یک هفته رب نخریم، یک ربع هم از زندگی‌مان کم نمی‌شود/ چه برسد به اینکه چیزی را از دست بدهیم

گروه ویدئو الف،   3970707079 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

اندر حکایات گرانی رُب و..

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۶۹۱۴۱۱۰:۴۹:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۷
رب و گوجه مشکل این مردم نیست . مشکل مردم عدم صداقت دولت مردان و سوء مدیریت آنان است .
کامران۵۶۹۲۶۷۱۱:۴۳:۳۹ ۱۳۹۷/۷/۷
نوبت کشاورز ودامدار وعشایر بیپناه ومدافع که می رشد آسمان می تپد به خدا کشاورز هم موتور ابیاری اش سوخت می خواهد برق می خواهد روغن می خواهد به خدا کشاورز هم لوازم خانگی لازم دارد به خدا کشاور هم ماشین الات می خواهد کشاور برای کشاورزی بذر وکودهای شیمیایی و... کی خواهد که همه گران وچند برابر شده اند آیاد می صرفد با این هزینه ها کشاورزی کرد وارزان فروخت
سید۵۶۹۳۴۶۱۲:۱۳:۲۸ ۱۳۹۷/۷/۷
آیا همین دو سال پیش نبود که تریلی تریلی گوجه در جلوی درب کارخانه ها بعلت نخریدن میگندید
ناشناس۵۶۹۳۴۸۱۲:۱۳:۵۰ ۱۳۹۷/۷/۷
اول پوشک و بعد رب گوجه و .... بعد نوبت چی باشه خدا میدونه
ناشناس۵۶۹۵۱۴۱۳:۲۳:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۷
نوبت هر چیزی که ملت جوگیر حمله کنن بهش! مگه تا دو هفته پیش بحث قحطی پوشک نبود؟! برو ببین تو همه فروشگاه‌ها به وفور هست. ولی رب نیست! رب ها کجاس؟ تو قفسه خونه‌ها تلنبار شده! این ولع و هجوم که بخوابه، دو هفته دیگه رب دوباره تو فروشگاه‌ها زیاد می‌شه و مثلا نوبت چای می‌شه. بعد هم روغن، شاید هم ماکارونی، بعد هم برنج. مشکل نه اقتصادی است، نه سیاسی، نه ... همه این مشکلات فرهنگی و اجتماعی است که اگر حل می‌شد، همه مشکلات سیاسی و اقتصادی هم حل می‌شد.
ناشناس۵۶۹۳۵۱۱۲:۱۴:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۷
آره بابا، اصلا یک میلیون نفر هم از گرسنگی بمیرن اتفاقی نمیفته، 79 میلیون دیگه هست.
ناشناس۵۶۹۳۵۳۱۲:۱۶:۰۴ ۱۳۹۷/۷/۷
اخه این واسه وقتیه که فقط رب گرون شده باشه. خوب کارخونه که بیماری نداره قیمت را افزایش بده چون قطعا فروشش کم میشه. وقتی ارزش ریال طی چند ماه یک پنجم و حتی کمتر بشه عملا جنسها همگی ارزون شدن حتی اونی که دوبرابر شده عملا 2.5 برابر ارزون شده. البته میدونم دستمزدها تغییری نکردن ولی مثلا از دید یک عراقی رب ایرانی بسیار ارزونه یا هر کالایی که 5 برابر قیمتش افزایش نداشته و خود به خود تقاضای خارجی برای اون جنس زیاد میشه و به مرور به سطح 5 برابر قیمت خواهد رسید.
ناشناس۵۶۹۴۱۱۱۲:۴۲:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۷
گروه ویدیو الف محترم احتراما به استحضار می رساند آنچه شما در فضای مجازی و یا در بازدیدهایتان از کشورهای اروپایی می بینید یا می شنوید ، مال همون کشورهاست . این نسخه نخریدن و نتایج آن در حقیقت مربوط به کشور عزیز و دوست داشتنی ایران با این فرهنگ چند هزار ساله نیست . چرا ؟ در آنجا وقتی تحریم خریدن یک کالا اتفاق می افتد چون فقط همان کالا گران شده ، مسئولین دولت و آن تولید کنند به تکاپو می افتند تا مشکل را بررسی و راه برون رفت را بیابند اما در اینجا تنها رب گوجه فرنگی بالا نرفته که مسئول دولتی بتواند با رایزنی با تولید کننده قیمت را متعادل سازد و تولید کننده هم فقط چون بفکر سود بیشتر بوده این قیمت را بالا نبرده تا با فشار دولت آنرا کم کند بلکه همه اقلام و تولیدات و مواد اولیه و صنایع بسته بندی و و و گران شده . پس با نخریدن من و مردم ، قیمت رب به گذشته برنمی گردد . تنها اتفاقی که می افتد اینست که کارگاه و کارخانه تولید رب بدلیل عدم فروش محصولات ورشکسته شده و یک کارخانه به بقیه کارخانه های تعطیل اضافه و چند نفر از شهروندان ما که شاغل در آن کارخانه و صنایع وابسته بودند بیکار می گردند . اگر میخواهید برادر و همسر و عمو یا دایی شما از کار بیکار شود لطفا به کمپین نخریدن و تحریم ملحق شوید . اگر الف گرامی این مرقومه بنده را منتشر نمود خواهشا در کامنت ها و نظرات خود ننوسید که حتما بنده تولید کنند رب هستم و در حال ماله کشی . خیر بنده کارمندم و منفعتی از خرید و فروش رب ندارم . یک محاسبه سرانگشتی بفرمایید و خودتان میفهمید که درست می گویم یا خیر
ناشناس۵۶۹۴۵۰۱۳:۰۰:۳۵ ۱۳۹۷/۷/۷
شما میدانی که در نقاط محروم استان کرمان نان و رب قوت مردم بدبخت است . رب هم نخریم با این افت ارزش پول ملی توسط همسایه ها به غارت یا به اصطلاح صادر میشود .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین