آذری جهرمی: حقوقی نجومی نگیریم، حرف فضایی نزنیم ، تلاش نجومی کنیم

گروه سیاسی الف،   3970712119

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما در هفته نجوم یاد بگیریم حرف نجومی و فضایی نزنیم، حقوق نجومی نگیریم بلکه در خدمت مردم و ایجاد آرامش آنها تلاش نجومی کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش نجوم و گردشگری فضا پایه نیاسر با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور سخنی با همکارانم در قوه قضائیه، مجریه و مجلس دارم گفت: مسوولان باید قدردان مردمی باشیم که در مقابل فشارها و مشکلات شرایط بد اقتصادی پایداری و صبوری می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خواسته عموم مردم برگشت فضای آرام اقتصادی و آرامش است گفت: ما مسوولان با همدلی و همکاری باید شرایط آرامش و رفاه مردم را هر چه بیشتر فراهم کنیم.

به گفته وی، همدلی شاخصه مهم و موثر و سازنده ای است که مردم با همین شاخص توانستند التهابات بازار ارز و افزایش قیمت آنرا بشکنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر اینکه همدلی مسوولان رفاه مردم را فراهم می کند گفت: ما می توانیم با همدلی و همراهی از پیچ های خطرناک عبور کنیم و آرامش را برگردانیم‌.

دکتر آذری جهرمی، در خصوص آغاز هفته جهانی فضا و برگزاری این همایش گفت: ترویج علم نجوم کاری است که سازمان ما باید پیگیری کند.

وی تصریح کرد: سازمان فضایی این وزارتخانه در این راستا طراحی و مطالعات راه اندازی پارک گردشگری نجوم در نیاسر کاشان را با توجه به شاخص ها و استانداردهای جهانی در دستورکار قرار داده است.

به گفته وی، این طرح راه‌اندازی‌‌ پارک های گردشگری نجومامروز در نیاسر با هدف آشنایی مردم با فرهنگ نجوم آغاز می شود.