این چند مقصد گردشگری را حتما در تابستان ببینید

گزارش بازرگانی،   3970624183 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

در این روزهای باقی مانده تابستانی تا هوا هنوز گرم و است سفر کنید؛ مایو بپوشید و در ساحل آفتاب بگیرید و انواع تفریح‌های آبی را با هیجان‌های تمام نشدنی تجربه کنید. در این‌جا چند جای زیبا را به شما معرفی ‌می‌کنیم.

 

با تور تایلند در سواحل جنوبی آسیا خوش بگذرانید

 

تور تایلند سفر به جنوب شرقی آسیا  و جزیره‌های پوکت و پاتایا را برای گردشگران ایرانی امکان‌پذیر کرده است. جزیره‌های بکر و زیبای تایلند فرصت خوبی را برای شنا و غواصی و حتی دریانوردی به شما می‌دهند. اینجا مقصدی رویایی برای سفر به همراه عزیزانتان است.
تور‌های تایلند با پرواز‌های ماهان به مقصد بانکوک و پوکت پرواز دارند که در تمامی تور‌های ترکیبی تایلند و تک مقصدی مسافران با ترنسفر‌های آژانس به هتل خود می‌رسند.


آژانس آویسا مدت‌هاست که مجری تور‌های تایلند است و برنامه‌ریزی‌های متنوعی را برای دیدن و اقامت در شهر‌های مختلف در این کشور دارد.
تور‌های مختلف را برروی وب‌سایت آژانس بررسی کنید می‌توانید در مجموع حدود ۷ شب در تایلند اقامت کنید.


به خیابان سیام پارگون در بانکوک بروید و اینجا هم خرید می‌کنید و هم از انواع غذاهای خوشمزه خیابانی تایلند امتحان می‌کنید. برای معبد‌های زیبای تایلندی هم برنامه‌ریزی کنید که معماری متفاوتی دارند و دیدنشان برای هر گردشگری جالب توجه است.
اگر در بانکوک هتل سه ستاره انتخاب کردید در جزیره‌ها هتل‌های پنج یا چهار ستاره انتخاب کنید که از روز‌های اقامت در جزیره ها نهایت لذت را ببرید. تمامی هتل‌ها برای مسافران آژانس آویسا صبحانه‌های خوش طعم تایلندی سرو می‌کنند خوردن میوه‌های عجیب تایلندی را هنگام صبحانه حتما تجربه کنید. 


اگر به دنبال منطقه جالبی در نزدیکی بانکوک هستید کوه سامت یکی از محبوب‌ترین جزایر پاتایا است که ما بین دو شهر گردشگری بانکوک و پاتایا واقع شده و از هر جهت می‌توان به راحتی به آن رسید. این جزیره هم بین گردشگران و هم بین مردم محلی از محبوبت بالایی برخورداره بوده و گردشگران بی‌شماری برای تعطیلات به این منطقه سفر می‌کنند.


گذراندن تعطیلات در سواحل زیبای تایلند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تابستان است درنگ نکنید و با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید.

 

 

با تور گرجستان مسافر سرزمین‌های زیبای گرجی شوید

تور گرجستان برای سفر ۴ شب تا یک هفته‌ای بسیار مناسب است. تور‌های مختلفی در آژانس آویسا برنامه‌ریزی ‌شده‌اند. با پرواز‌های زاگرس و قشم ایر به فرودگاه بین‌المللی تفلیس وارد می‌شوید و با ترنسفر‌های آژانس به هتل خود در شهر تفلیس وارد می شوید.
بهتر است که در گرجستان هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کنید تا خیالتان بابت کیفیت هتل‌داری راحت باشد توصیه می‌کنیم در اطراف خیابان روستا ولی یا میدان آزادی هتل رزرو کنید که دسترسی راحتی به مراکز گردشگری مختلف شهر داشته باشید. مردم گرجی غذاهایی خوشمزه باب طبع ایرانی‌ها دارند و انواع غذاهای گوشتی را با دستور ‌پخت‌های عالی طبخ می‌کنند.
یکی از نماد‌های امروزی تفلیس پل صلح است که از جنس فولاد و شیشه ساخته شده است. این پل در حقیقت یک مسیر عابر پیاده است که خیابان ارکله ۲ را به پارک اریک و رودخانه Mtkvari متصل می‌کند که فضای خوبی را برای قدم زنی و گرفتن عکس یادگاری دارد.

به انتخاب خود شک نکنید و تا زمانی که روزهای بلند تابستانی را دارید و گرمای هوا دلچسب است به سفر بروید مخصوصا برای کسانی که همراه کودکان سفر می‌کنند این روز‌ها بهترین فرصت است.  
لباس‌های رنگارنگ تابستانی را بردارید و برای این سفر آرامش بخش و هیجان‌انگیز به سرزمین مردم دوست داشتنی گرجی بروید.

با تور استانبول همزمان گردشگر آسیا و اروپا شوید

 

در سفر به استانبول حتما به جزیره‌های پرنس و بیوک‌آدا بروید؛ خیلی راحت با تور‌های جزیره‌های استانبول یا با کشتی‌های مسافر‌بری که در ایستگاه کاباتاش همیشه منتظر گردشگران هستند راحت می‌توانید به جزیره‌ برسید در ساحل زیبای دریای اژه آفتاب بگیرید و قدم بزنید یادتان نرودکه حتما غذاهای خوشمزه دریایی را نوش جان کنید.

سفر به استانبول هزینه زیادی ندارد پرواز‌های قشم ایر توسط آژانس آویسا چارتر شده و با نرخ خوبی به مسافران عرضه می‌شود، با آژانس آویسا تماس بگیرید تور‌های مختلف را بررسی کنید

هتل‌های مختلفی در استانبول می‌توانید انتخاب کنید و از سه ستاره‌های دنج گرفته تا پنج ستاره‌های مجلل و شیک که امکاناتی چون استخر و اسپا دارند، خاطره‌های خوش بسازید.
در میدان تقسیم قدم بزنید و در امتداد خیایان استقلال فروشگاه‌های مختلف را تماشا کنید. برند‌های خوبی در اینجا شعبه دارند و خرید خوبی هم می کنید. حال و هوای کوچه پس کوچه‌های استقلال بسیار دلچسب و خودمانی است در قهوه‌خانه‌های ترکی این خیابان قهوه بنوشید و با مرم معاشرت کنید.
تور‌های مختلف استانبول از حدود ۳ شب شروع می‌شوند و تقریبا هر روز هفته امکان رزرو دارند با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای رزرو تور استانبول خود اقدام کنید و به ترکیه بروید.

 

 

منبع : ویرلن

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۵۰۸۲۹۱۴:۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۲۵
با دلار جهانگیری
ناشناس۵۵۰۸۹۲۱۴:۴۸:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۲۵
كو پول
ناشناس۵۵۱۰۹۶۱۶:۱۴:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۲۵
الف جان ! عجب دل خوشی داری که تو این اوضاع اقتصادی این خبر ها رو نشر می دی !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین