پر زرق و برق شهرداری تکیه بزنن مگه اینکه دوباره به پشتوانه برخی ها شهردار بشه .
ناشناس۶۰۲۴۸۰۱۶:۰۴:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۲۹
اگر مبنا این باشه پس کسانی که بیش از 10 شغل دارند کی باید بازنشسته بشن؟؟؟
ناشناس۶۰۲۰۸۹۱۲:۳۲:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۲۹
چرا تو این مملکت مسولی که بر کنار میشود تقدیر میشود و پست جدید می گیرد..بعد دنبال علت خرابی اقتصاد می کردیم..
ناشناس۶۰۲۰۹۰۱۲:۳۴:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۲۹
درد ما رعایت نکردن انصافه. الان شما حتی بعد از رفتن وزیر هم چیزهایی رو میگید که کلا چیزی خارج از اراده ایشون بوده. وقتی کلیت کشور نتونسته جلوی قیمت افسار گسیخته ارز مقاومت کنه و قیمت ها سه چهار برابر شده آیا اینکه معاملات مسکن دچار تورم به قول شما 70% یا رکود شده تقصیر آخوندیه؟ یا نتیجه منطقی نوسانات ارزیه؟ حالا به هر صورت که وزیر رفت. ولی موضوع اینه که مشکل مملکت هنوز سرجاشه و چیزی نیست که به رفتن یا آمدن آخوندی بخواد درمان بشه. امیدوارم یک روزی این موضوع رو متوجه بشید و سعی کنید تحلیل هاتونو ریشه ای تر و پخته تر کنید.
ناشناس۶۰۲۰۹۱۱۲:۳۴:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۲۹
یکی از بدترین مسئولان تاریخ ایران، همین شخص یعنی آخوندی بود.
ناشناس۶۰۲۰۹۳۱۲:۳۷:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۲۹
مسکن مهر ول شد - افتتاح بزرگراه شمال ول شد _ خرید هواپیما ولو شد- راه آهن فارس بندرعباس ... شد . واقعا حالا نوبت شهرداری تهران ؟؟؟؟؟
ناشناس۶۰۲۱۱۲۱۲:۵۴:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۲۹
انشاالله آه متقاضیان مسکن مهر ایشان را بگیرد
ناشناس۶۰۲۱۵۷۱۳:۱۷:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۲۹
سلام اگر زنده زنده سوختن در مترو حتمی است و چرا که نه مسئول مستعفی قطارها قبلا مستقر شدند فقط عباس آقا را کم داریم. وزیری که در دنیای اقتصاد با درج ماهانه یکی دو مقاله جانانه و بنیاد گرایانه نگران تزلزل اصول اقتصاد لیبرال سرمایه داری است ( البته به زعم ایشان اقتصاد بازار) . مسکن مهر مزخرف است!؟ آخر آقای محترم در کجای تاریخ و جغرافیای این کشور اول زیرساختهای شهری فراهم شده بعدا شهر و شهرک ساخته شده؟- مسکن اجتماعی شما طی شش سال از اذهان و زبانها فراتر نرفت- افتتاح قطعه یک جاده چالوس هر سال به سال دیگر موکول شد و وام بود که افزایش یافت آنهم با اقساط نجومی برای گروه های آسیب پذیر!!!
ناشناس۶۰۲۱۸۰۱۳:۲۷:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۲۹
اینکه یک مسئول ، گزارش عملکردش را به مردم ارائه بده کاملا خوبه و منطقی است . اما چرا شما از همه مسئولین این درخواست را ندارید ؟!
انارکی۶۰۲۱۹۶۱۳:۳۵:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۲۹
سلام در کارنامه وزیر محترم حادثه قطار تبریز سانحه هوایی یاسوج عدم پیش بینی مسکن مناسب برای مردم نیز ثبت شود
رضا۶۰۲۲۴۷۱۴:۰۳:۵۷ ۱۳۹۷/۷/۲۹
آقای آخوندی زمانی که اومدن تو دولت به اصطلاح تدبیر و امید! کلی از مسکن مهر انتقاد کردن و از شلختگی ساخت آن حرف زدن و کلی وعده و وعید به همراه رئیسش به مردم دادن که مسکن اجتماعی میسازین براتون!!! اما الان پس از نزدیک به شش سال دریغ از یه متر زمین!!! تو این مملکت اگه یه مرد بود اونم احمدی نژاد بود که به حرفش عمل کرد و وعده های توخالی به خلق الله نداد... انشالله؛ زمان؛ خائنین به مردم و رسوا میکنه
ناشناس۶۰۳۱۸۴۰۷:۴۹:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۳۰
هزار لایک آقا رضا مثل اینکه با چراغ قوه باید دنبال مدیری مثل احمدی نژاد بگردیم .اشتباه کردم و از احمدی نژاد حلالیت میطلبم .
ناشناس۶۰۲۲۵۰۱۴:۰۴:۵۷ ۱۳۹۷/۷/۲۹
از این جناب آخوندی خصوصا به دلیل رفتار بسیار بدش با او خانوم خبرنگار متنفر بودم خدا رو شکر که یکی از بی ادبان کم شد وزیر باید حرمت همه رو نیگه داره حتی اگه حرمتش نگه داشته نشه کسی که علم داره اول باید حلم داشته باشه البته از کوزه همان تراود که در اوست
ناشناس۶۰۲۲۹۳۱۴:۳۰:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۲۹
نیازی به ارایه کارنامه نیست .خودتان سرانگشتی عملکردش را بسنجید. سقوط هواپیمای ارومیه و مردن جوانان نخبه. حادثه سانچی و از بین رفتن دلاور مردان دریایی، سقوط متعدد اتوبوس های مدارس و ازبین رفتن دانش آموزان ، همین تصادف اتوبوس دانش آموزان تبریز در هفته های پیش. تصادف اتوبوس راهیان نور مدارس و موارد متعدد و فراوان دیگر در سواری های انفرادی به علت ایمنی جاده های کشور . این عملکرد 2 سالش بود سال ها قبلش را قید نکردم
رضا۶۰۲۹۵۹۲۱:۴۷:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۲۹
اخه مردک سقوط هواپیما و تصادف قطار چه ربطی به وزیر دارد؟
ناشناس۶۰۲۳۲۳۱۴:۴۵:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۲۹
ای کاش زیر ذره بین بذارنش و ببینن تو این چندسال چه گلی به سرمون زد
ناشناس آشنا۶۰۲۵۲۰۱۶:۲۹:۳۸ ۱۳۹۷/۷/۲۹
بسمه تعالی قطعا زیر ذره بین است البته ذره بین الهی مگر این آیه را نشنیده اید؟ اَلَمْ یَعْلَمْ بِاَنَّ اللَّهَ یَرَیٰ ﴿۱۴﴾ مگر ندانسته که قطعاً خدا [همه کارهایش را] می‏بیند ؟«14»
ناشناس۶۰۳۰۰۸۲۲:۳۴:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۲۹
امیدوارم خداوند ، تک تک اینها رو به عذاب خودش مجازات کنه
جلال۶۰۲۳۳۰۱۴:۴۹:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۲۹
در این دولت با مسئولین جدیدی مواجه شدیم ... افرادی که جز خود کسی را قبول ندارند و نگاه از بالا به پایین .... حتی اگر کاری نمیکنند بسیار پرمدعا و غیر پاسخگو ...
کوروش۶۰۲۳۷۷۱۵:۱۵:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۲۹
این آدم رو من وقتی به اون شکل بی ادبانه جواب خانومی رو توی فرودگاه امام داد شناختم و کلی متاسف شدم. نمیدونم روحانی چطور ایشون رو نشناخته بود. پر مدعا ترین و بی بارترین وزیر در طول تاریخ ایران.
ناشناس۶۰۲۴۲۷۱۵:۳۵:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۲۹
باید تو میدان آزادی تک تک نماینده ها باید بازخواست شوند، چون مسئول انتخاب خودشان هستند، اینها باید پاسخگوی انتخاب چندین باره خودشان باشند، وقتی وزیری به این شیوه انتخاب می شود و استیضاح نمی شود، باید هم از مردم طلبکار باشد.
ناشناس۶۰۲۴۶۲۱۵:۵۰:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۲۹
سلام اقا من بگم . روزی 100 بار خانه مهر بد است ذکر هفت شنبه ایشان بساز و بفروشها حال کنند خودش و همه .....حال کردند
گلینی۶۰۲۶۶۹۱۷:۳۱:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲۹
الحمدلله رفت
مهرداد۶۰۲۸۹۵۲۰:۴۹:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۲۹
آقای احمد آخوندی فرد باهوش و زیرکی است و به نظر میرسد علت کناره گیری ایشان از وزارت مسائل مهمی باشد که شمه ای را در درخواست استعفا مطرح کرده است.
ناشناس۶۰۲۹۸۴۲۲:۱۷:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۲۹
شما چه خدمتی کردید جز پر کردن جیب خود و اقازادها مگر کاری کردید?
ناشناس۶۰۳۰۱۴۲۲:۴۱:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۲۹
شما چه خدمتی کردید جز پر کردن جیب خود و اقازادها مگر کاری کردید?
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین