برگزاری جلسه رسیدگی به وضعیت «لوپتگی»

گروه ورزشی الف،   3970716056

شبکه رادیویی اسپانیایی اعلام کرده امروز جلسه‎ای در رئال مادرید برای تعیین وضعیت سرمربی این تیم و بررسی گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی لوپتگی برگزار خواهد شد.

به گزارش مهر، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده خولن لوپتگی در تیم فوتبال رئال مادرید از مدت‌ها قبل آغاز شده است. این سرمربی شروع بدی در تیمش داشته و نتوانسته نتایج مطلوبی در لالیگا و لیگ قهرمانان کسب کند. در آخرین دیدار هم رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر مغلوب آلاوس شد.

اما شبکه رادیویی اونداسرو اخباری جنجالی منتشر کرد که در هیچ رسانه دیگری به آن اشاره نشده بود و در حالی که همه از نزدیک شدن این مربی به اخراج نوشته بودند این شبکه اعلام کرد روز دوشنبه جلسه‌ای در باشگاه مادرید برگزار خواهد شد تا در آن درباره آینده این مربی تصمیم‌گیری شود.

قرار است در این جلسه فرصتی که به لوپتگی داده می‌شود مشخص شود و همچنین گزینه‌های داخلی و خارجی برای جایگزین کردن او هم بررسی شوند.

جالب اما اینجاست که بارسلونا هم نتایجی مشابه رئال مادرید در این فصل کسب کرده و در آخرین بازی مقابل والنسیا به تساوی یک – یک رسید تا صدر جدول از دست برود. اما از آنجای که والورده فصل قبل عملکرد خوبی داشته و لوپتگی سرمربی کنار گذاشته شده تیم ملی اسپانیا بوده اذهان برای مقابله با این سرمربی آمادگی بیشتری دارند.