ابراهیم رئیسی: راه حل مشکلات کشور اقتصادی است نه سیاسی

گروه سیاسی الف،   3970625101 ۱۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

تولیت آستان قدس رضوی گفت: راه حل مشکلات کشور اقتصادی است نه سیاسی، سراغ گرفتن از راه حل سیاسی برای مشکلات اقتصادی، آدرس غلط دادن و در واقع انحراف از حل مشکلات مردم است.

به گزارش الف، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در جمع خادمیاران رضوی استان اصفهان به جایگاه و اهمیت تلاش برای رفع مشکلات مردم اشاره و ابراز کرد: اگر کسی می‌خواهد رضای خدا را جلب کند باید دل مردم را شاد کند، آن هم نه با حرف‌های لحظه‌ای بلکه با تصمیم و اقدام درست گره از کار مردم بگشاید و این در سیره حضرت رضا(ع) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز همه باید کمک کنند باری از دوش مردم برداشته شود، همچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به دولتمردان و کسانی که در میدان کار و خدمت هستند، کمک کنیم.

وی افزود: ما در آستان قدس رضوی با همه بخش‌های خدمت‌رسان در کشور همکاری داریم و این خدمات به نام یک بخش یا یک جایگاه نیست و متعلق به نظام اسلامی است، همه ماموریم در جهت گره گشایی از مشکلات زندگی مردم تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: راه حل مشکلات کشور اقتصادی است نه سیاسی، سراغ گرفتن از راه حل سیاسی برای مشکلات اقتصادی، آدرس غلط دادن و در واقع انحراف از حل مشکلات مردم است.