۲۱ کشته در آتش‌سوزی تصادف اتوبوس و تانکر سوخت در جاده نطنز/ اجساد ۱۹ نفر از اتوبوس خارج شده/ اعلام اسامی مجروحان + تصاویر و فیلم

گروه حوادث الف،   3970627025 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بر اثر تصادف اتوبوس و تانکر سوخت در محور نطنز کاشان ۲۱ نفر کشته و ۲۶ نفر مصدوم شدند.

۲۱ کشته در آتش‌سوزی تصادف اتوبوس و تانکر سوخت در جاده نطنز/ اجساد ۱۹ نفر از اتوبوس خارج شده/ اعلام اسامی مجروحان + تصاویر و فیلم

به گزارش الف، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان شامگاه گذشته برخورد مرگبار اتوبوس اسکانیا مسافربری شرکت همسفر با یک تانکر حامل مشتقات نفتی در محور بادرود نطنز ۲۱ کشته بر جای گذاشت.

جواد درستکار با ایسنا با اشاره به تصادف مرگبار شب گذشته، اظهار کرد: اتوبوس اسکانیا مسافربری که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود با برخورد به یک خودرو حامل مشتقات نفتی منجر به مرگ ۱۹ نفر در دم شد. وی ادامه داد: از ۵ نفر مجروح این حادثه ۲ نفر نیز به دلیل وخامت حال در بیمارستان جان باختند که آمار تلفات این تصادف را به ۲۱ نفر رساند.

بیشتر بخوانید:

راننده کامیون جان سالم به در برد/ اتوبوس 45 سرنشین داشت

آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی اتوبوس در اصفهان+ علت حادثه

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان تاکید کرد هنوز علت حادثه مشخص نیست.

** انتقال مصدومان حادثه برخورد اتوبوس با تانکر سوخت به بیمارستان بادرود و کاشان

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان هم گفت: اجساد 19 تن از هوطنانمان توسط نجاتگران از اتوبوس خارج شده و مصدومان نیز توسط 11 آمبولانس هلال احمر به بیمارستان بادرود و کاشان منتقل شده اند.

داریوش کریمی در خصوص آخرین اطلاعات تصادف اتوبوس با تانکر در محور کاشان-نطنز، اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات این حادثه 27 مصدوم بر جای گذاشته است و 19 نفر از سرنشینان اتوبوس نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: تعدادی از مصدومان مثل راننده کامیون سرپایی درمان شده‌اند و تعداد دیگری از مصدومان با 11 آمبولانس هلال احمر به بیمارستان بادرود و کاشان منتقل شده‌اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: اجساد توسط نجات‌گران از اتوبوس خارج شده‌اند و در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته اند.

کریمی با اشاره به اینکه 27 مصدوم این حادثه دچار سوختگی سطحی هستند، گفت: افرادی که در زمان ابتدایی حادثه توانستند از اتوبوس خارج شوند سوختگی شدید ندارند، اما متاسفانه گسترش آتش موجب شده تا 19 تن از هموطنان مان در این حادثه جان خود را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد اتوبوس از پشت به تانکر سوخت موجب شعله‌ور شدن و گسترش آتش شده است.

** تردد در محور تصادف به طور کامل برقرار شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان  نیز در خصوص این حادثه، اظهار کرد: این حادثه ساعت 11:30 شامگاه گذشته (دوشنبه) نرسیده به تقاطع بادرود رخ داد که برخورد اتوبوس و تریلر حامل سوخت با یکدیگر منجر به آتش سوزی هر دو دستگاه شد.

فرزاد دادخواه با اشاره به این‌که مطابق آخرین آمار تا 6 صبح امروز (سه شنبه) 21 نفر از مسافران اتوبوس مصدوم و 19 نفر فوت کردند، افزود: هنوز اوژانس و هلال احمر آمار دقیق را اعلام نکرده است و براساس گزارش شب گذشته راننده کامیون فوت نکرده است،.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که کامیون در حال سوختن بود، مشخصات دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در خصوص دلیل این حادثه و تصادف که منجر به آتش سوزی شد، اظهار کرد: هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نشده و پلیس‌راه در حال بررسی این تصادف است.

وی در خصوص وضعیت تردد در این مسیر، گفت: با توجه به این‌که صحنه تصادف با آتش سوزی همراه بود، عبور سایر خودروها از مسیر انحرافی برقرار شد و ساعت 2 بامداد شب تردد به طور کامل در این محور برقرار شد. 

 همچنین امداد و‌ نجات هلال احمر اعلام کرد: در حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان با تانکر سوخت در محدوده بادرود در محور کاشان - نطنز قبل از ورودی ابیانه ۴۷ نفر حادثه دیده گزارش شده است. در این حادثه ۲۱ نفر فوت کرده اند. ۲۶ نفر هم مصدوم شده‌اند.

نیروهای فوریت‌های پزشکی(اورژانس)، جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شده‌اند و در حال ایمن‌سازی محیط و انتقال آسیب‌دیدگان حادثه به مراکز درمانی هستند.

رئیس اداره راهداری نطنز: هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است

رضا حاجی آقاجانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزاد راه نطنز به کاشان که حدود ساعت 23:30 شب گذشته در 5 کیلومتری بادرود بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت دچار مسدودی جزیی شده بود و باعث ایجاد ترافیک سنگینی شده بود، بازگشایی شد. با تلاش عوامل راهداری حوالی 4 صبح امروز این مسیر کاملا بازگشایی و پاکسازی شده و اکنون تردد در این مسیر بدون هیچ مشکلی در جریان است.

رئیس اداره راهداری نطنز گفت: با توجه به فوت راننده اتوبوس و نامشخص بودن نحوه برخورد و چگونگی حادثه، فعلا علت حادثه نامعلوم است و تحقیقات از راننده تریلر که زنده مانده است برای مشخص شدن موضوع ادامه دارد و بعد از کارشناسی صحنه حادثه علت آن مشخص خواهد شد.

حاجی آقاجانی تصریح کرد: به علت وخامت حادثه و سوختگی اجساد تا این لحظه هویت هیچ جسدی شناسایی نشده است و نهادهای مرتبط با این موضوع در حال بررسی هویت اجساد هستند.

اسامی مجروحان حادثه آزاد راه نطنز - کاشان به شرح زیر می باشد:

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان / ۲۰ نفر مصدوم شدند

متاسفانه بیشتر اجساد تصادف مرگبار اتوبوس و کامیون حامل سوخت سوختگی کامل دارند و اثری از بسیاری از اجساد نیست
نام تعدادی از مصدومین این حادثه به این شرح می باشد

۱- پیمان بادپر ۲۰ ساله
۲- پژمان دوری ۲۲ ساله
۳- طاهره پورمحمد حسینی ۳۳ ساله
۴- امیرعباس جمالزاده ۶ ساله
۵- مریم رازنهان ۴۰ ساله
۶- مسلم محمدی ۳۲ ساله
۷- شمس‌الله صافی‌زاده ۱۵ ساله
۸- ابوالفضل جمالی‌زاده ۴۲ ساله
۹- حمید زارع ۲۲ ساله
۱۰- محمدعلی سلیمانی ۲ ساله
۱۱- رضا میرکماندار ۲۲ ساله
۱۲- محمدمهدی نمازیان ۱۶ ساله
۱۳- محسن حسنی ۲۳ ساله
۱۴- یاسین طاهری ۳۳ ساله
۱۵- رضا رمضانی ۳۵ ساله
۱۶- محمدعلی نمازیان ۱۹ ساله
۱۷- طاها اناری ۱۵ ساله
۱۸- علی سعیدی ۱۴ ساله
۱۹- ایمان بهرامی ۲۶ ساله.

تصاویری از مصدومان

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

آتش سوزی اتوبوس حامل مسافر در آزاد راه نطنز -کاشان/ 21نفر مصدوم شدند/جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد +تصاویر و اسامی مجروحان

در ادامه توضیحات فرمانده پلیس راه کشور درباره آتش‌سوزی مرگبار تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در کاشان را مشاهده می‌فرمایید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۵۳۳۳۵۰۸:۰۳:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
هر چی بلای زمینی و آسمانی تو دنیاست که فعلا ما ماست. متشکریم روحانی، متشکریم ظریف، متشکریم سایر مسوولین خدوم و تشنه ی خدمت!!!!!!!
احمد۵۵۳۵۵۸۱۰:۳۰:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
طرفداری از کسی نمی کنم ولی این حادثه چه ربطی به ظریف داره ؟ یکم فکر کنید بعد نظر بنویسید
ناشناس۵۵۴۵۶۱۲۳:۳۶:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۲۷
...شما ببخش قرار بود با برجام همه چی حل بشه چرا بیست نفر کشته شدند؟
ناشناس۵۵۳۵۸۱۱۰:۵۱:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
اول صبحی با خبر بد خدا رحمتشون کنه ای خدا بدادمون برس خسته شدیم خسته از تو نه خسته از یه مشت دزد
ناشناس۵۵۴۰۲۸۱۵:۱۵:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۲۷
یعنی دلیل انحراف به چپ راننده تریلی دزدی بعضی مسئولینه ؟!!!
پیما۵۵۴۲۴۱۱۷:۳۰:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
میتونه کاملا مرتبط باشه! وقتی راننده تریلی تو فکر لاستیک چند میلیونی بره خب غمش میگیره و کسل میشه و خوابش میگیره!
ناشناس۵۵۳۷۹۳۱۳:۰۰:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۲۷
مشکل این است که در کارهامون مسئولیت پذیر نیستیم. غیرمسئولانه رانندگی می کنیم غارمسئولانه نظر میدیم و غیرمسئولانه کامنت میذاریم. . .
علی۵۵۳۸۰۸۱۳:۰۹:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
این تصادفات بیشتر مربوط عدم احتیاط و در یک کلام عدم تفکر و انجام ندادن کارها به شکل صحیح و اصولی است که یک نمونه اش را در نوشته شما عزیز می بینیم که بدون تفکر واز روی احساس حرف می زنی و عمل می کنی
محمد مهدی۵۵۳۹۴۳۱۴:۱۸:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۲۷
بد نیست بجای مقصر دانستن دیگران یک نگاه هم به فرهنگ رانندگی خودمون داشته باشیم
ناشناس۵۵۴۰۲۴۱۵:۰۹:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
ظاهرا یه عده برای توهین به روحانی وظریف سوژه کم آوردن !!! تقصیر ظریف وروحانی چیه ؟!
ع.ح۵۵۴۲۹۹۱۸:۲۴:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۲۷
چی میگی برادر من، من تو یه شرکت خودروسازی دارم کار میکنم که از همون ابتدای تاسیس این شرکت یعنی سال ۸۷ یه جاده درست و حسابی نداره، یه جاده دوطرفه خیلی باریک و خطرناک داره که توش غیر از کارمندان شرکت که با ماشین سواری تردد می‌کنند ماشین های سنگین هم تردد زیادی دارن که خطر تصادف رو بسیار بالا میبره، به جرات میتونم بگم این جاده هر به چند ماه یه کشته میده! من یک سال و ۵ ماه هست که دارم تو این شرکت کار میکنم فکر کنم ۵ تا کشته داده تو این مدت! یه جاده دیگه دارن کنارش می سازند که الان بعد از گذشت حدود ۳ سال هنوز زیرسازی اون رو هم تموم نکردن! الان هم چند ماهی هست که متوقف شده کار ساختش، با این قیمت دلار دیگه فکر کنم کلا کنسل بشه پروژه اش! مسئولین اصلا به فکر نیستن ... خدایا فقط به تو پناه می‌بریم از ... ، ای امام زمان کی میایی؟!!
ناشناس۵۵۳۳۶۳۰۸:۲۲:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
باز تو فضای مجازی شروع کردن به کاسبی با عزای هموطن.. می گن کامیون عراقی بوده!!
ناشناس۵۵۳۳۷۳۰۸:۲۹:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۲۷
همه جوان ! خدا به خانواده هایشان صبر بدهد خیلی دردناک است .
حسن۵۵۳۳۹۳۰۸:۴۳:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۲۷
چند بار باید مردم تو این اتفاقات جزغاله بشن. چرا در هیچ کشور دیگه این تصادف اتوبوس و تانکر موجب آتش سوزی و قتل عام مسافران نمیشه.دولتمردان با خودروهای لوکس و ایمن تردد می کنند چه نگرانی از جون مردم دارند؟؟؟
سهیل روشنگر۵۵۳۵۰۷۱۰:۰۴:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
اولن در همه دنیا تصادف داریم مال ایران بیشتره دومن ماشالله عین وحشیا رانندگی می کنن
شمس۵۵۴۳۳۰۱۹:۰۴:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۲۷
آقای سهیل روشنگر : اولا برو املاء صحیح را یاد بگیر به جای استفاده از دومن از ثانیا استفاده کن ضمنا وحشیا غلط است صحیح آن وحشی ها درست است.
ناشناس۵۵۳۸۷۷۱۳:۴۶:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۲۷
حالاست که یه نفر بیاد بگه نگران نباشید! مسافرا بیمه بودند !
احتیاط۵۵۳۴۲۶۰۹:۱۰:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۲۷
اخرش کی ما میخوایم یاد بگیریم با احتیاط رانندگی کنیم دیروز یک نیسان دیدم تو شهر تو کوچه ها داشت با ۸۰ تا سرعت میرفت فقط کافیه یک موتور یا عابر پیاده یکباره مبومد تو کوچه باور کنید صد در صد کشته میشد
ناشناس۵۵۳۴۶۵۰۹:۳۲:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
دقیقا علت بسیاری از این اتفاقات متاسفانه فرهنگ ضعیف در رانندگی است.
ناشناس۵۵۳۹۲۶۱۴:۱۳:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۲۷
یک نقطه قوی در فرهنگ را نام ببرید که این ضعیفشه؟؟؟
ناشناس۵۵۳۶۵۵۱۱:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
وقتی مقررات اجرا شود متخلف مجازات، رانندگان معتاد حذف و ارزش جان انسان چند میلیون نباشد
سعید۵۵۳۴۳۳۰۹:۱۶:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۲۷
مگه تردد شبانه کامیون ها تو جاده ممنوع نیست؟
ناشناس۵۵۳۴۴۲۰۹:۱۹:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۲۷
چشمتون روشن. برگی دیگه به افتخاراتتون اضافه شد.همین چند وقت پیش بود که اتفاق مشابهی در غرب کشور رخ داد. کی آخه باید شاهد این افتخارات باشیم؟!
ناشناس۵۵۳۴۸۸۰۹:۴۸:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۷
یه مدت تردد تانکرها در شب ممنوع بود از این حوادث نداشتیم. معلوم نیست چیکار کردیم که............وزیر شدن و که نمیفهمن تانکر حمل سوخت نباید شب تردد کنه.
سارا**۵۵۳۶۱۹۱۱:۰۷:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۲۷
یه اتوبوس مگه چقدر ظرفیت داره که 21 نفر مردن و 26 نفر مصدوم شدن؟ خدا رحمتشون کنه...با خوندن اسامی فوتی‌ها که همه جوون هستن اشک از چشمام سرازیر شد... همه جوان و یک کودک شش ساله... خدایا هستی؟
رسول۵۵۳۶۴۰۱۱:۲۲:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۲۷
واقعا جای تاسف داره دریکی ازبهترین محورهای کشورکه اتوبانه بایداین وقایع راشاهدباشیم
ناشناس۵۵۳۶۴۸۱۱:۲۷:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۲۷
امیدوارم یکی دوتا اتوبوس از مسولئین بی کفایت یک چنین بلایی سرشون بیاد
ناشناس۵۵۳۹۵۵۱۴:۲۴:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۷
فکر کردی مسئولین خدوم ما با اتوبوس اینور اونور میرن؟
ناشناس۵۵۴۱۱۹۱۶:۰۵:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۷
امیدواریم یکی دو تا هواپیمای لوکس حامل مسئولان چنین بلایی سرشان بیاید..
ناشناس۵۵۳۷۴۳۱۲:۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۷
بسیاری از رانندگان کامیون خیلی خیلی بد و نا ایمن رانندگی میکنند.محل کار من خارج از تهرانه و هر روز در مسیرم شاهد رانندگی وحشتناک رانندگان کامیون هستم.چرا از رانندگان کامیون آزمایش دوره ای سلامت روانی و اعتیاد گرفته نمیشه؟؟؟؟؟؟
ناشناس۵۵۴۲۹۳۱۸:۱۶:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۲۷
من پدرم 52سال پیش که خیلیا ماشین ندیده بودن راننده کامیون شد . ولی مرحله مرحله . ازشاگردی شروع کرد و زحمت کشیدمن کنارش خیلی چیزا یاد گرفتم . ولی الان چی یه بچه 24 25 ساله فقط با یه امتحان رانندگی بدون هیچ تجربه شاگردی و بیابان رونی (اصطلاح رانندگان قدیمی)عازم جاده ها میشن فکر میکنن هنوز دارن سواری میرونن.بایدد برای گواهینامه پایه یک شرایط سختتری اعمال بشه مثل سابقه شاگردی وچیزای دیگه که کارشناسان امر باید نظر بدن.
جهانی۵۵۳۷۴۶۱۲:۲۳:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
سلام.با عرض تسلیت و آرزوی صبر به خانواده های داغدیده ؛حادثه وحشتناکی بوده خدا رحمتشان کند.در حادثه قطار تبریز و مشهد هم عزاداران حسینی سوختند ولی نمایندگان بی کفایت لاقل وزیر را استیضاح نکردند و جواب نخاستند.خدا بر کسانی که باعث و بانی اینجور حوادث میشوند نبخشد.خدا کنه اینبار از این مسءولین جواب بخان!
احسان۵۵۳۸۲۲۱۳:۱۹:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۲۷
اگه توی اتوبوس به تعداد یک چهارم مسافران میله آهنیمثلا" ۵۰ سانتی بود میتونستن شیشه ها رو بشکونن بیان بیرون‌ ولی نبوده.
ناشناس۵۵۴۳۱۲۱۸:۴۲:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
هیچکس از بعد جامعه شناسی تا الان به این موضوع که چرا در اتشسوزیها در ایران تلفات اینقدر بالاست نگاه نکرده .من جامعه شناس نیستم ولی فقط به یک دلیل تلفات بالاست و اونم نامنی بر اثر سرقته .داخل اتوبوس قطار در همه کشورها اون میله آهنی که شمای عزیز (چکش مخصوص شکستن شیشه هست )ولی برمیدارن .دانش اموزان شین ابادی چرا سوختند برا اینکه درمحل کارمان چه دولتی چه خصوصی بیرون دفتر و کلاس و اداره نرده میزنیم که دزد شیشه رو برا سرقت نشکنه و.....
ناشناس۵۵۳۸۳۵۱۳:۲۳:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
طبق گفته یکی از وزرا که اتفاقا سه بار استیضاح شده و همچنان مشغول کار است با قدرت !!!! این اتفاق اشکال نداره همشون بیمه هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حبیب۵۵۳۸۴۰۱۳:۲۷:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
هرکجا این فاجعه رخ داده بود حداقلش وزیر راه استعفا میداد ولی آقای آخوندی ککش هم نمیگزد دریغ از یکذره پاسخگوبی در مملکت رها شده در همه بدبختیها
ناشناس۵۵۳۸۷۴۱۳:۴۳:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۲۷
خدا رحمتشون کنه و به خانواده ها صبر بده. ولی خودشون راحت شدن
ناشناس۵۵۳۸۷۸۱۳:۴۷:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۲۷
ممنون از پلیس راهنمایی رانندگی که حواسش به همه چیز هست
ناشناس۵۵۳۹۹۷۱۴:۴۵:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۲۷
تا کی باید شاهد این حوادث باشیم! راننده ها خواب آلود و بنگی!!!
ناشناس۵۵۴۱۷۸۱۶:۵۰:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۲۷
مگه دفعه قبل نگفتن ترددتانکرهای سوخت شبها ممنوع! چی شد ؟
ناشناس۵۵۴۲۸۳۱۸:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۲۷
خدا به خانوادها شون صبر عطا کنه. متوسط سن 20 سال! دو برادر 16 و 19 ساله! خیلی سخته. خدا رحم کنه.
پیراسته فر۵۵۴۴۴۳۲۱:۲۳:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۲۷
آنهایی که به بیرون پرت شدند،زنده اند وآنهایی که ماندند«سوختند»فوت کردند! چه رازی نهفته است دراین حادثه!؟
ناشناس۵۵۴۵۴۰۲۳:۰۳:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۲۷
خدا رحمتشون کنه و به خانواده ها صبر بده. ...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین