انهدام شبکه سارقان مسلح در ایرانشهر

گروه حوادث الف،   3970709089

‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام اعضای شبکه بزرگ سارقان مسلح که طعمه‌های خود را از طریق سایت دیوار انتخاب می کردند، خبر داد.

‌به گزارش پایگاه خبری پلیس استان سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری افزود: با دریافت چند مرجوعه قضائی از شهروندان مبنی بر زورگیری اموالشان توسط سارقان مسلح در شهرستان ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت‌.

وی بیان کرد: در یکی از این پرونده ها مردی جوان که اهل و ساکن استان خوزستان است در توضیح ماجرای سرقت اظهار داشت، مدتی پیش از طریق سایت واسطه گر اینترنتی قرار بود تعدادی دام زنده بخرم و تمام پس اندازم را برای سرمایه گذاری در زمینه پرورش دام جمع کرده بودم، بعد از مدتی از طریق سایت دیوار آگاهی وسوسه انگیزی را مبنی بر فروش چند راس گاو به قیمت بسیار پایین تر از نرخ روز دیدم و بعد از صحبت تلفنی با فرد فروشنده مقرر شد برای خرید به شهرستان ایرانشهر مراجعه کنم‌.

سردار قنبری گفت: با مراجعه به سرقرار؛ 2 مرد جوان سوار خودرو من شدند و برای مشاهده دام های به یکی از مسیرهای فرعی حاشیه شهر ایرانشهر در حرکت بودیم که در بین راه چند نفر دیگر نیز به آنها ملحق شده و با ضرب و شتم و تهدید سلاح گرم دست و پایش را بسته و تلفن همراه، وجوه نقد و کارت های عابربانکش را به مبلغ 820 میلیون ریال سرقت و متواری شدند‌.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر تلاش های خود را برای دستگیر متهمان آغاز کردند که همزمان گزارش های مشابه دیگر با همین شگرد به پلیس آگاهی ایرانشهر گزارش شد‌.

سردار قنبری عنوان کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی 2 تن از متهمان را با استفاده از شیوه های نوین پلیسی شناسایی و در عملیات منسجم و ضربتی در یکی از مناطق حاشیه شهر ایرانشهر دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید آنها یک قبضه کلت کمری به همراه پنج تیر جنگی کشف کردند‌.

متهمان جوان که در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در چندین مرحله بازجویی های علمی پلیس به سرقت های سریالی یک شبکه بزرگ سرقت که طعمه های خود را از طریق سایت دیوار از سراسر کشور به ایرانشهر می کشاندند، اعتراف کردند‌.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده 8 عضو دیگر این شبکه بزرگ سرقت که سه تن از آنها زن بود را طی چند عملیات مجزا دستگیر کردند‌.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 13 فقره سرقت مسلحانه از مالباختگانی از استان های یزد، کرمان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان با ترفند فروش دام زنده به قیمت پایین با تبلیغات در سایت های واسطه گر اینترنتی اعتراف کردند‌.

تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد در حالی که احتمال می رود سرقت های ارتکابی توسط اعضای این شبکه سرقت بیشتر از این تعداد باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین