نتایج یک نظرسنجی درباره قیمت دلار

گروه اقتصادی الف،   3970712008 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
خراسان نوشت: کانال تلگرامی آخرین خبر در یک نظرسنجی، پیش بینی مخاطبان از نرخ دلار را جویا شده است. براساس نتایج این نظرسنجی تا ساعت 20:40 دیشب، از مجموع بیش از 47 هزار شرکت کننده در نظرسنجی، 65 درصد پیش بینی کرده اند که نرخ دلار به کمتر از 6 هزار تومان سقوط می‌کند.
 
جزئیات نتیجه نظرسنجی به شرح زیر است:
 
پیش‌بینی شما از آینده بازار دلار چیست؟
 
کمتر از ۶هزار تومان: ۶۵ درصد
 
بیش از ۱۲هزار تومان: ۱۶ درصد
 
بین ۶تا ۸هزار تومان: ۱۰درصد
 
بین ۸ تا ۱۰هزار تومان: ۶درصد
 
بین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان: ۴درصد
 

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۷۸۶۵۸۰۱:۲۴:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
بالای 20 هزار تومن تا عید
تبریزی۵۷۸۹۲۱۱۰:۳۱:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
دوستم می گفت تا عید یا دلار می رسه به هشتاد هزار تومن یا می رسه به دو هزار تومان. اگه خوب فکر کنی متوجه می شی منظورش چیه آقای دلال. البته اگه طبق گفته شما دلار بالا بره باز همون اتفاق می افته و دلار به دو هزار و کمتر می رسه. در واقع آخر این داستان فقط یک راه وجود داره.
ناشناس۵۷۹۸۱۹۲۱:۱۵:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
........من مخالف افزایش شدید یا کاهش شدید نرخ ارز هستم و متاسفانه پوپولیسم یعنی همین نظرسنجی .. در ایران 90 درصد حسابهای بانکی سپرده 22 درصد هستند که بانکها با ایجاد صندوق یکم و دور زدن قانون از سال 1391 تا الان مشغول پرداخت سالانه بطور میانگین 25 درصد بهره به سپرده ها هستند که در 6 سال 150 درصد می شود حالا به این 150 درصد افزایش نقدینگی بدون تولید 120 درصد تورم 6 سال( اگر سالانه 20 درصد تورم در نظر بگیریم) اضافه کنید انوقت خواهید فهمید که نرخ 15000 تومان ارز ماحصل برایند مولفه های اقتصاد داخلی است نه تحریم متاسفانه مشکل کشور ما تحریم نیست که برای ان برجام یا اف ای تی اف امضا کنیم مشکل بنیادی اقتصاد ما بانک و سود بانکی است تا بانکها سود می دهند تورم هست و دوره های 8 ساله جهش 3 برابری نرخ ارز. بجای پاک کردن صورت مسله مشکل بانکداری را حل کنیم وگرنه فشردن فنر ارز یک ازمون و خطا تکرار شده است تا دیرتر نشده جلو فعالیت مخرب بانکها سد بشود.
ناشناس۵۷۸۹۳۸۱۰:۴۳:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۱۲
معلومه زیاد دلار خریدی داری سکته میکنی...
ناشناس۵۷۹۵۸۰۱۷:۴۲:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۱۲
همه موافق کاهش قیمت ها هستن ولی کاهش قیمت دلار و افزایش ارزش پول ملی باید دلیل اقتصادی داشته باشه .. با هیاهو و نرخ اجباری و جنگ رسانه ای نه تنها چیزی درست نمیشه بلکه باعث ایجاد بی اعتمادی و هرج و مرج اقتصادی میشه توی این بالا و پایین شدن قیمتها تنها چیزی که به ذهن میرسه اینه که اگر دولت توانایی کاهش یکروزه قیمت دلار رو داره چرا در این چند ماهه هیچ اقدامی برای تثبیت بازار و حفظ ارزش پول ملی نکرده ؟ چرا اجازه داده دلار به نوزده هزار تومن برسه و مردم به سختی بیفتن ارزش پول ازبین بره .. الان برنامه دولت برای کاهش قیمت اجناسی که به بهانه افزایش نرخ دلار گرون شدن چیه ؟؟ آیا فقط هیاهو راه انداختن که دلار رو ۱۰ هزار تومن میخریم ؟ یا قراره به همین قیمت هم به مردم فروخته بشه ..؟ چطوره که فقط دلار ارزون میشه آیا قراره یورو و پوند و درهم و یوان همون قیمت قبل باشه ؟ این کاملا بی معنیه .... دولت باید پاسخ گو باشه تا باعث دلسردی مردم نشه...
ناشناس۵۷۹۸۴۹۲۲:۰۰:۱۸ ۱۳۹۷/۷/۱۲
نه بابا مسولین عزیز رو خوب میشناسیم
ناشناس۵۷۸۹۸۲۱۱:۱۳:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
خیلی زودتر از عید
ناشناس۵۷۹۱۴۲۱۲:۲۸:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۱۲
به همین خیال باش، تا دیر نشده هر چه سریعتر هر چی دلار خریدی رو برو بفروش تا بد ضرر نکردی. در بدترین حالت بین ده تا یازده تومنه.
ناشناس۵۷۹۲۳۵۱۳:۲۹:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۱۲
یکی چیزی در اقتصاد داریم به نام کشش قیمت یعنی قیمت تا جایی بالا میرده که خریدار داشته باشه. مثلا همین پراید اگر بشه 200 میلیون چند نفر میخرن شاید تا 40 میلیون خریدار داشته باشه ولی وقتی بره بالاتر کسی نمیخره (به 44 میلیون رسید برید بررسی کنید چند نفر خریدن به جرات میگم صفر) برای همین دلار شاید تا 17 و 20 هزار تومان بره بالا ولی اگر رفت بالای 20 هزار چند نفر حاضرن بخرند شاید کمتر از 5 درصد انهم در حد 100 دلاری و تا 1000 دلار نه بیشتر ولی وقتی قیمت 12 و کمتر باشه چند نفر میخرن / پس قیمت تا جایی بالا میره که کشش داشته باشد هیچ کسی سکه بالا 5 و 6 میلیون و دلار بالای 20 هزار تومان نمیخره چون توان نداره
ناشناس۵۷۹۳۰۱۱۴:۰۲:۴۹ ۱۳۹۷/۷/۱۲
کسانی که بر طبل گرانی دلار می کوبند خائن به وطن هستند
ناشناس۵۷۹۳۰۷۱۴:۰۳:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
خریدن دلار بالای 10 هزار تومان حماقت محضه. وقتی یک خبر سیاسی و یا یک شایعه اینقدر روی آن تاثیر گذار است.
پیمان۵۷۹۳۳۳۱۴:۲۲:۵۳ ۱۳۹۷/۷/۱۲
آخه یکی نیست به این بگه اگه دلار بشه 20 هزار تومان 1 کیلو گوجه هم میشه 40 هزار تومان چون تو خارج از ایران هر کیلو گوجه رو 2 دلار میخرن دیگه کشاورز نمیاد گوجه به شما بده کیلوی 2 هزار تومان! پسته میشه کیلویی 300 هزار تومان.
ناشناس۵۷۹۵۴۰۱۷:۰۶:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
دلار به ۳۰۰۰ تومان میرسه
موسوی۵۷۸۷۲۹۰۷:۰۰:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
واقعا این نظرسنجی نشان داد عمده هموطن های عزیزم، کاملا در مسیر فکری اشتباه هستند... دوستان عزیز به دو سوال من جواب بدهید : چگونه با حجم عظیم نقدینگی و بدهی شبکه بانکی و کاهش رتبه اعتباری ریال در جهان به علت عملکرد افتضاح دیپلماسی و اقتصادی و سرکوب دستوری 5 ساله ارزش ریال، میتوان پیش بینی کرد که قیمت باید زیر 6 هزار تومان باشد؟؟ حال در فرضیات اسم تحریم هم اضافه کنید
تبریزی۵۷۸۹۲۴۱۰:۳۴:۱۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
شما هم به این سوال من جواب بده: با حقوق دو میلیونی (و برای بعضی زیر دو میلیونی) و این قیمت ها اصلا امکان ادامه زندگی وجود داره؟ شما فکر می کنی دلار بالای چهار هزار تومن رو مردم تا کی تحمل می کنن؟ چند هفته؟ چند ماه؟ چند سال؟ همه چیز به تصمیم مردم بستگی داره نه پیش بینی های اقتصادی امثال شما.
ناشناس۵۷۹۷۸۶۲۰:۴۲:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۱۲
اگر به مردم باشه که ترجیح میدن دلار یک تومن باشه! اما برای این کار نیاز به تریلیونها دلار ارز و تزریق اون به بازار داریم. این پول قراره از کجا بیاد؟
ناشناس۵۷۸۹۳۹۱۰:۴۴:۱۶ ۱۳۹۷/۷/۱۲
شما دلال ها دارید آخرین فشارهاتونم میارید
ناشناس۵۷۸۹۷۰۱۱:۰۴:۴۸ ۱۳۹۷/۷/۱۲
این دیگه مشکل ما مردم نیست مشکل شما است بهانه نیارید
ناشناس۵۷۹۱۷۱۱۲:۴۵:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
چون که سوریه و عراق در حالی که داشتن سقوط می کردند بازم ارزش پولشون پایین نیامد دلال عزیز
ناشناس۵۷۹۳۱۰۱۴:۰۴:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
هموطن عزیزم شما جواب بده وقتی با مقایسه تورم ایران و امریکا افزایش قیمت دلار با همین وضعیت اقتصادی باید حول و حوش 8 تا 9 هزار تومن باشه دلاری 20 هزاری و 30 هزاری از کجا میاد؟
مهندس۵۷۹۷۷۳۲۰:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۷/۱۲
در واقع بیان ارزوی افراد است والا این همه تبلیغات تنها برای حدود هزار تومان کاهش واقعی قیمت است یعنی بازگشت به قیمت دو هفته پیش...کمتر از 15-16 هزار نمی فروشند....حالا بانک بخره هزار تومن....
تبریزی۵۷۸۸۲۷۰۹:۱۰:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۱۲
تا زمانی که یک دولت ...سر کاره نرخ دلار هیچ وقت زیر 12 هزار نمیاد. این خود دولته که اجازه پایین اومدن نرخ دلار رو نمی ده. کاهش نرخ دلار تو بازار آزاد هم هیچ تاثیری روی قیمت های نجومی کالاها نداره. قیمت رسمی دلار سه چهار برابر شده و متناسب باهاش قیمت اجناس هم سه چهار برابر شده و تا وقتی نرخ رسمی دلار به 3500 قبلی برنگرده قیمت ها هیچ تغییری نمی کنن. همونطور که روحانی اعتراف کرد با یه دستورش نرخ دلار می تونه به 3500 هم برگرده چون خودشون در عرض چند ماه نرخ رو سه چهار برابر کردن. این دولت باید محاکمه و رئیس جمهور و تیم اقتصادی ...ش به ...... محکوم بشن و تمام اموال و دارایی های ...... هدف برخی ها ایجاد نارضایتی بین مردم و انقلابه. والسلام.
ناشناس۵۷۸۸۵۱۰۹:۳۱:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
مردم خوش خیال ، مقامات کلی برنامه ریزی کردن و عمل کردن تا دلار را گران کنند بعد بیایند ارزانش کنند !
ناشناس۵۷۸۸۵۷۰۹:۳۳:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
مجید اینها روی هم صد و یک درصد شد لابد یک درصد هم همون دستهای پنهان هستند که همه جا نفوذ دارند
ناشناس۵۷۸۸۶۱۰۹:۳۵:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
ارزش واقعی ارز کمتر 1500 تومان است. متاسفانه از زمانی که نرخ مرجع و رسمی از 1226 تومان تغییر کرد این افزایشها هم صورت گرفت. در کجای دنیا ارز به این شدت تغییرات دارد؟ چه کسانی نرخ ارز را تعیین می کنند؟ چه کسانی از افزایش نرخ ارز سود می برند؟
ناشناس۵۷۸۸۸۲۱۰:۰۳:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۱۲
خوف ان دارم که دولت نمیگذارد دلار پائین بیاید
ناشناس۵۷۹۸۷۴۲۲:۲۱:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۱۲
مترس
علی۵۷۸۸۸۳۱۰:۰۴:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
آرزوهاشون برای قیمت دلار رو نظر دادند
ناشناس۵۷۸۸۹۱۱۰:۰۶:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
این نظر سنجی نیست بله آما آرزوی یه عده از آینده دلار هست خود دولت بزرگنترن دلال و مخالف قیمت پایین هست
رضا۵۷۸۹۱۳۱۰:۲۵:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
برادر پیش بینی نرخ ارز پیش بینی بازی فوتبال نیست که بگی توپ گرده و هر کجایی میشه بره اولا نظر سنجی باید از اهل فن ، فعالین اقتصادی،تجار و اقتصاد دانان صورت بگیرد و نه مردم کوچه و خیابان که بر اساس رویاهایشان نظر دهند،ثانیا باید منطبق با ادله منطقی و علمی باشد.وقتی دولت خودش دلار را در سا مانه نیما 9000 تومان می فروشد و دست یابی به دلاری با همین نرخ هم حکم کیمیا را دارد و باید 16 مرحله را طی کنی و بعد هم ممکن است به شما ندهند،نرخ زیز 6000 تومان کجای کار است؟اگر بانک مرکزی واقعا ارز تزریق کند و با گران کردن خوراک پتروشیمی ها و فولادی ها ایشان را وادار به عرضه ارز خود در بازار نیما کنند،ممکن است دلار آزاد در حوالی 10 هزار تومان آرام گیردوگرنه این نرخ هم غیر قابل دست یابی است.
علي۵۷۸۹۲۵۱۰:۳۴:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۱۲
تلگرام که فیلتره و کسی ازش استفاده نمیکنه پس رباتها این آمار را داده اند و قابل استناد نیست
ناشناس۵۷۸۹۵۲۱۰:۵۱:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۱۲
انشاا... در چند ماه آینده مشخص میشه که 6 هزار میشه یا 30 هزار، چه اتفاقی افتاد که دلار شده زیر 10 هزار؟
ناشناس۵۷۹۰۱۲۱۱:۳۳:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
چه اتفاقی افتاده بود که افزایش یافت؟؟؟
ناشناس۵۷۹۰۵۴۱۱:۴۹:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
چه اتفاقی افتاد که الکی شد 19 هزار؟؟؟؟ به همون دلیل شده زیر 10 هزار:)
ناشناس۵۷۸۹۶۹۱۱:۰۳:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۱۲
ارزش دلار زیر 3 تومنه
ناشناس۵۷۸۹۸۵۱۱:۱۷:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
معلوم است که بیش از ۶۵درصد مردم توان خرید دلار را ندارند و ارزویشان تبدیل به نظرشان میشود اساس نظر سنجی غلط است پارامترهای مختلفی نرخ ارز را تعیین میکند مانند : ۱- حجم نقدینگی ۲- میزان تولید محصولات ۳- میزان موجودی کالای وارداتی ۴- شرایط سیاسی کشور الف - صلح ب - جنگ ج - نه جنگ و نه صلح ۵- حالت انتظاری جامعه از اوضاع کشور ۶- میزان اعتماد عمومی نسبت به دولت و بانکها ۷- وضعیت رقابت گروه ها در کشور ۸- وجود وحدت و اتحاد یا عدم وجود وحدت و اتحاد ۹- میزان نرخ سود بانکها ۱۰- میزان اشتغال و کار و بیکاری ۱۱-ذخایر ارزی کشور ۱۲- میزان صادرات ارز آور کشور ۱۳- میزان واردات کالا و مقدار احتیاج کشور به ارز ۱۴- پیش بینی ملی و عمومی نسبت به اینده کشور ۱۵- احساس صداقت و یا عدم صداقت مدیریت کشور در نزد و فکر مردم . و پارامترهای دیگر میتواند موجب تقاضا برای ارز و بر اساس عرضه و تقاضا پیش بینی برای نرخ ارز داشت . با هیاهو ارز گران میشود اما با هیاهو ارز خیلی ارزان نخواهد شد ، زیرا خود این هیاهو موجب بدبینی عمومی نسبت به اینده باشد ، فقط عرضه ارز مداوم و متداول و احساس اینکه هر موقع برای کسب و مسافرت و تجارت به هرمیزان ارز موجود است میتواند نرخ را پایین بیاورد.
ناشناس۵۷۸۹۸۹۱۱:۱۹:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۱۲
ای کاش فقط با پیش بینی همه مشکلات حل میشد
ناشناس۵۷۸۹۹۲۱۱:۲۰:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
اصلا" قیمت واقعی دلار یک ریال است .وقتی قیمت جنسی پایین نیامده و نمی اید چه فایده دارد این بحث شما
مهدی۵۷۹۰۰۲۱۱:۲۹:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۱۲
تا زمانی که دولت نقدینگی را 25 درصد کم نکند دلار هیچ که گرون میشود . از سال اینده فراوردهای نفتی نیز شدیدا افزایش پیدا خواهد کرد. تاوان اختلاسهای یک عده از خدا بیخبر را مردم بدبخت باید بدهد
ناشناس۵۷۹۰۰۳۱۱:۲۹:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
این نظر سنجی به درد لا جرز هم نمیخوره چون کاملا گزینشی است
ناشناس۵۷۹۰۱۴۱۱:۳۳:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
بیشتر ارزوشن را اعلام کردند . نه نظرشون را
ناشناس۵۷۹۰۲۳۱۱:۳۸:۱۱ ۱۳۹۷/۷/۱۲
جالب اینکه همه از سقوط قیمت حرف می زنند اما در عمل هیچ کاهشی اتفاق نیافتاده و فقط معاملات متوقف شده است ، به محض اینکه از این ماجرا عبور کنیم ، دوباره قیمت ها به حالت قبل بر می گردد
جمشید۵۷۹۰۲۶۱۱:۳۹:۰۹ ۱۳۹۷/۷/۱۲
کسی میتونه جواب این سوال رو مشخص کنه که اگر دلار به رقم های 30 50 و یا ....هزار تومن برسه بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد . چرا دولت یا بخش خصوصی دلارش رو باید 14 یا 15 تومن عرضه کنه در صورتی که بدونه 2 ماه دیگه قیمتش 40 یا 50 تومنه ؟؟؟؟؟ تابعی که مقدار متغیرش یعنی قیمت دلار به سمت بی نهایت میره نتیجه نهایی ش چیه؟؟؟؟
ققنوس۵۷۹۰۴۷۱۱:۴۷:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۱۲
بهترین نتیجه گیری را میتوان با بررسی و صحبت با افراد به صورت حضوری گرفت از بیکار و بی سواد گرفته تا خود دلالان بازار و کاسب . سخت هم نیست چون ماشالله همه صاحب نظر در این ضمینه هستند و بد هم نیست چون هم یه سلام و احوالپرسی میشه و هم یه کسب اطلاع از شرایط موجود فقط اخرش با هم دعوا نکنین به دیگران ناسزا نگین چون اکثرا اینجوری تموم میشه
ناشناس۵۷۹۰۶۱۱۱:۵۲:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
نظر سنجی کشکی
ناشناس۵۷۹۰۷۶۱۱:۵۷:۳۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
دلار زیر ده تومن هر کی داره خریدارم
پیمان۵۷۹۳۴۰۱۴:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
سرمایه ات رو به دلار تبدیل میکنی فقط یادت باشه تا همین آمارات بخواهی بری یه آب معدنی فقط 5 دلار قیمت داره یعنی باید دلار 10000 تومانی باید 50 هزار تومان فقط پول آب معدنی بدی. پس حواست باشه دلار اونقدر هم که فکر میکنی تو دنیا ارزش نداره ها! یه آب معدنی 5 دلاره. پس با این فرمول خودت حساب کن قیمت واقعی دلار باید چقدر باشه.
رضا۵۷۹۷۳۶۲۰:۰۳:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۱۲
من دلار ۱۲ هر کی داره خریدارم
ناشناس۵۷۹۹۱۵۲۲:۴۸:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۱۲
من دارم و میفروشم اما نه به دلال .
ناشناس۵۷۹۹۶۵۲۳:۲۷:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
هه هه بده که بعد 20تومن بخره
vahid۵۷۹۲۲۴۱۳:۲۴:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۱۲
اگر قرار بود دلار با حرف و حدیث بالا و پایین بشه. پس کلا علم اقتصاد باید از روی کره زمین حذف شود. این افزایش و این کاهش هیچکدام جنبه علمی نداره. به ویژه کاهش دستوری که هیچ تاثیری روی اجناسی که گران شده اند ندارد. ما از خدامون هست اجناس ارزان شود ولی مگر ملت دلار میخورن که اونو ارزون کردین. اگر راست میگید گوشت و مرغ و برنج و حبوبات و ارزاق عمومی را ارزان کنید تا همه بتونن ازشون بهره مند بشن. ملت مثل همیشه سرکار هستن. و ایضا خوش خیال
ریال دوست۵۷۹۲۲۸۱۳:۲۶:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
دلار برای من هیچ ارزشی ندارد حتی یک ریال.
راویش۵۷۹۲۴۷۱۳:۳۳:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۱۲
اینگونه نیست که همیشه اکثریت درست بگن ، در این سالها خیلی دیده ایم
تست۵۷۹۲۶۵۱۳:۴۳:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۱۲
این یک تست است
ره آورد۵۷۹۳۰۹۱۴:۰۳:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۱۲
وقتی سکه به یک میلیون تومان رسید دلارهم پایین می آیدنه طلاپایین آمده نه لوازم خانگی نه خوراکی نه مسکن نه بلیط هواپیما وقطار واتوبوس. درست می گویم چرامنتشرنمی کنی الف روراست بودن بامردم کلیدحل مشکلات است.منتشرهم نکنیدازحقیقت کاسته نمی شود پس نظرسنجی بی فایده است .
ناشناس۵۷۹۵۶۰۱۷:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
همین امروز دلال میدون فردوسی 13900 میخرید
ناشناس۵۷۹۵۸۴۱۷:۴۵:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۱۲
عجب
محمد۵۷۹۵۹۱۱۷:۵۶:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۱۲
ان شاا... که پایین میاد.ولی این بستگی به سیاست دولت داره .هم سیاست اقتصادی و هم سیاست خارجی. تا زمانی که سیاست خارجی خود رو فدای منافع ملی کنیم وضع از این بدتر هم خواهد شد
نجیب۵۷۹۵۹۲۱۷:۵۷:۴۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
عزیز من وقتی بانک های دولتی دارند دلارها رو ده تومن می خرند یعنی قیمت زیر ده تومن نمیاد
ناشناس۵۷۹۶۱۷۱۸:۳۲:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۱۲
اگر دولت به درستی مدیریت کنه و نقدینگی را سمت تولید ببره و بانک ها را کنترل کنه و پیمان پولی دوجانبه برقرار کنه و از واردات بی رویه اجناس بدرد نخور جلوگیری کنه قیمت 3 هزار تومان هم دست یافتنی است در واقع قیمت دلار مساوی است با مدیریت صحیح و کفایت و وطن پرستی و زرنگی مدیران کشور . در کشورهای زیادی نقدینگی هر سال زیاد می شود ولی با اینحال تورم ندارند برای اینکه نقدینگی را کنترل و به سمت تولید می فرستند ولی در ایران نقدینگی مهار نمی شود . بیشتر مشکلات ایران به خاطر بانک هاست بانک ها باعث بالارفتن قیمت دلار می شوند
ناشناس۵۷۹۶۷۳۱۹:۱۵:۰۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
ازین نظرات مشخصه درصد بالایی ازینا که اینجا نظر گزاشتن دلار دارن و علاقه به بالا رفتن اون دارن ولی نمی دونن چه بدبختی داره سرشون میاد و چه بلایی دارن سر یه عده که وضع مالی خوبی ندارن میارن.همچنان خوش باشید ولی بدونید مرگ در شونه چپ ما شونه به شونه با ما حرکت می کنه
بینام۵۷۹۷۶۱۲۰:۲۴:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۱۲
اقا وقتی خود دولت موافقه و داره حمایت میکنه بالا رفتن دلار رو ، رو چه حسابی میگید پایین میاد؟
ناشناس۵۷۹۷۸۷۲۰:۴۳:۳۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
قیمت واقعی دلار رو نرخ تورم مشخص میکنه. با توجه به نرخ تورم ارزش دلار الان باید بین 8 تا 10 هزار تومن باشه. البته با افزایش نرخ تورم این قیمت به تدریج بیشتر میشه.
ناشناس۵۷۹۸۳۹۲۱:۴۲:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۱۲
از دلار 7 تا تک تومانی به کجا رسیده ایم!
پیمان۵۷۹۸۵۸۲۲:۰۷:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۱۲
دولت باید در یک حرکت انقلابی تمامی دلارها در دست مردم رو باطل اعلام کنه و حق خرید و فروش گرفته باشه و هرکی دلار لازم داشت با تحقیقات و یه سامانه پیشرفته بهش دلار بدن.
چهارمحالی۵۷۹۹۳۶۲۳:۰۰:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۱۲
دلار بین ده تومن تا یازده تومن.......
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین