حاجی دلیگانی در گفتگو با الف: مجلس به وزیر عزل شده برای وزارتخانه دیگر رای نمی دهد

گروه سیاسی الف،   3970707004 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مطرح شدن نام برخی وزرای عزل شده برای تصدی وزارتخانه دیگر گفت: مجلس به گزینه تکراری و غیر توانمند رای نمی دهد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه عده ای در پی مطرح کردن نام برخی وزرا عزل شده از سوی مجلس، برای تصدی وزارتخانه دیگر هستند، گفت: بعنوان مثال در روزهای گذشته در رسانه ها، نام مسعود کرباسیان که روز یکشنبه چهارم شهریور با استیضاح و رای نمایندگان از سمت وزارت اقتصاد و دارایی عزل شده، برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح شد.

وی افزود: البته نام وی از سوی برخی با اهداف خاص در رسانه ها مطرح شده و اگر این خبر صحت داشته باشد و رئیس جمهور وزیر عزل شده رای برای تصدی وزارتخانه دیگر معرفی کند، قطعا مجلس و نمایندگان به وی رای نخواهند داد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: فردی که وزیر بود و از سوی مجلس عزل و برکنار شد به معنای آن است که وی توانائی کار کردن در سطح وزارتخانه را ندارد.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: وزارتخانه محل کار تخصصی ریز برای یک وزیر نیست بلکه مدیریت عمومی محسوب می شود و وقتی مدیریت عمومی یک فرد زیر سوال رفته است، وی برای وزارتخانه دیگر  نیز مناسب نیست.

وی تصریح کرد: ار رئیس جمهور می خواهیم که برای 2 وزارتخانه اقتصاد و تعاون افراد کار بلد و توانمند را هر چه سریعتر به مجلس معرفی کند.