لامبورگینی ایرانی

گروه اقتصادی الف،   3970721052 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

به گزارش الف متخصصان و جوانان تبریزی موفق شدند با استفاده از تکنولوژی مهندسی معکوس نسخه ایرانی لامبورگینی را بسازند .

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۹۱۱۳۱۱۰:۰۵:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۲۱
باید به همت این جوانان با انگیزه درود فرستاد
سید۵۹۱۱۳۲۱۰:۰۶:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۲۱
برای شروع اقدامی قابل ستایش است
ناشناس۵۹۲۰۸۲۲۰:۰۷:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۲۱
البته که برای شروع ، اقدام خوبی است . برای ادامه پیشنهاد می شود تیم مشارکت کننده در این طرح بصورت مشترک و در چند نشست دوستانه یک کتاب خود روئی مشابه را باهم دیگر ورق بزنند و مشورت کنند.
ناشناس۵۹۱۱۳۴۱۰:۰۷:۰۱ ۱۳۹۷/۷/۲۱
باید از این جوانان حمایت کرد تا کارهای بزرگ انجام بگیرد
سامان۵۹۱۱۳۷۱۰:۰۷:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۱
شاید اینها یه کاری کنند از دست پراید خلاص بشیم
ناشناس۵۹۲۰۶۱۱۹:۴۹:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۲۱
با سلام ، مطمئنا اگر استاندارد های تولید پراید و پیکان را هم ناشیانه دستکاری نکرده بودیم و موفق به انتقال واقعی تکنولوژی آن ها شده بودیم حالا در صنعت خودرو حرفی برای گفتن داشتیم و بازارهای خودرویی خود را به ثمن بخس در اختیار وارد کنندگان بی نام و نشان نگذاشته بودیم که با شناسنامه پیر زن بیوه و یا کودک نابالغ پنجساله نیمه شب ثبت سفارش کنند و خودرو های میلیاردی وارد کنند.
ناشناس۵۹۱۱۳۹۱۰:۰۸:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۲۱
امیدوارم خودرو سازان بزرگ ایرانی از اینها استفاده کنند
ناشناس۵۹۲۳۵۴۰۰:۲۳:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۲
من و شما هم اگر مدیر شرکتهای ایران خودرو و سایپا بودیم تا وقتی محصولاتمون اینهمه مشتری داره اقدام به کم کردن سودمون نمیکردیم. فقط ما مردم مقصریم که میلیونی هجوم میاریم برای خرید پرایدی که یکسال دیگه تحویلمون میدن
هموطن۵۹۱۱۴۴۱۰:۱۱:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۲۱
روز اولی که ایران به جوانان ایرانی شروع به ساخت موشک کردند مهندسی معکوس کردند تا اینکه به تکنولوژی ساخت آن دست پیدا کردیم . افرین به جوانان تبریزی
ناشناس۵۹۱۱۴۹۱۰:۱۴:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۲۱
این لامبورگینی مایحتاج کشور است یا قابل صادرات؟؟
ناشناس۵۹۱۵۸۲۱۴:۰۶:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۲۱
هردو.
ناشناس۵۹۱۵۴۵۱۳:۴۷:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۲۱
بهترین اتومبیل حال حاضر ایرانی چی میشه از دست پراید خلاص بشیم
ناشناس۵۹۱۵۵۶۱۳:۵۲:۰۷ ۱۳۹۷/۷/۲۱
من تهرانی ام ولی دم جوانان تبریزی که به جای کارهای بیهوده دنبال علم و دانش و کارهای مفید هستند واقعا گرم. از ویدیوش که کیف کردم ولی کاش داخل ماشین رو هم نشون میدادید. ایشالا از این جوان ها درست و حسابی حمایت بشه از دست .....خودرو و ... خودرو یدک! (دو شرکت خودروسازی که سال ها اپسیلونی پیشرفت نکردند!) خلاص بشیم.
ناشناس۵۹۱۵۷۰۱۴:۰۲:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۲۱
باور کنید اینها رو هم ناامید می کنن یه مدت دیگه میرن به یک کشور توسعه بافته و جذب اونجاها می شن
ناشناس۵۹۱۵۸۶۱۴:۰۸:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۲۱
فکر نمیکنم بیشتر از 10-15 هزاردلار هزینه کرده باشند اما حالا حتی در آمریکا (صفرش) بالای 50 هزاردلار این رو میخرند و در ایران میلیاردی...پس هم قابل صادرات است و هم مایحتاج کشور...به این دو خودروساز بزرگ که امیدی نیست ، دولت فرصتی فراهم کند تا شرکت های کوچک خودروسازی دست ساز همچون ایتالیا در ایران نیز راه بیفتد،انگیزه زیادی بین جوانان وجود دارد و همین فرصتی است برای ارز آوری.
ناشناس۵۹۲۰۴۹۱۹:۳۶:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۲۱
خواهشا مسائل تکنیکی بویژه در صنعت خودرو را این قدر ساده سازی نکنید. اگر در کشور های پیشرفته قیمت نمونه مشابه این نوع خودروها بالغ بر بالای پنجاه هزار دلار است که حتی بالای صد هزار دلار هم گزارش شده بدین دلیل است که در طراحی های مفهومی ، تفصیلی و تکمیلی آنها میلیون ها دلار هزینه و سرمایه گذاری می شود. در فرآیند های ساخت و تولید آنها صد ها میلیون دلار سرمایه گذاری می شود.... بعد از گذاردن مراحل تست و آزمایش طولانی مدت در شرائط سخت و متفاوت آزمایشگاهی و جاده ای و کسب استاندارد های کیفیتی از منابع و مراجع مختلف اگر چند نمونه ایراد از خودرو های فروخته شده گزارش شود تمام خودرو ها ار سطح بازار ها جمع آوری می گردد ...
ناشناس۵۹۱۶۳۹۱۴:۴۰:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۲۱
واقعا متاسفم برای واحد تحقیق توسعه خودروسازهای ما که پول مردم را میخورند به اندازه 10 درصد این جوان خاصیت ندارند.
ناشناس۵۹۱۶۴۸۱۴:۴۴:۴۱ ۱۳۹۷/۷/۲۱
می دونید قیمت موتور این ماشین چنده؟ اون که وارداتیه بقیه لوازم هم که درتولید انبوه صرفه اقتصادی نداره پس مزیت این کجاست؟
ناشناس۵۹۱۸۰۷۱۶:۱۸:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۲۱
نگران نباشید ! دیری نمیگذرد که با یک ارائه یک طرح توجیه آنچنانی ، وام های کم بهره اینچنانی اختصاص داده می شود.
ناشناس۵۹۱۸۰۲۱۶:۱۵:۴۱ ۱۳۹۷/۷/۲۱
مهندسی معکوس برای خود هم معنی و مفهوم خودش را دارد که باید آنرا بجد گرفت . کاری که این جوانان هنرمند و علاقمند کرده اند حداکثر یک مدل (کپی) سازی از طرح و شکل و شمایل یک خودرو خارجی است که در نوع خود امتیاز خوب می برد. برای تبدیل این مدل سازی به یک خودرو واقعی قابل حرکت راه بسیار طولانی ، پرهزینه و با تخصص های بالا و بالاتر باید سازماندهی و بکار گرفته شود.
ناشناس۵۹۱۸۳۳۱۶:۴۴:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۲۱
وقتی پشت یک قضیه سیستم منظم نباشه( از طراحی و اسم گزاری تا آخرش) چون ریشه نداره چیزی در حد شوی تلوزیونی است. سالها قبل یک نفر در ایران خودروی خورشیدی سبک طراحی کرد، کجاست؟ خدا کند باعث درو کردن وامهای بی در و دیکر نشود
امید۵۹۱۹۱۴۱۷:۴۵:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۲۱
ایکاش یک طرح جدید خودشون میزدن. اینکار که اینا کردن مشکلات قانونی داره.
ناشناس۵۹۱۹۴۰۱۸:۱۴:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۲۱
این مهندسان اگر راست میگویند پراید را مهندسی معکوس کنند .
پیمان۵۹۲۳۲۱۲۳:۴۸:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۲۱
شما که ساختید یه ماشین جدید می ساختید! درضمن این چه لامبورگینی هست که هیچ فیلمی ازش نیست که بالای 20 کیلومتر سرعت رفته باشه؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین