ابوترابی در گفتگو با الف مطرح کرد؛ تلاش برخی برای رهانیدن وزیر صنعت از استیضاح

گروه سیاسی الف،   3970711081 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به کاهش قیمت دلار در روز گذشته، گفت: برخی از حامیان شریعتمداری وزیر صنعت با استفاده از این موضوع در پی ایجاد محبوبیت برای شریعتمداری در مجلس هستند تا استیضاح وی منتفی شود.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به موضوع استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس گفت: قرار بود وزیر استعفاء دهد تا موضوع استیضاح وی در مجلس منتفی شود اما چون تا روز یکشنبه این استعفاء اعلام نشد، نمایندگان در حال پیگیری مطرح شدن استیضاح در صحن مجلس هستند.

وی افزود: در پی کاهش شدید قیمت دلار در بازار، دیروز سه شنبه برخی از نمایندگان حامی وزیر صنعت، در حاشیه جلسه مجلس تلاش می کردند که این کاهش قیمت را به نوعی به شریعتمداری نسبت دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سوال که کاهش قیمت دلار چه ارتباطی به وزیر صنعت، معدن و تجارت دارد، گفت: بهرحال برخی نمایندگان هر چیزی را به موارد دلخواه خود ربط می دهند و یک ارتباطی برقرار می کنند.

ابوترابی گفت: آقایان تلاش می کردند تا از این منظر برای وزیر صنعت، معدن و تجارت یک محبوبیت ایجاد کرده و به نوعی موضوع استیضاح وزیر را تحت شعاع قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا خبرهایی می رسد که وزیر و معاونین وی در حال مذاکره با نمایندگان مجلس هستند و برای رفع مشکلات حوزه های انتخابیه نمایندگان وعده هایی می دهند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: این تلاش ها برای رای منفی نمایندگان به استیضاح وزیر صنعت و ابقای وزیر است.

ابوترابی با اشاره به امضای خود برای استیضاح این وزیر اضافه کرد: به نظر اینجانب، شریعتمداری کارنامه موفقی نداشته و باید جای خود را به فرد توانمند و کاردان بدهد.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس با  جدیت در پی استیضاح وزیر صنعت هستند.