انگیزه عامل خونگیری مدرسه تاکستان احتمالاً عاشقانه بوده است!

گروه اجتماعی الف،   3970720075 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین می‌گوید تا کنون انگیزه عامل خونگیری از دانش‌آموزان مدرسه‌ای دخترانه در شهرستان تاکستان رسماً اعلام نشده اما احتمالاً عاشقانه بوده است.

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا انگیزه فردی که به عنوان مامور هلال احمر در مدرسه‌ای دخترانه در شهرستان تاکستان حاضر شده و با سرنگ مشترک از دانش‌آموزان تست خون گرفته، مشخص شده یا خیر اظهار کرد: این فرد در اختیار مراجع قضایی و انتظامی است و به ما مطلبی اعلام نشده اما احتمالاً انگیزه این فرد عاشقانه بوده است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر استان قزوین، با بیان اینکه فرد مزبور به بیماری دیابت مبتلا بوده و دستگاه تست قند خون نیز برای خود او بوده است گفت: این فرد که 18 الی 19 سال هم دارد، با همان دستگاه تست قند خون به مدرسه رفته و یک سری آزمایش قند خون گرفته است.

آصفی درباره حضور این فرد در مدرسه دخترانه تحت عنوان مامور هلال احمر گفت: این فرد هیچ‌گونه رابطه کاری با هلال احمر ندارد و فقط قبلاً در یک دوره 22 ساعته آموزش کمک‌های اولیه که هر کسی می‌تواند در آن شرکت کند، حضور یافته و شرکت کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین به حضور بدون مشکل این فرد در مدرسه اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به درستی حتی در برنامه‌های مشترکی که با آنها داریم سخت‌گیری کرده و از قبل، هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد تا یک برنامه مشترک در مدرسه‌ای اجرا شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه یک مقدار مدیر و ناظم مدرسه اهمال کردند و دادستان هم دستور بازداشت مدیر و ناظم مدرسه مزبور را صادر کرده است.

روز گذشته (پنج‌شنبه) 19 مهر بود که خبر خونگیری از 30دانش‌آموز دختر یک مدرسه با سرنگ مشترک در رسانه‌ها منتشر شد. به دنبال انتشار این خبر، روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین اعلام کرد: درپی حادثه‌ای که روز چهارشنبه برای یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر تاکستان رخ داد و براساس آن فردی با ورود به مدرسه اقدام به تست خون دانش‌آموزان با استفاده از سرنگ مشترک کرد، سه نفر از عوامل این مدرسه برای انجام بازجویی‌های بیشتر بازداشت شدند. مدیر، معاون آموزشی و مربی بهداشت مدرسه بازداشت شده‌اند تا بازجویی‌های بیشتری انجام شود. عوامل مدرسه نباید به این سادگی فردی را که هیچ نامه‌ای از آموزش و پرورش نداشت به مدرسه راه می‌دادند.

بنابر اعلام آموزش و پرورش قزوین، فردی که وارد مدرسه شده و اقدام به تست قند خون 30 نفر از دانش‌آموزان دختر کرده است، پسر جوان 17ساله‌ای بود که به‌نظر می‌رسد با یکی از دانش‌آموزان آشنا بود. این فرد مجوزهای مربوطه از جمله کارت هلال احمر را جعل کرده با پوشیدن کاور جمعیت هلال احمر وارد مدرسه شد. البته طبق اعلام مرکز بهداشت تاکستان، دانش‌آموزان مورد بررسی‌های دقیق قرار گرفته و خوشبختانه هیچ کدام براثر این حادثه دچار مشکل و بیماری نشدند. هم‌اکنون مشکل اصلی این است که چرا عوامل مدرسه به این آسانی اجازه ورود این فرد را به حریم مدرسه داده و از آموزش و پرورش منطقه استعلام لازم را انجام نداده‌اند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۹۰۲۵۶۱۲:۵۱:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲۰
انشالله مورد مشابه ای در کشور تکرار نشودفرزندی چون دنیا زیر اوار مدرسه نرود ویک فرد خودسر اجازه حضور در مدرسه نیابد وانشالله این قضیه ختم به خیر شود وتجربه ای باشد برای همه عوامل مدارس که امانت دار خانواده ها هستند.توجیه این قبیل مسائل وقاحت دارد دعا کنیم وتلاش کنیم اعتماد مردم خدشه دار نشود.
ناشناس۵۹۰۴۶۳۱۶:۱۵:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۲۰
مملکتی ادریم گل وگلاب جان فرزندانمان کشک است
پیمان۵۹۰۵۳۹۱۷:۳۸:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲۰
حالا کاری به این مسائل ندارم اما دختر دار شدن واقعا بده. مردم عجب جراتی دارن دختر دار میشن.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین