هتل های معروف شیراز کدامند؟

گزارش بازرگانی،   3970725170

هتل چمران

هتل چمران مرتفع‌ترین هتل شیراز است و چشم‌انداز بی‌نظیری که به شهر و باغ‌های اطرافش دارد خیلی‌ها را جذب می‌کند که در این هتل اقامت کنند. این هتل ۵ ستاره امکانات و خدمات متفاوتی برای مسافران تدارک دیده، مثلا خدمات ماساژ با روغن‌های گیاهی، میکروماساژ و حمام مغربی این هتل را در کمتر هتلی می‌توانید پیدا کنید. نمی‌شود به شیراز سفر کرد و غذاها و خوراکی‌های اصیل شیراز را نچشید. رستوران سنتی باربد هتل چمران این خوراکی‌ها را با بهترین کیفیت برای مسافران تدارک می‌بیند.

غذا خوردن در رستوران ایتالیایی و رستوران پانارومای هتل هم تجربه جذابی خواهد بود. کسانی هم که طرفدار غذاهای بین‌المللی هستند می‌توانند غذاهایی متنوع را در رستوران ملل هتل چمران سفارش بدهند و از صرف غذا در بالکن یا سالن‌های دلباز رستوران لذت ببرند.در مورد تور شیراز و همچنین تور ترکیه  در سایت سفر باتو مطالب مفیدی را می توانید جستجو کنید.

هتل پارس شیراز

 

هتل ۵ ستاره پارس شیراز واقع در منطقه مرکزی شیراز، متشکل از ۲ ساختمان ۱۳ طبقه می باشد که بوسیله ۲ طبقه رستوران و لابی به هم مربوط شده است. رستوران زیبای هتل پارس شیراز در طبقه سیزدهم با نام رستوران لوتوس، دارای چشم انداز بی نظیری به شهر شیراز می باشد.

این هتل متشکل از ۲ ساختمان ۱۳ طبقه می باشد

امکانات هتل استخر سونا جکوزی سالن تنیس سالن بدنسازی سالن ماساژ کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید فضای سبز خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی رستوران فست فود ماهواره خودپرداز

 

هتل زندیه

 

این هتل ۵ ستاره یکی از هتل‌های خیلی خوب شیراز است که با الهام از معماری سنتی شیراز ساخته شده. هتل زندیه به واسطه خدمات متفاوتی که ارائه می‌دهد شهرت پیدا کرده است. حمام سنتی هتل زندیه به خاطر معماری بی‌نظیر و فضای خاصش طرفداران زیادی دارد و خیلی‌ها برای انجام مراسم سنتی‌ای مانند حنابندان این حمام را رزرو می‌کنند. هتل سه رستوران و یک کافی‌شاپ خیلی خوب دارد که هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. هم کسانی که رستوران‌ فضای باز دوست دارند، هم کسانی که ترجیح می‌دهند در فضاهایی سنتی و دنج غذاهای ایرانی بخورند و هم کسانی که اهل غذاهای فرنگی هستند می‌توانند در هتل غذای و فضای مورد علاقه‌شان را پیدا کنند.

هتل الیزه شیراز

 

یکی از متفاوت ترین هتل های شیراز که در منطقه معالی آباد واقع شده هتل ۴ ستاره الیزه است.و از بهترین هتل های شیراز می باشد اتاق ها و تمامی امکانات هتل الیزه بر اساس استاندارد های بین المللی طراحی و اجرا شده است و با خدمه ای مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران شیراز است. وجود ۱۷ مرکز تجاری در نزدیکی هتل الیزه، امکان خرید از بهترین برندهای دنیا را برای میهمانان فراهم کرده است.

امکانات هتل استخر سونا جکوزی سالن تنیس سالن بدنسازی سالن ماساژ کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید فضای سبز خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی رستوران فست فود ماهواره خودپرداز

هتل جام جم شیراز

 

باز هم شهر شیراز و فرهنگی کهن و هتلی ۴ ستاره در قلب این فرهنگ که آماده میزبانی از گردشگران این شهر است.و از بهترین هتل های شیراز می باشد هتل جام جم شیراز واقع در خیابان کریم خان زند با ظرفیت ۴۰۰ تخت شامل ۱۰۰ باب اتاق، ۱۰ سوئیت و ۲۸ واحد آپارتمان با برخورداری از امکانات کامل رفاهی و پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران است.

امکانات هتل سونا جکوزی سالن ماساژ کافی شاپ سالن همایش رستوران رستوران سنتی مرکز خرید خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی رستوران فست فود ماهواره خودپرداز نمازخانه

هتل هما شیراز

 

هتل لوکس ۵ ستاره هما شیراز در کنار بوستان آزادی شیراز، با چشم اندازی زیبا در مرکز شهر شیراز واقع شده است.و از بهترین هتل های شیراز می باشد این هتل امکانات مورد نیاز یک هتل شیک تجاری را در کنار امکانات یک هتل لوکس تفریحی به مسافران اهدا می کند. هتل همای شیراز با امکانات کامل رفاهی، امکانات ورزشی، رستوران های مختلف و خدمات مطابق با استانداردهای جهانی، پذیرای میهمانان گرامی شهر شیراز می باشد.

هتل لوکس ۵ ستاره هما شیراز در کنار بوستان آزادی شیراز می باشد

امکانات هتل استخر سونا جکوزی بیلیارد سالن تنیس سالن بدنسازی سالن ماساژ کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران رستوران فضای باز رستوران سنتی مرکز خرید فضای سبز خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی استخر روباز رستوران فست فود ماهواره خودپرداز نمازخانه

آنتالیا

جزئیات مناسب قیمتهای تور آنتالیا را از دست ندهید.طیف وسیعی از تاسیسات اقامتی در شهر آنتالیا وجود دارد. به طور کلی از لحاظ گردشگری آنتالیا به دو منطقه تقسیم می شود. شهر قدیمی (کالچی) که شامل ساختمان های تاریخی بازسازی شده با مسافرخانه های دنج و زیبا، همچنین بوتیک هتل های لوکس می شود. منطقه لارا در شرق آنتالیا، یکی از پر طرفدارترین سواحل ترکیه و آنتالیا می باشد، که تعداد زیادی هتل ۴ و ۵ ستاره در آن قرار دارد. هتل های لوکس منطقه لارا در آنتالیا خدمات کامل all inclusive به گردشگران ارائه می دهند. هتل های منطقه کالچی آنتالیا در تورارزان ترکیه بیشتر برای علاقه مندان به دیدنی های فرهنگی و جاذبه های تاریخی شهر آنتالیا مناسب هستند؛ هتل های منطقه لارا برای علاقه مندان به تجملات، تفریحات ساحلی، آفتاب گرفتن، ورزش های آبی و استراحت مناسب می باشند. البته در دیگر مناطق شهر نیز هتل هایی وجود دارد، اما تراکم آنها قابل مقایسه با این دو منطقه نیست.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین