اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت کشور کلید خورد

گروه سیاسی الف،   3970707067 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی وزارت کشور از آغاز اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و تغییر مدیران در این وزارتخانه خبر داد و گفت: مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور شد.

به گزارش الف، «سید سلمان سامانی» در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: آغاز تغییرات مدیران وزارت کشور با اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان؛ «مهدی جمالی نژاد» امروز به عنوان معاون عمرانی وزارت کشور معارفه و از زحمات و خدمات «هوشنگ خندان دل» تقدیر و تشکر شد.

به گزارش ایرنا، خندان دل ۲۹ اردیبهشت ۹۷ با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد. خندان دل به دلیل بازنشسته بودن از این مسئولیت کنار رفت. وی در دولت یازدهم، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور را بر عهده داشت پیش از این نیز به عنوان مشاور وزیر کشور در امور برنامه ریزی خدمت می کرد.

رییس جمهوری در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه ۲۶ شهریور ماه ۹۷ قانون اصلاح «قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان» را جهت اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی روز شنبه (۲۴ شهریور ۹۷) در نامه‌ای به حسن روحانی رییس جمهوری، اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را برای اجرا ابلاغ کرد.