مروری بر اخبار مهم روز؛ تشییع شهدای ترور و جزئیات جدید از حادثه اهواز/ اعدام مفسدان اقتصادی در میدان آزادی/ دغدغه عجیب یک نماینده مجلس/ دلیل تعمد برخی ارکان دولت برای افزایش نارضایتی مردم

گروه سیاسی الف،   3970702156 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

تشییع شهدای ترور و جزئیات جدید از حادثه اهواز/ اعدام مفسدان اقتصادی در میدان آزادی/ دغدغه عجیب یک نماینده مجلس/ دلیل تعمد برخی ارکان دولت برای افزایش نارضایتی مردم

 کمک سعودی‌ها به عاملان حملات تروریستی در اهواز

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، فرمودند: مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد.

رهبر انقلاب: گوشمالی سختی به عوامل بزدل حادثه تلخ اهواز خواهیم داد/ ایران در مسابقات ورزشی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی شرکت نخواهد کرد

ایرنا نوشت: سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اسناد و مدارک بدست آمده نقش عربستان و آمریکا در حمایت از گروه های تروریستی در حمله اهواز مشهود است.

جزئیات جدید از حمله تروریستی اهواز از زبان استاندار و فرماندار اهواز

فرهیختگان نوشت: حمله تروریستی روز شنبه به رژه نیروهای مسلح در اهواز، سفرای هلند و دانمارک در تهران را به وزارت امور خارجه احضار کرد... اگر جنبش الاحوازیه را نامی عام برای گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب بدانیم، باید گفت معروف‌ترین این گروه‌ها عبارتند از: «حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز»، «جبهه العربیه لتحریر الاحواز» و «حزب النهضه العربی لتحریر الاحواز». از این میان اما بزرگ‌ترین و خشن‌ترینِ آنها یعنی «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» بیش از همه حائز اهمیت است و عمدتا از این گروهک تحت عنوان الحوازی یاد می‌شود...شاخه تروریستی این گروهک، گردان‌های محی‌الدین آل‌ناصر نام دارد که قریب به یک سال است به رهبری «حبیب نبگان» به فعالیت می‌پردازد. حبیب نبگان همچون بسیاری از اعضای خانواده‌اش ساکن دانمارک است و از آنجا فعالیت گردان‌های تحت فرمان خود را سامان می‌دهد. دانمارک البته تنها محل حضور اعضای این گروهک تروریستی نیست و بیشتر عوامل آن که از دو خانواده نیسی و نبگان هستند، در کنار این کشور، هلند و سوئد را نیز برای سکونت انتخاب کرده‌اند.... آلمان و شهرهایی چون برلین، کلن و هامبورگ از سال‌های ابتدایی تشکیل جمهوری اسلامی پذیرای ضدانقلاب و عناصر گروهک‌های تروریستی بوده‌اند؛ گروه‌هایی که فصل مشترک فعالیت آنها مبارزه مسلحانه با نظام ایران است. در میان آنها اما گروهک‌های تروریستی فعال در غرب کشور و مرزهای ایران با عراق و ترکیه بیشتر از دیگران به چشم می‌آیند. پژاک یکی از این گروه‌هاست.

توجیه خبرنگار بی بی سی درباره عدم استفاده از لفظ تروریست

فارس نوشت: تروریست ها از ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز شنبه در محل حاضر و مجددا 8 صبح وارد صحنه شده وکارها را چک کردند و نهایتا 9 صبح عملیات تروریستی را آغاز کردند. خودروی تروریستها یک پراید سفید بود و این افراد لباس مبدل بسیج را بر تن داشتند و مسلح به سلاح کلاشینکف با چندین خشاب اضافه بودند... در پی اقدام تروریست ها بیش از 26 نفر شهید و حدود 70 نفر مجروح شدند.

جزئیات تازه ای از حادثه تروریستی اهواز / پنج تروریست در عملیات تروریستی روزشنبه هلاک شدند

تعمد برای اذیت کردن مردم

غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «امروز جلسه کمیسیون در خصوص تهاتر بدهیهای دولت و بخش خصوصی بود. شک ندارم بانک مرکزی و سیستم بانکی و برخی از ارکان دولت تعمدا ماموریت بر خرابتر شدن اوضاع و اذیت کردن مردم را دارند.» اما بعد از این اتفاق تاجگردون مطلب دیگری منتشر کرد که نشان می داد از گفته های قبلی خود کوتاه آمده است.

داغ شدن دوباره بحث تغییر و تحولات در کابینه

ایلنا نوشت: پس از رسانه‌ای شدن خبر استعفای محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت از سمت خود و منتفی شدن موضوع استیضاح وی، بزودی تکلیف ۳ وزارت‌خانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «اقتصاد و دارایی» و «صنعت، معدن و تجارت» روشن خواهد شد. تیمی که رایزنی‌های جدی برای بدست گرفتن سرنوشت وزارتخانه‌های مورد اشاره را دنبال می‌کند، همه تلاش خود را به کار بسته تا از فرصت پیش آمده برای حضور نیروهایش در ۳ وزارتخانه مهم کشور استفاده کند. اعضای اصلی این تیم را برخی از نمایندگان مجلس از دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب تشکیل می‌دهند که گویی توافقی نانوشته بین آنها شکل گرفته و در این زمینه با یکدیگر تقسیم کار کرده‌اند... بر این اساس، تصمیم بر آن است که پس از بازگشت رئیس‌جمهور از سفر نیویورک، «شاپور محمدی» به عنوان وزیر اقتصاد، «مسعود کرباسیان» به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و «محمد شریعتمداری» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شوند.

فارس هم به نقل از یک منبع آگاه از پیشنهاد دولت به علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ۲ کرسی سخنگویی دولت و سفارت ایران در چین خبر داد.

یک منبع آگاه خبر داد: «علی ربیعی» گزینه سخنگویی دولت و سفارت چین

نامه نیوز هم نوشت: حسن روحانی در بازگشت از سفر نیویورک های بسیاری برای انجام دارد که مهم ترین آن تکمیل تیم خود است. اینطور که معلوم است شریعتمداری و آخوندی نیز از قطار کابینه پیاده خواهند شد و این آغازی برای کاهش اثرگذاری جهانگیری و اصلاح طلبان است... بر اساس نطق الیاس حضرتی نماینده اصلاح طلب تهران در جلسه استیضاح او ، کرباسیان قربانی حلقه موسوم به نیاوران و سیاست های امثل نوبخت، نهاوندیان و نیلی شد... رحمت‌الله کرمی، خزانه‌دار کل کشور، به‌عنوان سرپرست وزارت اقتصاد انتخاب شده است و گفته می شود که احتمالا یکی از معاونان کرباسیان جای او را بگیرد. زمزمه هایی نیز در مورد سپردن این مسئولیت به مرتضی بانک به گوش می رسد.... ناگفته نماند که از اسماعیل جلیلی معاون پارلمانی کرباسیان، سیدکامل تقوی‌نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و محمد خزاعی‌ترشیزی، دیگر معاون کرباسیان و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران نیز به عنوان گزینه های احتمالی تصدی وزارت اقتصاد نام برده می شود... شریعتمداری در صورت استعفا یک بار دیگر معاون اجرایی رئیس جمهور خواهد شد و این اقدام تلاشی برای کاهش نقش اسحاق جهانگیری در بخش اقتصادی دولت است. این گمانه بعید و دور از ذهن نیست زیرا روحانی از ابتدای دولت دوازهم همین برنامه را داشت و بارها و به شکل های مختلف از اختیارات و نقش آفرینی های عضو اصلاح طلب دولت کاسته است... گویا عباس آخوندی که یکی از وزرای پرحاشیه و مورد نقد دولت است نیز کرسی وزارت را واگذار خواهد کرد. این طور که شنیده می شود قرار است بهشتی شود و جای افشانی را در شهرداری تهران بگیرد.

جایگزینان احتمالی افشانی در شهرداری تهران

آمریکا راههای تامین داروی بیماران ایران را بسته است

جماران نوشت: مسعود پزشکیان روز دوشنبه در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه دارو گفت: نامردی است که بیماری به علت کمبود داروی وارفارین جان خود را از دست بدهد؛ اگر شما (آمریکا) با سیاستمداران دعوا دارید چرا با آدم‌های بیگناه معامله می‌کنید.

حجاب و رابطه با آمریکا باید به همه‌پرسی گذاشته شود

فارس نوشت: فائزه هاشمی در مصاحبه با یک خبرگزاری خارجی خواست تا حجاب و رابطه با آمریکا به همه‌پرسی گذاشته شوند... وی در پایان با بیان این ادعا که «مردم ایران به جایی رسیده‌اند که چیزی برای از دست دادن ندارند»، گفته زمانی که مردم نترسند، «خواسته‌های خود را آزادانه‌تر مطرح می‌کنند.»

به زودی سران مفسدان اقتصادی در میدان آزادی اعدام می‌شوند

ایسنا نوشت: امیر خجسته، رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با اشاره به دیدار صبح امروزش با سخنگوی قوه قضاییه گفت: در دیداری که امروز داشتم خبر اعدام تعدادی از سران مفسدان اقتصادی در ملاء عام و در میدان آزادی به بنده داده شد که این حکم به زودی توسط دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

مخالفت فراکسیون ولایی با FATF

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ... فراکسیون نمایندگان ولایی نظر موافقی با FATF ندارد اما فراکسیون امید با تصویب FATF موافق هستند...به هر حال ما در جلسه امروز به آقای لاریجانی گفتیم اگر شما و دوستانتان همراه ما باشید FATF رای نمی‌آورد اما اگر همراه امیدی‌ها باشید رای می‌آورد. 

مخالفت فراکسیون ولایی با FATF‌/ در صورت همراهی لاریجانی FATF رای نمی‌آورد

تبعات ادبیات  مقامات با مردم

دیده بان ایران نوشت: روز گذشته ویدئویی از صحبت های یک مرد میانسال با وزیر بهداشت منتشر شد که این فرد از دوری مرکز فیزیوتراپی و هزینه بالایی که برای رفت و آمد باید بدهد گلایه داشت اما وزیر بهداشت در صحبت هایی نسنجیده پاسخ این مرد را با شوخی غیراخلاقی داد.

احمد همتی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم، در رابطه با برخورد وزیر بهداشت با مرد میانسال بجستانی گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه مردم به شدت تحت فشار هستند و توقع دارند که وزیران، نمایندگان و تمامی مسئولان با درک شرایط موجود در پی رفع یا کاستن سختی ها و مشکلات جامعه و مردم باشند. هدف این مرد میانسال نیز قطعا همین موضوع بوده است. بنابراین وزیر موظف است به صحبت های مرد گوش دهد و در راستای بهبود شرایط وی تلاش کند.

عبدالرحمان اهوازیان، دبیر انجمن فیزیوتراپی استان تهران{نیز} در بیانیه‌ ای خواستار عذرخواهی وزیر بهداشت از جامعه فیزیوتراپی شد.

روزنامه شرق هم درباره پیرمرد بجستانی نوشت: نامش «عباس پهلوان» است؛ ۷۲ ساله و نانوای بازنشسته که حالا در شهر کوچک بجستان کشاورزی می‌کند. او ماجرای روبه‌رو شدنش با قاضی‌زاده هاشمی را این طور تعریف می‌کند: «بیمارستان بجستان بودم که گفتند آقای وزیر می‌خواهد اینجا بیاید. برای همین همانجا ماندم تا وزیر را ببینم. وقتی آمدند بهشان گفتم ما اینجا هیچ امکاناتی نداریم، نه فیزیوتراپ و نه دستگاه دیالیز. من نه فقط به خاطر خودم که به خاطر مردم شهرستان بجستان با ایشان صحبت کردم. وقتی شنیدم وزیر می‌آید، خوشحال شدم چون فکر می‌کردم بعد از این که با او صحبت کنم، بخشی از مشکلات بیمارستان شهرمان حل خواهد شد اما وقتی از مشکلات گفتم، به من گفتند خودم فیزیوتراپی کنم. انتظار نداشتم وزیر این طور با من رفتار کند. فکر می‌کردم با گفتن این حرف‌ها بگوید یک فیزیوتراپ به بیمارستان بجستان می‌فرستند؛ نه این که بگوید خودم فیزیوتراپی کنم.»...این اولین بار نیست که برخوردهای عجیب وزیر بهداشت مورد انتقاد قرار می‌گیرد. او اواخر سال ۹۵ نیز در جریان سفر به شهرستان بدره از توابع استان ایلام پس از این که با انتقادات فرماندار این شهرستان مواجه شد، در واکنش عجیبی به او گفت: «اگه گذاشتم یک روز اینجا بمونی بی‌شعور!»

جوان آنلاین هم نوشت: مکالمه نماینده مردم بابل با رئیس اداره ورزش و جوانان آن شهرستان که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است را می‌توان فاجعه‌ای اخلاقی دانست. در این گفت‌وگو نجفی، نماینده مجلس، با شدت از آنکه نامش در یک دعوت نامه بعد از چند اسم دیگر آمده است، گلایه دارد، و خطاب به امیری‌نیا می‌گوید: «این دعوت‌نامه‌های بی ربط چیه که برای من می فرستی؟ ... شما هنوز بعد از این همه سال کار اداری، یاد نگرفتی، کی بزرگتره کی کوچکتر؟...حالا جنابعالی به آقای نیازآذری دلبسته هستی بگذار من با آقای حسین زادگان (مدیرکل ورزش و جوانان استان) تکلیفت رو روشن کنم، آن وقت سروقت شما میام. شما به لحاظ حروف الفبا، به لحاظ وابستگی و حمایت از دولت و به لحاظ نماینده اول بودن، اول بنده هستم، دوم آقای نیازآذری...حالا شما اسم امام جمعه رو اول مینویسی؟!، بعد اسم نیازآذری را می‌نویسی، بعد اسم بنده را می‌نویسی؟ بعد ۲۵۰ تا اره و اوره و شمسی کوره را می‌نویسی؟ اون دعوتنامه تنیس روی میز را بگیر و مطالعه کن و بعد برای من بفرست دعوتنامه را.».... این نه یک گفت‌وگوی ساده است که در پی آن نچ‌نچ کنیم و به سراغ مطلبی دیگر برویم، بلکه فاجعه‌ای بس بزرگ است که می‌توان آن را قرائت فاتحه اخلاق و دین داری در میان برخی از سیاسیون این کشور، که آرمانش رسیدن به حکومت علی(ع) است، دانست. زیاد شدن اینگونه رفتارهای طاغوتی، نشان از آن دارد که برخی‌ مسئولین، اسلامی و انقلابی بودن را تنها به داشتن ریش و بستن یقه خلاصه کرده‌اند و تصور دارند، کس گشته‌اند با این بالا نشینی‌ها!..  البته، طبیعی هم است، وقتی وزیری، در مقابل پیرمردی قد خمیده از رنج‌های روزگار، لب به تمسخر می‌گشاید و یا نماینده‌ای سیلی به گوش مامور پلیس می‌‎زند، این آقا هم به خود حق می‌دهد خود را شاهنشاه آریامهر و الباقی را اره و اوره و شمسی کوره بخواند و به خاطر بالا و پایین شدن اسمش در یک دعوت نامه، خود را محق پرخاش دانسته است، و با رانت و نفوذ مسئولی را از مسئولیت بر کنار سازد!

روزنامه خراسان هم نوشت: دیروز ویدئویی دست به دست شد که فضای مجازی را هم ترکاند! امام جمعه ماهشهر که در مراسم روز اول مهر در مدرسه حاضر شده بود به تفاوت محل استقرار جایگاه مسئولان و دانش آموزان اعتراض می کند. ظاهرا کادر اجرایی مدرسه مکان مسئولان را در جایی قرار داده اند که سایه است تا مسئولان از گرما اذیت نشوند اما امام جمعه ماهشهر در سخنرانی اش وارد موضوع می شود و از مسئولان می خواهد تا جایشان را تغییر دهند و با دانش آموزان شرایط برابری داشته باشند و میوه و شیرینی هایی را که جلویشان قرار داده شده بین بچه ها توزیع کنند.

 جدیدترین جملات وزیر بهداشت در ادامه خودت بمال

احمدرضا کاظمی نیز در حاشیه اظهار نظر عجیب و شوخی غیرقابل قبول وزیر بهداشت با درخواست یک پیرمرد فتوطنزی را در کانال طنز «بی قانون» منتشرکرد. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۶۱۴۷۰۱۹:۵۹:۲۴ ۱۳۹۷/۷/۲
اگر جابجایی افراد در کابینه مشکلی را حل میکرد
جناب خان۵۶۲۰۴۴۰۹:۵۲:۰۲ ۱۳۹۷/۷/۳
این دولت سبز و بنفش اصلا به فکر مردم نیست و فقط دنبال منافع حزبی خودشون هستند... خداد بخیر کنه تا 1400.............................................
تبریزی۵۶۱۴۸۹۲۰:۱۰:۲۷ ۱۳۹۷/۷/۲
"تعمد برخی ارکان دولت برای افزایش نارضایتی مردم" فکر کنم اولین نفری بودم که به این نتیجه رسیدم و همینجا گفتم. والا باید سیاستمداری چیزی می شدم نه معلم.
مسعود۵۶۱۶۶۹۲۲:۴۶:۰۵ ۱۳۹۷/۷/۲
پس مهلت دادن به این دولت جفا به همه مردم است مجلس و‌ قوه قضاییه کجایند؟
ناشناس۵۶۱۵۱۷۲۰:۴۱:۴۰ ۱۳۹۷/۷/۲
اعدام مفسدین کاری از پیش نمی برد تا وقتی که اقتصاد ایران دولتی هست وضع همین هست. همانطور که اعدام مه آفرید مانع از اختلاس دیگران نشد.
ناشناس۵۶۱۸۰۷۰۶:۰۳:۲۳ ۱۳۹۷/۷/۳
هر چیزی سر جایش ،باید در برخورد عملیاتی کوتاه مدت عواقب جرم آنقدر سنگین باشد که کسی جرات انجام آنرا نداشته باشد و بموازات سیاست های اصلاحی سیستماتیک اجرایی شود
ناشناس۵۶۱۹۱۹۰۸:۲۲:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۳
هنوز تفکرات انسان های اولیه ای دارن بخدا. بابا از کشتن بکشید بیرون. این تفکرات عهد حجریتون را بابا بزارید کنار یک کم متمدن شید.
ناشناس۵۶۱۵۵۷۲۱:۰۷:۵۴ ۱۳۹۷/۷/۲
روحانی ملتو گذاشته سر کار نمایندگان روز معرفی اینها باید ابرویشان را ببر روحانی باید عزل بشه
ناشناس۵۶۱۶۰۶۲۱:۴۳:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۲
فائزه هاشمی به تنهایی با افکارش انگار در سیاره زحل سیر میکنه.
ناشناس۵۶۲۱۷۳۱۱:۰۵:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۳
ببخشید اگه شما اطلاع دارین در سیاره زحل چه خبر است لطفا ما را هم آگاه کنید. من درست متوجه نشدم
ناشناس۵۶۲۱۹۰۱۱:۱۵:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۳
اتفاقا حرف بسيار خوب و بجايي زده .اصلا براي اينكه بزنن تو دهن فائزه بايد رفراندوم انجام بشه . لااقل وزن همه ي گروها و ادمها معلوم ميشه.
ناشناس۵۶۱۶۰۸۲۱:۴۵:۱۹ ۱۳۹۷/۷/۲
اعدام مفسدان شخصی بی فایده بلکه شبه ظلم است. همدستان دولتی آنان باید اعدام شوند. همان کاری که دولت چین میکند. فساد تا زمانیکه عوامل دولتی دست از همکاری با مفسدان بیرونی نشویند ادامه خواهد داشت.
ناشناس۵۶۱۶۴۴۲۲:۱۹:۱۰ ۱۳۹۷/۷/۲
پاسخ ایران به کشورهای ذره‌بینی و مست پول و ثروت باید چنان با اقتدار باشد که هیچ‌گاه فراموش نکنند که در برابر ایران قدرتمند نباید سخنی و عملی بیش از اندازه خود بر زبان جاری سازند و یا در هوس ترقه‌بازی باشند.
ناشناس۵۶۱۶۴۸۲۲:۲۱:۱۳ ۱۳۹۷/۷/۲
آقای روحانی قبل از اعطای سمتی جدید به آقای سیف باید منتظر نتیجه بررسی اتهامات او در قوه قضائیه که به ممنوع‌الخروج شدنش انجامید، می‌ماندند و با این کار به قانون احترام می‌گذاشتند.
ناشناس۵۶۱۶۴۹۲۲:۲۱:۴۵ ۱۳۹۷/۷/۲
دهه اول محرم تمام شد دوباره قیمت‌ها با رشد نجومی مواجه شدند، چرا؟
ناشناس۵۶۱۶۷۴۲۲:۵۲:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۲
اعدام در ملا عام بویژه در میدان آزادی یک اشتباه بسیار بزرگه و تاثیر منفی روی جامعه داره.
حامد۵۶۲۰۶۹۱۰:۰۷:۳۴ ۱۳۹۷/۷/۳
میدان آزادی ویژه ترین محل خاطرات انقلاب اسلامی است. تبدیل آن به میدان اعدام !؟
ناشناس۵۶۱۷۴۵۰۰:۱۲:۲۹ ۱۳۹۷/۷/۳
فعلا که برجام بدادتان رسید تا انهمه اختلاس را زیر سایه خروج امریکااز برجام ببوشانید ان همه اختلاس کردید
ناشناس۵۶۱۷۶۵۰۰:۵۳:۵۸ ۱۳۹۷/۷/۳
کسانیکه با تصویب FATFمخالفند میخواهند روزنه های احتمالی مراودات بانکی را هم مسدود کنند تا کار را زود تر یکسره کنند غافل از اینکه فقط دولت نیستکه گرفتار میشود دست نفرات بعدی را هم میبندند .
سینا عمادی۵۶۱۸۴۷۰۷:۲۴:۱۴ ۱۳۹۷/۷/۳
در تنگنای حیرتم از نخوت رغیب یا رب مبادآنکه گدا معتبر شود
ناشناس۵۶۱۹۰۹۰۸:۱۴:۳۷ ۱۳۹۷/۷/۳
واقعا بی اخلاقی و بد اخلاقی مسئولین بسیار فاجعه آمیز است.
ناشناس۵۶۱۹۱۰۰۸:۱۵:۴۱ ۱۳۹۷/۷/۳
شما شک داری ماها یقین داریم
روزبه۵۶۱۹۸۰۰۹:۰۷:۲۱ ۱۳۹۷/۷/۳
من فکر کنم روحانی کشور توی توی دنده خلاص قرار داده و خودش هم خواب رفته
ناشناس۵۶۲۰۱۹۰۹:۳۵:۴۴ ۱۳۹۷/۷/۳
ادبِ مرد به ز دولت اوست
ناشناس۵۶۲۵۹۴۱۴:۲۹:۵۵ ۱۳۹۷/۷/۳
فائزه ه ه شما خیلی پیش حجابتو حراج کردی . دیگه چیزی نداری .از چی حرف می زنی؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین