سردار اشتری: خط قرمز ناجا امنیت مردم است و با کسی معامله و شوخی نمی‌کنیم

گروه اجتماعی الف،   3970714048

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این مطلب که خط قرمز ناجا و نیروهای مسلح امنیت مردم است گفت:‌ درا ین مسئله با کسی شوخی و معامله نکرده و تا پای جان ایستاده‌ایم.

سردار اشتری: خط قرمز ناجا امنیت مردم است و با کسی معامله و شوخی نمی‌کنیم

به گزارش فارس، مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی امروز صبح در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در این مراسم اظهار داشت:‌خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح امنیت مردم است و ما در این مسئله با کسی معامله و شوخی نمی‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده‌ایم و در راه آرامش، آسایش و ایجاد امنیت جانفشانی خواهیم کرد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان پرداخت و گفت: در آن اجتماع ایشان فرمودند که ظرفیت جوان انقلاب ما آمادگی برای تمام ماموریت‌ها را دارد و تمام مشکلات را برخواهد داشت؛ بر این اساس ناجا نیز هیچ گونه بن‌بستی جلوی راه خود نمی‌بیند و با ظرفیت جوان متدین، انقلابی و با روحیه جهادی تمام مشکلات را پشت سر خواهد کرد.

سردار اشتری گفت: ما افتخار می‌کنیم که خدمتگذار مردم و وسرباز ولایت هستیم.

سردار اشتری یکی از وظایف ناجا را حفظ و ارتقای امنیت دانست و تصریح کرد: امنیت در حوزه‌های مختلف از مرزها گرفته تا شهرها و همچنین امنیت اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از جمله مواردی است که ناجا به آن ورود می‌کند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا پرداخت وگفت: ما پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم و در حوزه‌های مختلف حضور داریم.

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: امروز که دشمن جنگ اقتصادی خود را با مردم شروع کرده باید در این عرصه هم ایفای نقش کنیم و به حمدالله فرزندان مردم در نیروی انتظامی اقدامات خوبی انجام داده‌آند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد:‌در ماه‌های گذشته در عرصه‌های اقتصادی و بازار مشکلاتی داشتیم که همکاران ما با اشراف اطلاعاتی توانستند کسانی را که در نظم اقتصادی اخلال ایجاد می‌کنند شناسایی کرده و با همکاری قوه قضائیه دستگیر و تحویل دهند.

سردار اشتری گفت: کسانی که باعث بی‌نظمی در بازار شدند و در تعیین قیمت ارز و سکه نقش داشتند نیز شناسایی و با هماهنگی قوه قضائیه دستگیر و تحویل داده شدند؛ همچنین کسانی که مایحتاج مردم را احتکار شناسایی و تحویل دستگاه قضا شدند.

وی گفت:‌ نیروی انتظامی در تمام عرصه‌ها و در اقصی نقاط کشور و بنا به ضرورت ورود پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ این آمادگی را همکاران من در تمام حوزه‌ها دارند به خصوص در برخورد با مظاهر فساد و برخورد با کسانی که بی‌بند و باری را در جامعه رواج می‌دهند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه ناجا تا کنون اقدامات شایسته‌ای انجام داده است، تصریح کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی 26 دستگاه مسئول اجرای مصوبات عفاف و حجاب است؛ باید همه دستگاه‌ها پاسخگو باشند و به سهم خود عمل کنند تا ناجا در این صحنه تنها نباشد.

وی گفت: مطمئنا اگر همه دستگاه‌ها همکاری کنند این خواست خانواده‌ها، مردم عزیز و متدینین اجرایی می‌شود؛ البته اگر هیچ کدام همکاری نکنند نیز ناجا بر اساس وظیفه ذاتی و بر اساس باورهای دینی ماموریت خود را ادامه خواهد داد و متوقف نخواهد شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تشکر از همکاران خود در اقصی نقاط کشور به حوادث دی ماه 96 و حوادثی که در  چند ماهه اخیر به وقوع پیوست پرداخت و گفت: انصافا همکاران ما خوش درخشیدند و به وظیفه ذاتی، دینی و اسلامی خود خوب عمل کردند؛ این آمادگی را داریم با جدیت، اقتدار، هوشمندی و برنامه‌ریزی همچنان در اختیار مردم بوده و برای امنیت‌شان جانفشانی کنیم.

سردار اشتری گفت:‌ امروز ناجا در اقصی نقاط کشور در مرزها و روستاها در جاده‌ها و شهرها حضور دارد و مردم این حس اعتماد به ناجا را به همین جهت دارند چرا که هر روز فرزندان خود را می‌بینند.

وی ادامه داد:‌ ما افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم شهیدپرور و ولایتمدار جمهوری اسلامی هستیم و این خدمتگزاری بالاترین مدال برای بنده و همکاران من است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به راهبردهای ناجا پرداخت و گفت: یکی از راهبردهای ناجا استفاده از فناوری‌های روز است؛ طی سال‌های گذشته توانسته‌ایم از این ظرفیت بهره ببریم که باید این روند را شتاب دهیم و امسال به لطف خدا، همت همکاران و همکاری مسئولان توانسته‌ایم بیشتر به این سمت رفته و با استفاده از تکنولوژی‌های روز با سرعت، دقت و نظم بیشتری ماموریت‌هایمان را اجرایی کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: رویکرد بعدی ما این است که قدرت پیشگیری را افزایش دهیم؛ پیشگیری در مسائل اجتماعی و اقداماتی که باید انجام دهیم تا جرم، اتفاق و تحرکی رخ ندهد و این  موضوع در اولویت‌های ناجاست.

وی تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی بر اقدامات انتظامی اولویت دارد؛ در این بین آگاه سازی مردم و ارتباط با مراکز دانشگاهی،‌نخبگان و صاحب‌نظران و همراه سازی آنها می‌تواند در پیشگیر از وقوع جرم موثر باشد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت:‌ اگر بتوانیم زمینه وبسترهای جرم را کاهش دهیم و اقداماتی انجام دهیم تا کمتر جرمی به وقوع بپیوندد از ایده‌آل‌های ماست؛ کثرت پرونده‌های انتظامی و افزایش برخوردهای قانونی با متخلفان در حوزه راهور، افتخار نیست؛ آن روزی گوارا و شیرین است که جرمی اتفاق نیفتد و تخلفی رخ ندهد.

سردار اشتری افزود:‌ آن روز دست یافتنی است اگرچه سخت است اما باید همه با هم به سمت قانونگرایی برویم و به اصول و ارزش‌های انقلاب و اجرای قانون تکیه کنیم.

وی به هفته ناجا با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم»‌ پرداخت و اظهار داشت: در این هفته است که می‌توانیم با مردم ارتباط بیشتری داشته باشیم و از نظرات و انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس مقتدر یعنی اینکه در مقابل قانون گریزان و کسانی که به حقوق مردم تعدی می‌کنند در هر لحظه و هر کجا که باشند بایستیم؛ با کسانی که بخواهند برخلاف قانون حقوق مردم را زیر پا بگذارند با اقتدار برخورد کنیم و امین مردم یعنی اینکه برای خدمتگزاری به مردم آماده باشیم تا مردم با دیدن پلیس احساس آرامش کنند و مخلان نظم و امنیت با دیدن پلیس هراسان شوند.

سردار اشتری به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ناجا باید اقتدار توام را رافت، عدالت و مهربانی داشته باشد، اشاره کرد و گفت: رضایتمندی مردم بالاترین سرمایه ناجاست که به حمداله در نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط سازمان‌های ذیربط خارج از ناجا حاکی از آن بوده است. که مردم افزایش رضایت و اعتماد به ناجا داشته‌اند.

وی گفت:‌ البته مردم عزیز به صورت مرتب از طریق سامانه‌های مختلف با مسئولان و فرماندهان در تماس هستند و مراتب تقدیر و انتقاد خود را مطرح می‌کنند؛ انشالله این روند رو به ارتقا باشد و در سایه این همدلی و هماهنگی خوبی که بین مردم و پلیس در سراسر کشور است، بتوانیم ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین