معاون رئیس جمهور: آمریکا وحدت و انسجام ملی کشور را هدف قرار داده است

گروه سیاسی الف،   3970624165

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه آمریکا علیه کشور جنگ روانی ایجاد کرده است، گفت: آمریکا وحدت و انسجام ملی کشور را هدف قرار داده است.

به گزارش مهر، معصومه ابتکار بعد از ظهر شنبه درنشست تشکل های مردم نهاد و کارآفرینان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال مهمترین برنامه دولت است، اظهار داشت: ایجاد اشتغال از همان ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در فضای پس از برجام سرمایه گذاری در کشور افزایش یافته است و زمینه توسعه بیشتر کشور فراهم شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: از سال ۹۵ تا ۹۵ حدود ۹۰۰ هزار شغل توسط دولت در کشور ایجاد شد که بخش قابل توجهی از این اشتغال در بخش زنان بوده است.

وی بیان کرد: ۶۰ درصد شغل های ایجاد شده در بخش زنان بوده است.

دشمن به دنبال ایجاد روحیه نا امیدی در جوانان کشور است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه حضور ایران در بازار های جهانی و افزایش شاخص های سرمایه گذاری موجب دشمنی بیشتر آمریکا و بدخواهان شده است، تاکید کرد: در برجام ما به توافقات پایبند بودیم اما طرف دیگر به توافقات پایبند نبوده است و جنگ روانی را علیه کشور آغاز کزده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد روحیه نا امیدی در جوانان کشور است، بیان کرد: دشمن به دنبال این است که جوانان را به آینده نظام نا امید کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا علیه کشور جنگ روانی ایجاد کرده است، تاکید کرد: آمریکا وحدت و انسجام ملی کشور را هدف قرار داده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: دولت یک بسته یک میلیارد دلاری را برای حمایت از بخش تولید و اشتغال در نظر گرفته است تا مشکلات ایجاد شده را حل کند.

وی تاکید کرد: ایجاد اشتغال مهمترین هدف دولت است و دولت حل مشکلات بیکاری را در دستور کار قرار داده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: در بحث اشتغال باید شاخص ها را در نظر گرفت.