حکیمی‌ پور: کسی که در صنعت موفق نبوده، چطور در «کار» موفق می‌شود؟/ قرار نیست یک فردی حتماً وزیر باشد

گروه سیاسی الف،   3970717095 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دبیرکل حزب اراده ملّت درباره زمزمه‌های معرفی محمّد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه باید دلیل این جابه‌جایی معلوم باشد، گفت: قرار نیست یک فردی حتماً وزیر باشد و این، کار درستی نیست.

احمد حکیمی پور، دبیرکل حزب اراده ملّت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جلسه رئیس‌جمهور با فعّالان سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بالاخره اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت کرده‌اند و این حمایت هم حمایت منفعلانه نبوده و فعّالانه بوده است. لذا طبیعتاً اگر پیشنهادی داشته باشند یا ضعفی ببینید دوست دارند به دولت منعکس کنند.

وی افزود: مهم این است که رابطه تعریف شده‌ای بین دولت و اصلاح‌طلبان وجود داشته باشد که نظرات اصلاح‌طلبان منعکس شود. اگر این امر محقق شود، کمک خوبی خواهد شد. امّا اینطور نیست که اصلاح‌طلبان از دولت فاصله گرفته باشند. آن‌ها بنا به ضرورت‌ها و مصالح کشور، فاصله‌ای نگرفته اند.

حکیمی پور تصریح کرد: اصلاح‌طلبان از روحانی حمایت کرده‌اند و هنوز هم حمایت خود را ادامه می‌دهند، اما نقدهایشان هم بر سر جای خود وجود دارد و در ارتباط با کاستی‌هایی که وجود دارد، پیشنهادهایی مطرح می‌کنند.

فعّال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت باید مسیری را باز کند که همه جریانات و فعالان سیاسی بتوانند نظرات کارشناسی خود را به دولت منعکس کنند، تصریح کرد: البته  اصلاح‌طلبان چون بدنه رای دولت را تامین کرده‌اند توقع دارند که در امور اجرایی دولت از توان آن‌ها استفاده شود و ظرفیتی که دارند در مدیریت کشور، نادیده گرفته نشود.

حکیمی پور ادامه داد: معتقدم چه دولت روحانی، چه هر دولتی که سر کار خواهد آمد، بایستی با جریانات سیاسی فعّال کشور ارتباط منطقی داشته باشند و اجازه بدهند مسیر رفت و برگشت نظرات و پیشنهادات و بازخورد رفتار دولت در جامعه به خوبی به دولت منعکس شود و این به عقلانیت رفتاری و کم‌هزینه شدن اداره کشور کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه پابرجا ماندن ائتلاف دولت و اصلاح‌طلبان در گرو عمل به وعده‌ها است، تصریح کرد: دولت باید وعده‌هایی که داده را محقق کند. در این صورت، اصلاح‌طلب‌ها بیشتر خوشحال می‌شوند و حمایت خود را بیشتر خواهند کرد، در غیر این‌صورت،  اصلاح‌طلبان منتقد هستند.

دبیرکل حزب اراده ملّت درباره معرفی قریب‌الوقوع ۴ وزیر پیشنهادی دولت به مجلس، گفت: این افراد تا رسماً به دولت معرفی نشوند نمی‌توان درباره آن‌ها قضاوت کرد. امیدواریم دولت تغییر رویه دهد و نیروهای کارآمدتر که به درد شرایط فعلی کشور می‌خورند، سر کار بیایند.

حکیمی پور با یادآوری اینکه دولت وارد جنگ اقتصادی شده و نظام سلطه، فشارهای خود را علیه ملّت ایران بیشتر کرده، اظهار داشت: در این شرایط، افرادی باید زمام امور را در دست داشته باشند که مرد میدان باشند. مدیران کارهای روتین، به درد کشور نمی‌خورند.

وی درباره زمزمه‌های معرفی محمّد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بنده موافق نیستم. معلم نیست آقای شریعتمداری، قوی تر از آقای ربیعی باشد.

حکیمی‌ پور با بیان اینکه البته آقای شریعتمداری را از نزدیک نمی‌شناسم، تصریح کرد: کسی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت موفق نبوده، چطور در وزارت کار موفق خواهند بود؟!

وی افزود: باید دلیل این جابه‌جایی معلوم باشد. قرار نیست یک فردی حتماً وزیر باشد و این کار درستی نیست. حوزه صنعت و کار، دو حوزه کاملاً متفاوت هستند و ضمن احترام به آقای شریعتمداری فکر نمی‌کنم اگر چنین تصمیمی گرفته شده، تصمیم درستی باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۸۶۳۸۳۱۱:۵۳:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۱۷
درود
پگاه۵۸۶۴۴۶۱۲:۲۹:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۱۷
این رفیق بازی های آقای روحانی وقت و هزنیه سنگینی برا کشور در این شرایط داره اون یک قسمت از مجلس که هنوز نماینده مردم است بایستی از این آقا توضیح بخواد/کشور که ارث بابای ایشون نیست که باهاش بریز و به پاش می کنه
ناشناس۵۸۶۶۳۰۱۴:۱۳:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۱۷
شما بگو فرماندار یا بخشداری که موفق نبوده چطور نماینده چندشهرستان شده؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. بازی با کلمات

    2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

    4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    5. وحدت ملی با وعده صادق

    6. کمی دیر نیست؟

    7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    14. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    15. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    16. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    آخرین عناوین