قاتل فراری جوان ۲۰ ساله را شناسایی کنید + عکس

گروه حوادث الف،   3970707177 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویری از مردم خواست قاتل فراری پرونده جنایت کارگاه خیاطی در شهرری را شناسایی کنند.

به گزارش الف، سرهنگ بابک نمک شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: 30 دقیقه بامداد اول مهرماه سال 1395 از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره جنایت در خیابان امین – کوچه شهید عبداللهی به کلانتری 131 شهرری اعلام شد.

با حضور مامورین کلانتری 131شهرری در محل مشخص شد جوانی افاغنه ( 20 ساله ) بنام ناصر از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و پیش از حضور تیم اورژانس در محل و انجام اقدامات درمانی ، به علت شدت جراحت و خونریزی شدید فوت و برادر مقتول نیز از ناحیه سر مجروح شده است که بلافاصله جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می شود.

یک از اهالی محل در اظهاراتش به ماموران گفت : در حال بدرقه میهمان بودم که ناگهان مقتول در حالیکه گردنش را گرفته و خون زیادی از گردنش می رفت به من نزدیک شد و عنوان کرد که چند نفر داخل کارگاه ریخته و او و برادرش را [با چاقو ] زدند؛ در همین زمان با توجه به خون زیادی که از وی رفته بود به زمین افتاد و تا قبل از رسیدن اورژانس فوت کرد .

کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در بیمارستان به تحقیق از برادر مقتول پرداختند.

برادر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدودا ساعت 22:30 من و برادرم داخل کارگاه خیاطی در حال استراحت بودیم که زنگ کارگاه به صدا در آمد؛ همان لحظه برادرم که نزدیک درکارگاه ایستاده بود در را باز کرد.

وی ادامه داد: ناگهان دو نفر که یکی از آنها محمدرضا . ج ( 23 ساله ) - شاگرد قبلی خیاطی بود- وارد کارگاه شد ؛ برادرم را هل داد و سراغ شخصی بنام مهدی را گرفت ؛ برادرم چون ترسیده بود که آن دو نفر سارق باشند سعی کرد تا از ورودشان جلوگیری کند که ناگهان محمدرضا با چاقویی که از کمرش در آورد ، برادرم را از ناحیه گردن مجروح کرد.

برادر مقتول ادامه داد: به قصد کمک کردن به برادرم به سمت محمدرضا رفتم که نفر دوم از پشت سر مرا گرفت و محمدرضا با چاقو مرا نیز از ناحیه سر مجروح کرد و پس از آن هر دو نفر به سرعت از کارگاه خارج شده و با موتورسیکلت از محل فرار کردند .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی متهم دوم پرونده بنام امیر شدند که در شب جنایت همراه با عامل جنایت در محل حضور داشت.

با شناسایی مخفیگاه امیر . پ در خیابان 15 خرداد ، وی در مورخه 22 آذر1395 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

امیر در اعترافاتش در خصوص علت حضورش در محل جنایت به کارآگاهان گفت: محمدرضا به بهانه دیدن یکی از دوستانش از من خواست تا او را به شهرری ببرم . پس از رسیدن به کارگاه خیاطی او از من خواست تا به همراهش وارد کارگاه [ خیاطی ] شوم ؛ داخل کارگاه بود که ناگهان محمدرضا چاقویی را از زیر لباس خود خارج کرد و ... .

وی تصریح کرد: پس از درگیری محمدرضا از من خواست که زود سوار موتور شوم و من نیز درحالیکه بسیار ترسیده بودم سوار موتور شده و هر دو نفر به سرعت از محل دور شدیم .

سرهنگ نمک شناس ، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده جنایت در کارگاه خیاطی در منطقه شهرری ، هماهنگی لازم با بازپرس  شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری جهت انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از قاتل متواری انجام شد.

وی با اعلام اینکه متهم دستگیر شده به اتهام معاونت در قتل از طریق تسهیل وقوع جرم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد از همه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر قاتل فراری بنام محمدرضا ( از اتباع افاغنه) شده و اطلاعاتی در خصوص محل تردد یا مخفیگاه خود دارند درخواست کرد تا هرگونه اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055429 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین