قلعه‌نویی: قول قهرمانی نمی‌دهم

گروه ورزشی الف،   3970712125

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نساجی تیم بسته‌ای است که چشم به ضد حملات دارد. ولی ما هم سپاهانیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان اصفهان عصر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌حذفی گفت: می‌دانیم یک بازی بسیار سختی داریم. نساجی را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم تیم بسته‌ای است که چشم به ضد حملات دارند. ولی ما هم سپاهانیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم. هفته به هفته بهتر می‌شویم و هواداران هم حمایت بیش‌تری خواهند داشت. امیدوارم با یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنیم. خوشحالم که تیم ما روند صعودی دارد و هفته به هفته بهتر می‌شود.

او درباره دعوت نشدن بازیکنان تیمش به تیم ملی افزود: هر مربی یک سلیقه‌ای دارد. من امیر قلعه‌نویی انتظار دارم بازیکنانم حداقل در اردوی تیم ملی باشند. بازیکنانم باانگیزه کار می‌کنند و امیدوارم بازیکنان سپاهان هم دیده شوند.

سرمربی سپاهان هم‌چنین اظهار کرد: همه تیم‌های لیگ برنامه دارند و هزینه می‌کنند. مستند می‌گویم که تیم ما از نظر بودجه‌ای تیم پنجم جدول است. چهار تیم دیگر شرایط مثل ما دارند اما بیش‌تر هزینه کرده‌اند. هر کسی که قول دهد، مربی نیست. منچستر را ببینید که به شرایط آرمانی نرسیده‌اند. بهترین بازیکنان و مربیان را هم دارند. ما چشم‌انداز خوبی داریم و بهتر خواهیم شد اما اگر خانه‌ای خراب شود، سال‌ها ساختنش زمان می‌برد. اگر مربی‌ای هست که قول می‌دهد سپاهان را قهرمان کند، همین فردا تیم را تحویلش می‌دهیم. بودجه برخی تیم‌ها دو- سه برابر تیم ماست و تماشاگر هم دارند. روزی که آمدم هیچ قولی ندادم. ما هفت تغییر داشتیم و تیم چهاردهم جدول را گرفته‌ایم. خدمت آقای تابش که مدیرعامل و پیشکسوت است، می‌گویم تیم را به مربی‌ای بدهد که قول قهرمانی داده است. ولی من هیچ قولی نداده‌ام و نمی‌دهم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: من مربی پروازی نیستم و بالاسر تیم‌مان هستم. اما هیچ قولی نداده‌ام. تیم منچستر که دغدغه زمین تمرین و سفر و دلار ندارد. اما این تیم با بهترین سرمربی دنیا نتوانسته موفق باشد. بازهم تاکید می‌کنم هر مربی‌ای قول داده تیم را می‌تواند قهرمان کند، بیاورند و من همین فردا تیم را تقدیمش می‌کنم.

او هم‌چنین درباره اظهارات ضیا عربشاهی مبنی بر این که تاج با جابه‌جایی زمان بازی‌ها به دنبال قخرمانی سپاهان است، توضیح داد: آقای ضیا عربشاهی با مطالعه حرف بزند بهتر است. ما با تیم باشگاهی تایلند بازی داشتیم و از آقای تاج که رییس سامان لیگ بود، درخواست کردیم زمان بازی با ذوب آهن را تغییر دهد. در این هفت هفته‌ای که بازی انجام شده، تیم‌های اصفهانی بیش‌ترین آسیب تاریخ لیگ را دیده‌اند. برخی می‌خواهند فقط حرفی را بزنند. نمی‌خواستم جواب بدهم اما باید برای روشن شدن ذهن مردم توضیح دهم. حرف بدون مطالعه خوب نیست. تنها سالی که واقعا سازمان لیگ نهایت همکاری را کرد، امسال بود. امروز فتاحی گفته اگر آقای برانکو بخواهد، بازی را برمی‌داریم. آقایان زنگ زدند و گفتند برای همکاری با استقلال، یک روز زودتر بازی کنید. درحالی که از یک ماه پیش همه چیز را رزرو کرده‌ بودیم.

قلعه‌نویی درمورد غایبان تیمش نیز گفت: فقط سیاوش یزدانی را نداریم و بقیه بازیکنان می‌توانند بازی کنند.

سرمربی سپاهان در پایان در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کند نساجی فردا چه تاکتیکی را در پیش بگیرد؟ گفت: هر مربی براساس بضاعتش یک سبکی را در پیش می‌گیرد. ما باید برای بازی با هر تیمی، آمادگی داشته باشیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  23. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  24. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  25. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

آخرین عناوین