وزیر بهداشت:فرقانیسم هنوز زنده است/ صحبت‌های من در نیشابور را تقطیع کرده اند+توضیحات وزارت بهداشت

گروه سیاسی الف،   3970708133 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر بهداشت در جمع دانشجویان دانشجویان علوم پزشکی اهواز حضور یافت و با سخنانش در جمع دانشجویان به حاشیه های جدیدی دامن زد.

 وزیر بهداشت:فرقانیسم هنوز زنده است/ صحبت‌های من در نیشابور را تقطیع کرده اند+توضیحات وزارت بهداشت

خبرگزاری دانشجو نوشت: حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در نشست با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تالار شهدا گفت: در سال ۵۶-۵۵ قبل از زمان انقلاب وارد دانشگاه شدم. در آن زمان گروه‌های مخالف ما گروه‌هایی مثل فرقان بودند یک گروه به ظاهر اسلامی بود که قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را حفظ و تفسیر می‌کردند. همچنین گروه انجمن دانشجویان مسلمان را داشتیم. بالغ بر ۶۰ گروه چپ در دانشگاه حضور داشتند که شعار پرطمطراقی در خصوص مستضعفین می‌دادند و زیباترین آیات قرآن را به اسارت گرفته بودند.

او ادامه داد: در آن زمان که شما به دنیا نیامده بودید بیشترین تخریب را به شخصیت شهید بهشتی نیز، همین چپی‌ها داشتند؛ همین مسلمان‌های به ظاهر اسلامی. خانه اش کجاس؟ ماشین ش. چیست؟ در خانه اش فلان مدل قالی پهن است. 

هاشمی گفت: من قبلا هم گفتم که فرقانیسم هنوز زنده است و یکی از خطرات انقلاب همین فرقانیسم است. فرقانیسم هنوز وجود دارند و هیچ تفاوتی میان این‌ها و گروه رجوی و کاخ سفید نمی‌بینم. مشکل ما این جماعت بودند و ادامه پیدا کردند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه این افراد کسانی هستند که قبلا استفاده شان از امام و روحانیت ابزاری بود و حالا هم استفاده شان از مقام معظم رهبری ابزاری است تا جایی ایشان را قبول دارند که با آن‌ها همراه شود، گفت: رهبری دو ماه نشده است که فرمودند: ویروس بدبینی و یاس را در میان مردم گسترش ندهید. یکی از دوستان در جمع امروز می‌گفت که نگاه ما به مردم از بالا به پایین و اشرافیگری است. صحبت‌های من در نیشابور را تقطیع کرده اند؛ من در نیشابور گفتم اگر جمهوری اسلامی در سیاست داخلی و خارجی خود تجدید نظر نکند و به اخلاق برنگردد، قطعا رو به اضمحلال می‌رود. اصلا جمهوری اسلامی به همین دلیل متولد شده و با دروغ و تهمت و غیبت نمی‌تواند ادامه دهد.

قاضی زاده ادامه داد: گفتم اعضاب خودتان را خورد نکنید. به هر حال شما دموکراسی را قبول دارید یا ندارید؟ یک عده در انتخابات شرکت کردند، در شورای نگهبان تائید شدند و رای اوردند و رفتند در مجلس، مسئولیت‌های مختلف گرفتند و طبیعتا انتخاب‌های مختلف کردند. باید دوباره فرصت پیدا کنید در انتخاب بعدی، انتخابتان را اصلاح کنید. بعد همه نیابتی‌ها تیتر زدند که «همینی که هست، می‌خوای بخواه، نمی‌خوای نخواه» تا به ذهن جوان القا کنند که این‌ها اصلا مظهر اشرافیتند، نگاهشان از بالا به پائین است.

وی با اشاره به صحبت‌های علی میرزایی، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یکی دوستان جمله‌ای خواند از امام خمینی درباره دولت؛ دولت یعنی همه نظام؛ دولت فقط روحانی و احمدی نژاد و خاتمی و رفسنجانی نیستند. دولت یعنی رهبری و دولت اسلامی. آن‌هایی که این‌ها را می‌گویند می‌خواهند به شما ادرس اشتباه بدهند، ولی مردم این را می‌فهمند. مردم عملکرد من وزیر و نماینده مجلس را به حساب کل نظام می‌نویسند.

هاشمی ادامه داد: شما همه ارکان را از همین مسیر پیش می‌برید؛ یعنی نماینده‌ها از طریق شورای نگهبان رد و یا تائید صلاحیت می‌شوند. حکم ریاست جمهوری توسط رهبری تنفیذ می‌شود و این یعنی دولت شرعی، و بعد این دولت باید وزیر تعیین کند. معنی همه این‌ها این است که همه این‌ها از یک جا سرچشمه می‌گیرد. ظریف در جایی صحبت کرد و گفت: خودتان انتخاب کردید و آن را موقعی گفت که حالا داریم حاصلش را می‌بینیم. خب خودمان انتخاب کردیم؛ هر کس خربزه بخورد، پای لرزش هم می‌نشیند. اشکالی ندارد، فقط بدانید دارید چکار می‌کنید، آن موقع اشکال ندارد خودتان را از چهار طبقه پایین بیندازید، فقط بدانید چه می‌کنید. 

وزیر بهداشت ادامه داد: وقتی ما وارد دانشگاه شدیم، کسی جرات نداشت صحبت کند. ما در ۱۶ آذر می‌خواستیم کلاس را به هم بریزیم، نهایتا صدای هیس در می‌آوردیم یا پایمان را به زمین می‌کوبیدیم که آخر هم ما را از کلاس اخراج می‌کردند؛ اما شما آمدید اینجا و استاندار و رئیس دانشگاه را متهم کردید. من نمی‌دانستم این چندمین سفرم هست که شما گفتید ۱۸ مین سفر است. من سالهاست با سیاست خداحافظی کردم. از سال ۶۲ من مسئول کل مهندسی جنگ بودم و ۳۳ ماه من در جبهه بودم که پای راستم در جبهه مجروح شد

وی خطاب به انتقاد‌های نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی تصریح کرد: من جانباز هستم؛ اما پرونده جانبازی ندارم. فرزندانم بدون سهمیه پزشکی قبول شده اند و هیچ کدام از نزدیکانم بخاطر من بجایی نرسیده اند و حتی بعضا محروم هم شده‌اند و حاضرم زندگی ام را با هر مسئولی در جمهوری اسلامی مقایسه کنم. من به دلایلی از سال ۶۲ کار سیاسی نکردم و چشم پزشکی می‌کردم. با اصرار اقای روحانی و وساطت لاریجانی وارد وزارت شدم.

قاضی زاده هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: با این رفتار‌هایی که می‌کنید به کجا می‌خواهید برسید؟ کدام ریشه‌ها را دارید می‌زنید؟ یک ذره فکر کنید. هفته گذشته این بچه‌هایی که مثل فردا روزی اسلحه دست گرفتن و به اسم دین برای رفتن به بهشت، مزدور اسرائیل و عربستان شدند و به روی هم استانی‌های خود اسلحه گرفتند، خودشان را ذلیل کردند، چقدر شما در این مسئله سهم داشتید؟! چقدر کار کردید در این سالها، چقدر تهمت زدید و سیاه نمایی کردید؟ ما را تخریب کردید. این انصاف و اسلام است؟ 

وی اضافه کرد: امروز سوالی مطرح شد که در دو سایت ضد انقلاب هم مطرح شده؛ که این وزیر میلیادر اشرافی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفته جان مردم ارزش ندارد. موضوع این است که تعداد ۴۰-۵۰ نفر مبتلا به یک بیماری خاص داریم که طول عمر کوتاهی دارند و اگر بخواهیم درمانشان کنیم باید به پول حالا میلیارد‌ها تومن برای درمان یک دوره شان خرج کرد. خب دولت باید پول داشته باشه تا به ما بدهد و ما هم خرج کنیم. حالا اگر هم داشت؛ باید ببینیم کجا خرج کنیم. باید ببینم اصلا برای دیابت، تصادفات جاده‌ای و سایر مریضی‌ها خرج کنیم یا برای این بچه‌ها خرج کنیم. مگه دست من هست! 

وزیر بهداشت ادامه داد: فرض کردید ما را تحقیر کردید، اشرافیت ما را نشان دادید به جایی می‌رسید. مگر به زور گرفته ایم؟ چرا اینقدر زور می‌زنید. ما حاضریم دو دستی تقدیم کنیم. 

اگر دین ندارید؛ لااقل یک ذره عقل داشته باشید. چرا می‌گویید تکفیری؟ تکفیری شمایید. ما کجا آدم‌های واداده‌ای هستیم؟ ما سابقه مان مشخص است. دست بردارید. کشور را نابود می‌کنید. اگر ایران تجزیه شود، ننگش به نام شما ثبت خواهد شد.

همچنین در نشست دانشجویی روز گذشته علی میرزایی، نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از برخورد تبعیض آمیز معاونت دانشجویی دانشگاه گلایه کرد و خطاب به وزیر بهداشت گفت: برای جلسه اعضای فعالین تشکل پیرو خط امام با معاونت فرهنگی وزارت بهداشت نیم ساعت زمان در نظر گرفته شده بود و برای دو تشکل بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان با هم نیم ساعت زمان در نظر گرفته شده بود و وقتی اعتراض کردیم، گفتند، چون از یک جریان هستید، نیم ساعت زمان برایتان کافی است!

محمدصابر قربانی، نماینده نشریات دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز ضمن انتقاد از سیاست بازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در دادن بودجه به تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی شفافیت وجود دارد. چون ما در آخر سال می‌بینیم به بعضی کانون‌ها و تشکل‌ها بودجه کلانی اختصاص داده شده و به بعضی بودجه کمتری اختصاص داده شده. یا اصلا بودجه‌ای ندارند و در نهایت همان‌هایی که بودجه کلان گرفته اند، هم اظهار شکایت می‌کنند. اگر بودجه‌ها شفافیت شود، شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

وزیر بهداشت ضمن اشاره به صحبت‌های میرزایی و قربانی درباره بی عدالتی و سیاست بازی دانشگاه گفت: درباره این مسئله معاونت دانشجویی دانشگاه خودش باید پاسخگو باشد. ما سیاسی هستیم؛ اما بحث سیاسی با هیچ کسی نداریم. معاونت دانشجویی باید به شما کمک کند تا در زمینه درسی مهارت شما در بهترین سطح باشد. در وهله دوم باید به شما نگاه عدالت محور داشته باشد؛ البته به این معنی نیست که هر چه بخواهید برای شما فراهم کند.

تحریف سخنان وزیر بهداشت در خبرگزاری دانشجو

روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: خبرگزاری دانشجو در اقدامی غیرحرفه ای، سخنرانی وزیر بهداشت در دیدار صمیمی دکتر هاشمی با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را با تیتر و متن تحریف شده منتشر کرد.

این روابط  ضمن انتقاد از نحوه انعکاس خبر، این رسانه را به رعایت قول سدید و اخلاق حرفه‌ای دعوت کرده و جهت اطلاع دانشجویان عزیز متن کامل سخنرانی وزیر بهداشت در این جلسه را منتشر خواهد کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۷۲۱۸۸۱۵:۳۴:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۸
این پیشنهاد شوخی نیست جدیه : لطفا قبل از جلسات از ایشان یه تست بگیرید یه چیزیش می شود !
ناشناس۵۷۲۳۹۲۱۶:۴۹:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۸
بعد میگویند چرا تنزل اخلاق و ادب در جامعه داریم ‌.‌‌...امام علی علیه السّلام فرمودند: اَلنّاسُ بِاُمَرائِهِمْ اَشْبَهُ مِنْهُمْ بِآبائِهِمْ؛ مردم، به دولت‌مردان خود شبیه‌ترند تا به پدران‌شان. تحف العقول، ص208.
ناشناس۵۷۲۳۹۶۱۶:۵۱:۴۳ ۱۳۹۷/۷/۸
فقط طرفدار یک گروه خاصی از پزشکان است که طرفدارش هستند و دور هم خوش هستند.
ناشناس۵۷۲۴۲۶۱۷:۰۲:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۸
اول اینکه این بنده خدا از جمله با آبرو هاست و کلی داره کار می کنه دوم اینکه شما یه دوره درمان اسکیزو فرنی رو حتما در دستور کار داشته باش بی ادب
ناشناس۵۷۲۶۰۷۱۸:۳۴:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۸
لطفا دو دستی تقدیم کنید. کار را به کاردان بسپارید.
از سار کاشان۵۷۲۶۳۶۱۸:۴۹:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۸
ادب و اخلاق در برخی مرده احترام اشخاص در گفتگوها و اظهار نظرها حفظ بشود برای همه مفید خواهد بود . چی خوردی و چی می پوشی و چی و چی ها نشان از جامعه بی طبقه مارکسیسم است که در زباله دان تاریخ آنرا باید یافت .
ناشناس۵۷۲۷۴۵۱۹:۵۳:۳۸ ۱۳۹۷/۷/۸
به جناب وزیر پزشکان بفرمایید شما با چند برابر کردن کارانه ها کاری کردید که فرزندان پزشکتان آینده شان تامین باشد هرچند که اگر کار نمیکردند هم تا هفت هزار پشتشان تامین بودند.
ناشناس۵۷۳۲۴۲۰۱:۵۸:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۹
قالَ اَمیرِ المومِنینَ عَلَیهِ السَّلام : مَن اَصلَحَ سَریرَتَهُ اَصلَحَ اللهُ عَلانیَه _____________________________ کسیکه درونش را اصلاح کند ، خداوند برونش را اصلاح میکند. توهین به مردم ، درون تو و روحانی و اسحاق و نوبخت و ....... را تخریب کرده.
ناشناس۵۷۲۱۹۷۱۵:۳۹:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۸
اینکه هر کلام مخالفی را توهین تلقی کنید کار نادرستی است و شمشیری است دو دم که یک رویش به روی خود شماست.
ناشناس۵۷۲۲۰۷۱۵:۴۵:۰۶ ۱۳۹۷/۷/۸
من سخنرانی وزیر را خوندم توی همین مقاله شما هم خوندم !!! کجا چنین حرفی زده که شما تیتر زدید ؟ واقعا خدا خوبتون کنه !!
ناشناس۵۷۲۲۱۰۱۵:۴۵:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۸
توهین نکرده فقط چیزی که هست خودشم جزو همین جماعته
ناشناس۵۷۲۲۱۲۱۵:۴۵:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۸
ادبیات آقای هاشمی آیینه تمام نمای طرز فکر دولته، فقط ایشان جسارت و صراحت بیانش رو داره ولی خیلی از دولتی ها ندارند، این دولت برای حل مشکلات مردم نیامده فقط همینو میشه از رفتارهاشون فهمید
ناشناس۵۷۲۲۱۵۱۵:۴۷:۱۵ ۱۳۹۷/۷/۸
بازهم سخنان پزشکانه و‌نگاه از بالا به پایین! بشمارید در این چند جمله چندبار من من کرد!!! و سوابقش را نشان داد!
مهندس جنت شهری۵۷۲۲۲۶۱۵:۵۴:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۸
کجای این متن دانشجویان را به تکفیری بودن متهم کرده..دانشجویی لقبی به ایشان داده انرا به خودش برگردانده..لطفا دروغپردازی نکنید..
ناشناس۵۷۲۲۳۱۱۵:۵۷:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۸
هر کی به اقایون بگه چرا اشرافی زندگی می کنید ، میشه تکفیری و فرقانی !!
ناشناس۵۷۲۲۳۲۱۵:۵۷:۴۶ ۱۳۹۷/۷/۸
مگه بد حرفی زده.عده ای تیشه برداشته به ریشه کشور میزنند و در راستای منویات عربستان و اسراییل کار میکنند.
ناشناس۵۷۲۲۴۸۱۶:۰۳:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۸
درود بر آدم منصف >>> اگر دین ندارید؛ لااقل یک ذره عقل داشته باشید.<<<< انسان ذاتا دوست دار تملق است.
ناشناس۵۷۲۲۵۰۱۶:۰۳:۳۶ ۱۳۹۷/۷/۸
کجا به دانشجویان اهانت کرده؟
ناشناس۵۷۲۲۵۴۱۶:۰۳:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۸
راست میگویند مردم تکفیری هستند
علی۵۷۲۲۷۲۱۶:۰۸:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۸
انصاف داشته باشید این چه تیتریه زدید. کجاش گفت شما تکفیری هستید. اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
ناشناس۵۷۲۲۸۱۱۶:۱۱:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۸
خوب کاری کرد
ناشناس۵۷۲۳۰۹۱۶:۲۳:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۸
چرا فقط حرفهای وزیر را نشر دادید؟
علی۵۷۲۳۱۱۱۶:۲۴:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۸
ایشون نگفتند عقل ندارید . جواب افرادی را داده که گفتند شما تکفیری هستید.
ناشناس۵۷۲۳۱۲۱۶:۲۴:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۸
بخشی از گرانی دلار و تورم بدلیل حقوق بسیار بالای همکاران ایشونه
ناشناس۵۷۲۳۲۵۱۶:۲۹:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۸
وزیر شجاع دولت که اندازه موها شماه عمل رایگان چشم برای مردم فقیر انجام داده !
ناشناس۵۷۲۳۳۲۱۶:۳۳:۰۸ ۱۳۹۷/۷/۸
بهترین وزیر دولت اقای قاضی زاده هاشمی است...برای کسایی که قدردان باشند. دانشجو جماعت فقط دنبال نق زدن...برید بشینید سراغ درستون شما هم چشم پزشک بشید بعد همه اموالتون رو خیرات کنید...به اموال دیگران چکار دارید.وزیر باید دزد نباشه..هرکی پولدار شد که دزد نیست
ناشناس۵۷۲۳۳۷۱۶:۳۴:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۸
کجا توهین کرده مریضها؟؟؟
ناشناس۵۷۲۳۳۸۱۶:۳۵:۳۳ ۱۳۹۷/۷/۸
شما هرگز نمی توانید لحن متوقعانه یک پزشک را با این انتقادها تغییر دهید! این لحن و کلام حاصل فرهنگ اموزش دانشکده شان است و نهادینه شده.
ناشناس۵۷۳۴۰۶۰۸:۳۸:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۹
ممنون ... فهمیدم اینکه کسبه محترم و یا کامیون داران عزیز و ... که این روزها بدون چشمداشت کاملا در راستای منافع مردم شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند علت آن نرفتن به دانشکده پزشکی است...
ناشناس۵۷۲۳۴۶۱۶:۳۶:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۸
به نظرم واقعیت را گفته و یک بحث استاد و دانشجویی بوده که شما هیزم بیار آتش شده اید خداوند به شما هم عقل بدهد
ناشناس۵۷۲۳۵۵۱۶:۴۰:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۸
درست میگه. بعضیها دلشان میخواهد فقط دولت را مقصر همه چیز معرفی کنند و بقیه را تبرئه کنند. در مشکلات، همه باید پاسخگو باشند.
ناشناس۵۷۲۳۵۶۱۶:۴۰:۲۲ ۱۳۹۷/۷/۸
لطفا در زمینه رانت انحصاری دستگاههای خاص از جمله موارد تغییر در انحنای قرنیه چشم و سودهای تریلیاردی این انحصار و مافیا هم صحبت بفرمایید... سهمیه پزشکی و رزیدنتی پیش کش
ناشناس۵۷۲۳۸۷۱۶:۴۸:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۸
برداشت توهین نمی شود ... جای کردن فکر دارد ...
ناشناس۵۷۲۴۶۳۱۷:۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۸
چشم پزشک خوب بودن دلیل بر توانایی ایشان در مدیریت بر یک وزارت خانه نیست . وزارت کردن دانش مدیریتی و مالی و اقتصادی می خواهد که ایشان نداشته اند و بر مسند نابجایی نشستند و نهایتا خسارات زیادی را به نظام سلامت کشور زدند .
ناشناس۵۷۲۵۲۲۱۷:۴۵:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۸
هیچ وزیری به اندازه ایشون کار نکرده و مثمر ثمر نبوده...اونوقت ایشونو از همه بیشتر می کوبن!!!!!!!!!
ناشناس۵۷۲۵۶۲۱۸:۰۳:۲۰ ۱۳۹۷/۷/۸
ای کاش دادگاهی بود که این آقای وزیر عملکرد وزارتش را در آن دادگاه علنی جواب می داد
ناشناس۵۷۲۵۹۷۱۸:۲۷:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۸
هرکی به آقایون بگه بالای چشمت ابروِ فرقانیسم است!!!
محسن۵۷۲۷۳۲۱۹:۴۷:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۸
متاسفانه قبلا مردم را از رقیب می ترساندند که اگر ما نباشیم و اونها بیان دلار میشه فلانقدر تو پیاده روها دیوار میکشند و . ... الان هم میگن اگر ما نباشیم کشور تجزیه میشود .!!!!؟؟؟ واقعا مردم رو چی فرض کردید؟چه گل به سر ما زدید که اینقدر منتشو می گذارید؟؟ منکه خسته شدم ازتون
ناشناس۵۷۲۸۱۳۲۰:۲۱:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۸
من از وزیر بهداشت متنفرم
ناشناس۵۷۲۸۲۴۲۰:۲۴:۰۳ ۱۳۹۷/۷/۸
آقای وزیر یادت هست در انتخابات ریاست جمهوری به رقیبان روحانی چه فحاشی می کردی و متهم به گروه فرقان کردی؟ ش هر کسی منتقد بحق شماست با تهمت گروه فرقان از صحنه بدر نکن فرقان منافقانی هستن که از رانت قدرت و ثروت تلیاردی هستند درد جامه را احساس نمی کنند
سینا۵۷۲۹۶۳۲۱:۴۷:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۸
اگه بجای بچه های اهواز بودم حتما" تنبیهش میکردم
علی۵۷۲۹۷۱۲۱:۴۹:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۸
حرف ها و تفکرات ایشان به کنار و این جمله اش کاملاً درست است: "اگر ایران تجزیه شود، ننگش به نام شما ثبت خواهد شد."
حامد۵۷۲۹۹۳۲۲:۰۰:۲۵ ۱۳۹۷/۷/۸
قوه ی قضائیه به موضوع ثروت افسانه ای و نجوی او رسیدگی کند. این قدر به مشایی گیر ندهند
ناشناس۵۷۳۰۲۶۲۲:۲۱:۳۰ ۱۳۹۷/۷/۸
حرفای وزیر خیلی هم دور از انصاف نیست. نگاه جناح مقابل هم اینه:" راستی مطلق ماییم ولاغیر". تفکری فوق العاده خطرناک و ویرانگر.
ناشناس۵۷۳۰۴۰۲۲:۲۸:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۸
متاسفانه دیدگاه آقای وزیر درست است. تخم بدبینی کاشته شده و رشد کرده. همه بد هستند. یک خوب پیدا کنید
ناشناس۵۷۳۰۷۳۲۲:۵۱:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۸
تربیت هرکس نشان دهنده ذات اون هستش. شماها هم ذات پنهان خودتون رو نشون دادین
اسماعيل۵۷۳۰۸۲۲۲:۵۶:۵۶ ۱۳۹۷/۷/۸
بنظر من اگه یه وزیر که فعال هست همین وزیره من کل سخرانی رو خوندم توهینی متوجه نشده
ناشناس۵۷۳۱۲۰۲۳:۲۳:۴۷ ۱۳۹۷/۷/۸
اقا شما حرف نزنی خیلی بهتره، نه حرف بزن، نه مصاحبه کن.
ناشناس۵۷۳۱۲۳۲۳:۲۵:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۸
وزیر عزیز ماشاالله شما آنقدر از نزاکت دورشده اید که هر چیزی در مورد شما به راحتی قابل باور هست
dayani۵۷۳۱۵۱۲۳:۴۶:۵۲ ۱۳۹۷/۷/۸
,وزیر از چه دشوایهای بزرگی که مملکت دارد صحبت می کند، آنوقت دانشجویان سر کم بودن وقت ملاقات با فلانی گله دارند.
سید۵۷۳۱۸۷۰۰:۱۵:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۹
آدمی که زیاد حرف میزنه زیاد اشتباه میکنه
اميد۵۷۳۱۹۳۰۰:۲۴:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۹
تکبر وغرور از چهره ایشان میبارد وای بر شما یک ذره حرف درست در حرفهای این اقا نبود
ناشناس۵۷۳۲۰۸۰۰:۵۱:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۹
خب جناب وزیر به آن بنده خدا فرمودید خودت بمال! حالا دارید مسائل را پیچیده می کنید، و می مالید به فرقان و فرقانیسم!؟
ف.خ۵۷۳۲۲۶۰۱:۱۵:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۹
با گفته های ایشان موافقم. خدماتی که برای نظام و در دوران دفاع مقدس و معالجه رایگان بیماران مستمند کرده اند برای همگان روشن است اشخاصی که ایشان را تخریب می کنند خودشان چکار کرده اند؟
معلم۵۷۳۲۵۳۰۴:۰۰:۳۱ ۱۳۹۷/۷/۹
دکتر راست می گوید عده ای تیشه به ریشه این انقلاب می زنند.جای امام ره خالی است.
ناشناس۵۷۳۴۰۸۰۸:۴۰:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۹
ایشان ادم سالم شفاف درست و واقع بین هستند و جناحی و منفعتی حرف نمی زنند بلکه ملی صحبت میکنند
علی۵۷۳۴۱۲۰۸:۴۱:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۹
ایشان حرف حساب زده اگر پاسخی ندارید لااقل ساکت بمانید
ناشناس۵۷۳۴۶۵۰۹:۰۳:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۹
با تشکر از اصلاح تیتر خبر و درج نظر اینجانب ، اصلاحات به نفع همه است
ناشناس۵۷۳۶۶۷۱۰:۲۶:۵۹ ۱۳۹۷/۷/۹
این شخص طرفدار شدید نظام طبقاتی جامعه است چطور وزیر شده است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. این صدای اقتدار ایران است ...

    2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    3. وحدت ملی با وعده صادق

    4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    12. اسراییل چه باید بکند؟ 

    13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    آخرین عناوین